LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verwaarlozing dieren

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Re: verwaarlozing dieren

Ongelezen bericht door Gast »

suusje, je hebt helemaal gelijk.
misschien laten sommige hun emoties even te ver gaan.
misschien is het te ver gezocht dat mensen pas na hun probleem de weg vinden.
ach, het is gebeurd, laat het een lering zijn voor een ander.

marcelle

kiki79

Re: verwaarlozing dieren

Ongelezen bericht door kiki79 »

Hallo,

ook een vriendin van mij heeft ervaring met deze dierenwinkel, Interpets. zij heeft daar een katje gekocht wat ziek bleek te zijn. ook hoor ik veel nare dingen over deze winkel in mijn omgeving, inderdaad vaak zieke en verwaarloosde beesten. Ook ik vind het inderdaad zielig hoe ze daar in de etalage zitten, (ik woon er in de buurt). er moet zeker wat gebeuren tegen deze winkel. het is mishandeling!!!!! :evil:

Gast

Re: verwaarlozing dieren

Ongelezen bericht door Gast »

het lijkt me verstandig om eens kontakt op te nemen met de inspectie in almere deze kan je bereiken door de L.I.D. te bellen van de dierenbescherming en ik weet zeker als de klacht bij hun binnekomt dat hun hem serrieus behandelen dat garandeer ik je voor 200 %

Gast

Re: verwaarlozing dieren

Ongelezen bericht door Gast »

hallo.

er zijn mensen die toe geven dat ze een fout hebben begaan.

maar als je een hondje zie in een vitrine dan ben je verkocht hoor ik heb vaak gehad toen ik in spanje was maar het is moeilijk hoor.

maar volgens mij weet niet zeker maar je kan de winkel aanklagen want een winkel eigenaar is verplicht aan goede artikelen(sorry) hondje.

dat staat in een bepaalde wet.
:evil:

maar ik zeg het nog maar een keer ik weet et net zeker.

maar je kan het ook een vragen aan kamer van koophandel over dierenwinkel.

en ja sommige mensen die zijn erg vervelend ze schrijven maar wat en denken niet na.
maar daar moet je niet na kijken en gewoon afwachten als er iemand wel serius is.

groetjes c.g
:wink:

lisss_x
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2013 19:42

Re: verwaarlozing dieren

Ongelezen bericht door lisss_x »

Hee hallo,

Ik zag dit bericht en heb mij speciaal aangemeld ,want MOEST en zou reageren.
Aller eerst heb ik mijn hondje ook van dezelfde dierenwinkel. Mijn kleine vriendin was inderdaad ziek. Ben hierover ook ontzettend boos geworden ,want dit was duidelijk te zien (bloed op zaagsel). Kleintje is al twee jaar en kern gezond.

Tuurlijk ben ik het eens dar het fout is om je dier daar te kopen en dat het heeeeel erg zielig is. Ik ben overtuigd door meerdere mensen die hen dier daar vandaan hebben gehaald en ben eerlijk naar de baas gestapt. Alleeen de negatieve verhalen worden op internet geplaatst. Wist dat ik een risico nam ,maar dat zelfde risico zou ik bij een desbetreffende fokker ook genomen moeten hebben.. Ik zal nooit meer zo overhaast en met mijn zwakke hart een dierenzaak binnenlopen ,maar het stopt toch nooit en ik ben ontzettend gelukkig met mijn hondje waar ze ook vandaag mag komen. Ze loopt altijd vrij met mij mee en geen kleine ruimtes meer voor die van mij.

Hoop dat je geniet van je franse bulldog? En iedereen maakt wel is overhaaste beslissingen. Sta nog steeds niet achter mijn keus van een dierenwinkel ,maar als je hondje er maar 2 dagen zit heeft ze er geen trauma aan ovee gehouden

Succes verder! Ben benieuwd of ik ooit nog iets hoor

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: verwaarlozing dieren

Ongelezen bericht door Jolijn »

Hoop dat je geniet van je franse bulldog?

Mijn vriend en ik hebben 24 mei 2003 een franse bulldog gekocht

Misschien nog wel ja. :)

Gesloten