LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Broodfokkers Tilburg!

Bespreek alle vormen van illegale handel in dieren hier.
Iris055
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2013 20:15

Broodfokkers Tilburg!

Ongelezen bericht door Iris055 »

Bahh!! Bij beide adressen geweest van de week, geen vader en moeder aanwezig, pups werden in een plastic doos laten zien, verder mocht je niks van het terrein zien, gebruiken op marktplaats foto's van honden die ze van internet hebben geplukt, dit kun je checken door ze in google image search na te gaan, hebben 20+ accounts aangemaakt om net zoveel verschillende rassen 'nestjes' te verkopenb (gebruiken wel hetzelfde telefoonnummer bij elke advertentie, daar kun je het aan zien) KOOP HIER GEEN HOND!!
Laatst gewijzigd door Radar op 25 okt 2013 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel gewijzigd i.v.m. het noemen van persoonsgegevens

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Broodfokkers Tilburg!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Iris055 schreef:Bahh!! Bij beide adressen geweest van de week, geen vader en moeder aanwezig, pups werden in een plastic doos laten zien, verder mocht je niks van het terrein zien, gebruiken op marktplaats foto's van honden die ze van internet hebben geplukt, dit kun je checken door ze in google image search na te gaan, hebben 20+ accounts aangemaakt om net zoveel verschillende rassen 'nestjes' te verkopenb (gebruiken wel hetzelfde telefoonnummer bij elke advertentie, daar kun je het aan zien) KOOP HIER GEEN HOND!!
Heel goed dat je daarvoor waarschuwd maar zou zelf niet eens daar gaan kijken,
als een verkoper al meerdere soorten rassen aanbied op marktplaats....nee dat zegt al genoeg.

Iris055
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2013 20:15

Re: Broodfokkers Tilburg!

Ongelezen bericht door Iris055 »

Ja dat zag ik helaas achteraf pas. Ik vertrouwde het niet toen ik daar was, daarna ging ik het internet afspeuren en vond ik allerlei klachten over hun en dus ook dat die foto's niet van hen zelf waren en ze zoveel accounts hadden.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Broodfokkers Tilburg!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Waarom gaan mensen toch niet naar het asiel voor een leuke hond. Broodfokken is niet alleen de schuld van broodfokkers maar ook van de mensen die een hond kopen. Geen geld = geen broodfokker.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Broodfokkers Tilburg!

Ongelezen bericht door ciske »

Bob Schurkjens schreef:Waarom gaan mensen toch niet naar het asiel voor een leuke hond. Broodfokken is niet alleen de schuld van broodfokkers maar ook van de mensen die een hond kopen. Geen geld = geen broodfokker.

Juist deze kopers houden het ook in stand.

Gesloten