LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BOOMERZ

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
andaluza
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 sep 2012 20:28

BOOMERZ

Ongelezen bericht door andaluza »

Begin juni werdt ik telefonisch benaderd door BOOMERZ. De dame aan de lijn vertelde mij een mooi verhaal over hoe ik iedere maand een aantal prijzen kon winnen zonder daar zelf veel voor te doen en dit geheel gratis!!! Alleen als ik een prijs won moest ik 24,95 aan bezorgkosten van de gewonnen prijs betalen
Het was geen lotterij, geen abonnement en geheel gratis. ( te mooi om waar te zijn natuurlijk)
Een week later kreeg ik per post een schrijven van BOOMERZ en al snel bleek het hele verhaal van de telefoon dame niet te kloppen. Het was gewoon een kansspel a 24,95 per maand. Ik dacht ach laat ik het eens proberen, maar de eerste maand niets, 2de niets, 3 niets op 17 september j.l. had ik er genoeg van en volgens de brief die ik van hun ontvangen had kon ik op ieder gewenst moment opzeggen per telefoon of per e-mail maar dit moest wel voor de 20ste. Nu vertrouw ik telefonische opzeggingen niet en dus gisteren ,17 sept.2012 en e-mail gestuurd met de mededeling dat ik wilde opzeggen. Krijg ik vandaag netjes bericht dat mijn deelname in oktober gestopt wordt daar ik voor de 20 ste had moeten opzeggen.
Ik netjes een e-mail terug gestuurd en ze er op gewezen dat het vandaag de 18de is, en dus voor de 20ste.
Echter nog geen antwoord, ben benieuwd.
Heeft iemand ervaring met BOOMERZ?

Zie onderstaande e-mail:


Geachte heer/mevrouw ,



Wij hebben uw opzegging verwerkt. En hebben uw deelname per 1 oktober beëindigd.

Zoals in de brief staat vermeld, had dit voor de 20e van de maand moeten gebeuren.

Na 1 oktober neemt u dus niet langer deel aan onze service en er zal geen bedrag meer worden geïncasseerd van €24,95.



Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd even bellen of e-mailen naar onze klantenservice.





Met vriendelijke groet,





Klantenservice Boomerz.nu



Onze klantenservice telefonisch bereikbaar van maandag tot donderdag van 10.00 tot 14.00 uur.



T: 088 – 88 24 44

E: [email protected]

mariusklokke
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2012 15:32

Re: BOOMERZ

Ongelezen bericht door mariusklokke »

Mijn ervaringen met Boomerz.nu zijn slecht. In juni werd ik telefonisch voor deelname benaderd. Ik ging daar op dat moment mee accoord, maar heb dat dezelfde dag via email weer ingetrokken. Boomerz bevestigde dat via email ook aan mij. Vervolgens zijn zij wel doorgegaan met maandelijks 24,95 van mijn rekening te incasseren. Ik heb dat behalve de eerste keer tijdig kunnen laten storneren. Op mijn verzoeken om de eerste 24,95 terug te boeken naar mijn rekening en te stoppen met het maandelijks incasseren van de 24,95 reageert de klantenservice van Boomerz niet meer. Ik ben nu in overleg met mijn bank hoe ik deze automatische incasso kan stoppen.
Ik adviseer u heel goed op te letten of zij niet doorgaan met maandelijks incasseren. U kunt een stornering alleen binnen een bepaalde periode laten uitvoeren.

Mvg,
M.A.Klokke

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: BOOMERZ

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik ben zojuist ook gebeld, dat ik samen met 100 buurtbewoners ben geselecteerd voor mooie prijzen :|
Kennelijk lopen de inkomsten terug of zo - geen idee hoe ze aan mijn nummer komen.

Maar, wees alert - ze bellen weer.

Erg onduidelijk via een of andere ruis lijn - waardoor ik de naam van het 'bedrijf' niet goed kon verstaan - het kan dus zijn dat ze een nieuwe naam hebben.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: BOOMERZ

Ongelezen bericht door dhc »

Als iemand mij belt en tegen mij zegt dat ik speciaal geselecteerd ben, dan zeg ik altijd dat ik speciaal geselecteerd ben om direct weer op te hangen. Klaar.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: BOOMERZ

Ongelezen bericht door Guardian72 »

dhc schreef:Als iemand mij belt en tegen mij zegt dat ik speciaal geselecteerd ben, dan zeg ik altijd dat ik speciaal geselecteerd ben om direct weer op te hangen. Klaar.
Ik heb gewoon geroepen dat ik hun reputatie ken, en daarom "doei" - en verbinding verbroken.
Jammer dat het op mobiel binnenkwam - soms is de hoorn er hard opgooien een heel prettig gevoel :)

anoniempje1011
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2015 16:05

Re: BOOMERZ

Ongelezen bericht door anoniempje1011 »

net een belletje gehad (anoniem op het scherm) van New Match, als speciaal geselecteerde kandidaat....bla bla...zelfde verhaal als Boomerz (waar ik ooit nietsvermoedend iets mee ben aangegaan waarvan ik nog steeds niet weet hoe hier vanaf te komen a € 24.95 per maand) toen ik vertelede blij te zijn dat ze belde en of ze mij een adres kon geven werd het ineens heel lastig om dit adres te vinden en de website kon zde jongedame mij ook niet zo snel vertellen, het gesprek eindigde met de mededeling dat als ik geen verder info wilde of niet wilde deelnemen ik ook geen adresgegevens nodig had....
let op....... men werkt nu ook onder de naam New Match

vanessav
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2015 14:15

Re: BOOMERZ

Ongelezen bericht door vanessav »

Ik ben ook net gebeld door Newmatch. Ze zijn kennelijk weer onder een nieuwe naam verder. Je kunt afschrijvingen overigens terug laten boeken via de bank.
Gelukkig ben ik er niet ingetrapt en meteen opgehangen.

winge
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2015 09:42

Re: BOOMERZ

Ongelezen bericht door winge »

Begin oktober ben ik ook benaderd door New Match.
Door drukte heb ik toen toegezegd.
Uiteindelijk even verder gekeken en kwam slechte berichten tegen.
Binnen 14 dagen heb ik gebeld dat ik er van af wil zien.
Aangezien de eerste maand dat ik mee zou doen november zou zijn, kon ik pas vanaf 1 november bellen om het op te zeggen.
Ik vond het wat vreemd dat ik niet gelijk kon opzeggen maar ik heb toegezegd dat ik 2 november (maandag) terug zou bellen om het per direct op te zeggen.
Ook met een bevestiging via email.
Uiteindelijk kreeg ik toch nog een factuur eind oktober voor de maand november.
2 november gelijk gebeld dat ik eis dat het per direct wordt opgezegd en dat ik in november niet mee speel. Hiermee is telefonisch akkoord gegaan.
Niet veel later kreeg ik een bevestiging email dat ik per 1 december niet meer deelneem.
Ik heb terug gestuurd dat het per direct zou zijn en dat ik dus in november ook niet mee zou doen.
Nu zeggen zij dat het niet mogelijk is om het met terugwerkende kracht op te zeggen is.

Uiteindelijk kreeg ik eergisteren een aanmaning van incassobureau MKBbussiness.nu met dat ik nog een factuur nog niet voldaan heb van € 23.50. Zij geven aan dat ik nu € 63.54 aan hun moet betalen.

Wat is jullie advies om te doen.

Estefano
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2016 08:10

Re: BOOMERZ

Ongelezen bericht door Estefano »

ik wil hulp en wie kan mijn helpen om vanaf te komen......Boomerz.nu .......ik weet geen raad mee.........en nu zie ik op internet.......dat veel mensen problemen mee heeft.
onterecht halen ze geld van mijn bankrekening.
Ik werd telefonisch benarderd door Boomerz de jong de jongeman aan de lijn vertelde mij een mooi verhaal over hoe ik iedere maand een aantal prijzen kon winnen zonder daar zelf veel voor te doen.
Ze halen maandelijks geld van mijn bankrekening en eet niet hoe meer gezien dat ik op internet ziet dat veel andere mensen ook hetzelfde problemen hebben met Boomerz.
WIE KAN MIJ HELPEN OM VANAF TE KOMEN.
IK WERK HEEL HARD VOOR MIJN GELD EN EEN ANDER GAAT VANDOOR MET MIJN GELD......

Mijn e-mail: [email protected]
Laatst gewijzigd door Radar op 02 mar 2016 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic

Karin277
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2016 11:58

Re: BOOMERZ

Ongelezen bericht door Karin277 »

Ergens hier stond een telefoonnummer van dat Boomerz, paar keer proberen te bellen maar dit nummer klopt niet (meer). Heeft iemand het goede nummer? Bij mij moeten ze wel heel erg brutaal zijn geweest om op een of andere manier achter mijn rekeningnummer te zijn gekomen! Ik doe dat nooit, vraag me heel erg af hoe ze eraan komen. Kunnen ze dat via via hebben bemachtigd? Hoe dan ook, ik wil hier zo snel mogelijk van af.
Waar kan ik een mail naar sturen, hoe zeg ik dit op, wat is hun juiste telefoonnummer?
Alvast dank voor alle hulp!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: BOOMERZ

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Karin277 schreef:Ergens hier stond een telefoonnummer van dat Boomerz, paar keer proberen te bellen maar dit nummer klopt niet (meer). Heeft iemand het goede nummer? Bij mij moeten ze wel heel erg brutaal zijn geweest om op een of andere manier achter mijn rekeningnummer te zijn gekomen! Ik doe dat nooit, vraag me heel erg af hoe ze eraan komen. Kunnen ze dat via via hebben bemachtigd? Hoe dan ook, ik wil hier zo snel mogelijk van af.
Waar kan ik een mail naar sturen, hoe zeg ik dit op, wat is hun juiste telefoonnummer?
Alvast dank voor alle hulp!
Dit verhaal is niet compleet....

Storneren?

Gesloten