LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Letselschade na ongeluk in Spanje

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Jacquelinefp
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2016 08:47

Letselschade na ongeluk in Spanje

Ongelezen bericht door Jacquelinefp »

Goedendag, Ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen met het volgende: Op 15 augustus 2009 zijn mijn man en ik omvergereden op de scooter door een auto in spanje, omdat de bestuurder van die auto een stopbord negeerde ,dat alles is vastgelegd in een politierapport en de schuld is erkend! mijn scheenbeen was doormidden gebroken en ik heb 9 maanden in het gips gezeten en daarna nog lang met een brace gelopen en het zal nooit meer worden als daarvoor, tot op de dag van vandaag gebruik ik medicijnen tegen de pijn en om te kunnen ontspannen en loop ik nog steeds niet makkelijk en kan niet lang staan en kan heel veel dingen niet meer die ik daarvoor wel kon. Nu waren wij begonnen met een no cure, no pay advocaat, maar omdat de advocaat vd tegenpartij de boel negeert en ophoud zijn wij nog steeds geen stap verder en nu wil onze advocaat alleen maarverder gaan als wij beginnen met betalen van 1.750,00 en dan misschien een rechtszaak in spanje kunnen beginnen! Wij hebben al zoveel financiele en emotionele schade geleden door dit ongeluk , is er iemand die ons kan helpen ,want wij lopen vast! mvg,Jacqueline

lichtstad
Berichten: 165
Lid geworden op: 06 jan 2016 08:51

Re: Letselschade na ongeluk in Spanje

Ongelezen bericht door lichtstad »

Hebben jullie geen rechtsbijstandverzekering ?

k2p
Berichten: 1193
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Letselschade na ongeluk in Spanje

Ongelezen bericht door k2p »

en/of reisverzekering

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Letselschade na ongeluk in Spanje

Ongelezen bericht door kokka »

Blijkbaar niet

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Letselschade na ongeluk in Spanje

Ongelezen bericht door chrisd1 »

lichtstad schreef:Hebben jullie geen rechtsbijstandverzekering ?
Met het hebben van een verzekering (afgezien van b.v. de bekende zorgverzekering) ben je er nog niet; integendeel; zie b.v. https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 9&t=161683 .

Jacquelinefp
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2016 08:47

Re: Letselschade na ongeluk in Spanje

Ongelezen bericht door Jacquelinefp »

k2p schreef:en/of reisverzekering
Ja die hadden/hebben wij wel,maar die vergoeden alleen de ziekenhuiskosten en het vervoer van spanje naar Nederland

Jacquelinefp
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2016 08:47

Re: Letselschade na ongeluk in Spanje

Ongelezen bericht door Jacquelinefp »

chrisd1 schreef:
lichtstad schreef:Hebben jullie geen rechtsbijstandverzekering ?
Met het hebben van een verzekering (afgezien van b.v. de bekende zorgverzekering) ben je er nog niet; integendeel; zie b.v. https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 9&t=161683 .
Ja die hebben wij wel,maar er werd ons toendertijd aangeraden een advocaat voor spans recht op te zoeken! Maar daar zijn wij nu al ruim 5 jaar mee bezig en nog niks verder!

Gesloten