LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantonvriendelijke Lotto

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
~~~~~ ~~~

Klantonvriendelijke Lotto

Ongelezen bericht door ~~~~~ ~~~ »

Deze tekst zette ik op 29 mei op dit forum:

Geachte heer, mevrouw,

Ik trek door middel van dit faxbericht de machtiging in, die ik aan u heb verleend in verband met deelname aan de lotto. Ik ben al zeer lang abonnee, maar ik wordt nu ongevraagd geconfronteerd met een door mij niet gewenste prijsverhoging van 222% met toeters en bellen, die mij totaal niet interesseren. Ik wijs u er tevens op, dat deze negatieve optievorming in strijd is met het consumentenrecht, waar u zich overigens al eerder aan heeft bezondigd, maar slechts een ezel stoot zich twee maal aan dezelfde steen. Het is alleen jammer, dat mij dat destijds geld kostte en dat zal nu dus niet meer gebeuren: brieven van de Lotto worden met argusogen bekeken en terecht, naar nu weer blijkt.

Uiteraard kon deze intrekking weer niet telefonisch of per internet, zodat u onderstaand mijn handtekening kan aantreffen. De Postbank heeft reeds voor blokkade gezorgd. Wilt u mij tevens van uw mailinglists afhalen? Eventuele reclame zal op uw kosten worden geretourneerd.

___________________________________________________________
Ik werd hierop gebeld door een uiterst correcte dame, die mij vertelde, dat deze verhoging legaal was, maar zij kon mij niet weerhouden abonnee te blijven. Maar kennelijk heb je na 20 jaar recht op bonusloten, maar ik moest na die aankondiging helaas onderstaande brief schrijven:
__________________________________________________________
Geachte heer, mevrouw,

Op 29 mei heb ik het abonnement op Lotto opgezegd, omdat ik een derde onaangekondigde prijsverhoging niet meer gewenst vond.

Ik heb daarna een goed gesprek gehad met één uwer medewerksters en dat was heel bevredigend, hoewel zij mij niet wist over te halen lid te blijven.

Met uw brief d.d.22 juli 2002 deelt u mij mede, dat ik recht op 16 opgespaarde bonusloten en ik kan op een dik betaald 0900-nummer horen waar het dichtstbijzijnde Lottoverkooppunt is. Het eerst krijg ik te horen een videotheek op de Dublinweg, die nog nooit Loot heeft gedaan. De tweede keer krijg ik weer dat adres op en na protest Texaco, Leijweg, Den Haag; die liet weten al lang met Lotto gestopt te zijn.

Ik krijg daarover zo verschrikkelijk de smoor in, dat mijn enige conclusie moet zijn, dat het organisatorisch bij Lotto een bende is. Ik heb nu nog een derde adres gekregen en als dat weer mis is, zal ik de publiciteit niet schuwen. Ook deze brief gaat het forum van TROS Radar op, waarbij ik moet zeggen, dat het mij is opgevallen, dat klachten over andere bedrijven maanden lang blijven staan en die van de Lotto niet. Verstrengeling van belangen?

__________________________________________________________

Zo'n verschrikkelijk slechte service! Je fietst je de ****** voor een paar rot loten (waar ben ik eigenlijk mee bezig??) En het blijft opvallend, dat mijn bericht van 29 mei na dat telefoongesprek direct van dit forum is afgehaald.

Gesloten