LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GEDRAGSCODE LETSELSCHADE

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
ppp333333
Berichten: 429
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:50

Re: GEDRAGSCODE LETSELSCHADE

Ongelezen bericht door ppp333333 »

restless legs. wortel kiste in buik. daarnaast lumbago. en ben met mijn hoofd tegen vooruit geknald en naderh nog een keer op de grond en dat zal nog uitgezocht moeten worden daarnaast 2 ruggewervels gebroken

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: GEDRAGSCODE LETSELSCHADE

Ongelezen bericht door Chocomelk »

ppp333333 schreef:restless legs. wortel kiste in buik. daarnaast lumbago. en ben met mijn hoofd tegen vooruit geknald en naderh nog een keer op de grond en dat zal nog uitgezocht moeten worden daarnaast 2 ruggewervels gebroken
Restless legs zal denk ik moeilijk zijn om te verhalen, punt is dat hebben heel veel mensen en hoeft niet van het ongeval af te komen, is bijna niet vast te stellen dat het daarvan afkomstig is.

Wortel ciste in de buik, geen idee, nog nooit van gehoord.

Lumbago hoeft niet altijd voor eeuwig te zijn.
Kan een tijdelijk iets zijn en kan in de toekomst beter worden.

2 ruggewervels gebroken, au au, heb je daar blijvend letsen aan over gehouden nu het weer genezen is ?

ppp333333
Berichten: 429
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:50

Re: GEDRAGSCODE LETSELSCHADE

Ongelezen bericht door ppp333333 »

ja dat wel maar heb daarnaast ook last van steken in mijn hoofd linkerarm nek en oren

ppp333333
Berichten: 429
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:50

Re: GEDRAGSCODE LETSELSCHADE

Ongelezen bericht door ppp333333 »

maar ze zeiden vorig jaar al in ziekenhuis dat ik een zware klap had gehad

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: GEDRAGSCODE LETSELSCHADE

Ongelezen bericht door Chocomelk »

ppp333333 schreef:maar ze zeiden vorig jaar al in ziekenhuis dat ik een zware klap had gehad
Dat is ook heel vreselijk, zoiets gun je niemand maar het gaat om de blijvende schade uiteindelijk.
Maar er moet dus nog onderzocht gaan worden wat er met je hoofd, linkerarm, nek, oren aan de hand is.

ppp333333
Berichten: 429
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:50

Re: GEDRAGSCODE LETSELSCHADE

Ongelezen bericht door ppp333333 »

jup

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: GEDRAGSCODE LETSELSCHADE

Ongelezen bericht door Chocomelk »

*bericht gewist door mezelf*
foutje verkeerde topic :oops:
Laatst gewijzigd door Chocomelk op 11 apr 2011 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.

ppp333333
Berichten: 429
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:50

Re: GEDRAGSCODE LETSELSCHADE

Ongelezen bericht door ppp333333 »

waar is ie

j-snijder
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 nov 2013 16:38

Re: GEDRAGSCODE LETSELSCHADE

Ongelezen bericht door j-snijder »

Ook Tros Radar kan veel betekenen in dit soort misstanden door ze met regelmaat kenbaar te maken, bijvoorbeeld door een soort van consumentenman "een LetselschadeRadar" op te nemen in elke uitzending waarin Radar mensen uitnodigd om hun zaak bekend te maken en uit te leggen waar ze zoal tegenaan lopen.

Als je dit een poosje doet moet er vanzelf een aktie volgen door de politiek, die je uiteraard elke week om hun visie op de aangedragen case vraagt.

De kracht van het aan de kaak stellen ligt namelijk bij de media en niet bij individuele burgers of letselschade experts, die gaan immers alleen voor hun eigen gewin.

Dus Tros Radar, pak de handschoen op, ik daag u uit om te laten zien dat u "ballen" heeft, zaken genoeg dus om slachtoffers voor de camera te krijgen is niet veel inspanning nodig, én... het bezorgt Radar in één klap duizenden kijkers erbij op elke uitzending.

poppetje1969
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 okt 2008 17:09

Re: GEDRAGSCODE LETSELSCHADE

Ongelezen bericht door poppetje1969 »

Gedragscode wordt niet nageleefd,wie houd er de toezicht?
Eigenlijk wel raar men maakt een code op en wordt niet nageleefd of te wel gebruikt!

Har45
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: GEDRAGSCODE LETSELSCHADE

Ongelezen bericht door Har45 »

Die gehele gedragscode is mijn inziens een grote façade (schone schijn).
Net zoals de belangbehartigers die "schreeuwen" dat ze betrokken bij de slachtoffers.
Slachtoffers worden gezien als melkkoeien en tot op het bot uitgemolken. :evil:

j-snijder
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 nov 2013 16:38

Re: GEDRAGSCODE LETSELSCHADE

Ongelezen bericht door j-snijder »

En dus ? gaan we zitten afwachten ? likt me niet echt zinvol ?

Waarom niet gewoon weer de aandacht er op vestigen en Radar uitdagen om er eens weer bovenop te springen, de Tros is immers een publieke omroep, daar mag je toch van verwachten dat ze opkomen voor hun publiek :)

Neem de handschoen op Radar en laat zien dat het ook, net zoals een Pietitie, kan in ons land, dat we als burger bepalen wat er wel en wat er niet met ons belastinggeld en verzekeringspremies wordt gedaan.

Har45
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: GEDRAGSCODE LETSELSCHADE

Ongelezen bericht door Har45 »

Een programma zal slechts bij een incidentele casus zijn vruchten afwerpen.
Ik zie hier eerder braakliggend terrein liggen voor onze politici, bijvoorbeeld een wetsvoorstel om een maximale afhandelingstermijn af te dwingen.
Mochten partijen de casus niet binnen de maximale termijn ( bijvoorbeeld 12 maanden) tot een oplossing komen, dan krijgt het slachtoffer automatisch een (fikse) maandelijkse vergoeding, tot het moment dat er wel overeenstemming is bereikt. Uiteraard staat deze maandelijkse vergoeding los van de claim.
Of wordt de casus na 12 maanden automatisch overgedragen aan een instituut ( soort rechter/ombudsman) die dan binnen 6 maanden een uitspraak doet welke bindend is.
Voor wat betreft de belangbehartigers, deze zouden een uniform uurtarief vergoed moeten krijgen, en niet zoals momenteel gebeurd een wir war van tarieven.

j-snijder
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 nov 2013 16:38

Re: GEDRAGSCODE LETSELSCHADE

Ongelezen bericht door j-snijder »

U heeft gelijk als u zegt dat de politiek hier zijn taak heeft, maar dat is het nou just, die heeft die taak al meermaals laten liggen en dus blijkt dat uit dat zij niet geïnteresseerd is in een oplossing, wellicht verdient er menig politicus zelfs nog flink aan (steekpenningen) het zal niet de eerste en zéker niet de laatste keer zijn dat er in Den Haag zoiets gebeurd.

Als het dan stil blijft heeft de lobby gewonnen en blijft het door etteren.

In mijn optiek kan en MOET de media zelfs een hoofdrol spelen, of het moet zijn dat de journalistiek inmiddels ook al in de vestzak van de verzekeraars zit, immers een individu als u en ik kunnen de politiek niet bereiken op een massale manier als de media dat kan.

Ik kan me een zekere Marcel van Dam herinneren die voor de duvel nog niet bang was en door zijn drammerige aanhoudende commentaren menig zaak voor elkaar heeft gekregen, hij zou een voorbeeld moeten zijn voor de journalistiek en dan met name de onderzoeksjournalistiek die in deze misschien wel de meeste kansen heeft laten liggen.

Ik hoop dat Radar dit weer eens durft op te pakken, of doorstuurt naar de NOS of welke omroep dan ook, als het er maar een is die durft, met zwakteboden en populistische journalistiek komen we er helaas niet blijkt wel uit het verleden.

Gesloten