LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld nodig voor uitbreiding of de oprichting van een eigen b

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 30908
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Geld nodig voor uitbreiding of de oprichting van een eig

Ongelezen bericht door witte angora »

En wie of wat is Larrie Fox? Buiten dat de grammatica weer eens niet helemaal klopt...

Uw Jurist
Berichten: 851
Lid geworden op: 01 apr 2006 10:14
Contacteer:

Re: Geld nodig voor uitbreiding of de oprichting van een eigen b

Ongelezen bericht door Uw Jurist »

witte angora schreef:En wie of wat is Larrie Fox? Buiten dat de grammatica weer eens niet helemaal klopt...
SPAM! ik heb het al gemeld.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Geld nodig voor uitbreiding of de oprichting van een eigen b

Ongelezen bericht door Brahms »

witte angora schreef:En wie of wat is Larrie Fox? Buiten dat de grammatica weer eens niet helemaal klopt...
Dat sommige op zo'n spambericht nog serieus gaan reageren.........
Denk je nu echt dat Larry (welke eigenlijk Yrral heet) gaat uitleggen wie en wat hij is !

witte angora
Berichten: 30908
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Geld nodig voor uitbreiding of de oprichting van een eigen b

Ongelezen bericht door witte angora »

Brahms schreef:
witte angora schreef:En wie of wat is Larrie Fox? Buiten dat de grammatica weer eens niet helemaal klopt...
Dat sommige op zo'n spambericht nog serieus gaan reageren.........
Denk je nu echt dat Larry (welke eigenlijk Yrral heet) gaat uitleggen wie en wat hij is !
Volgens mij begrijp jij niet wat ik nu precies bedoel, Brahms... Denk jij nu echt dat ik die spam serieus neem? Het is niet eens spam, het is een oplichtersbende. Het enige wat ik bedoel te zeggen is: 'blijf daar weg'. Uit het feit dat ze het maar blijven proberen kun je opmaken dat er nog steeds mensen intrappen...

Gesloten