LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beste antivlooi voor pups

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: beste antivlooi voor pups

Ongelezen bericht door ciske »

Susan_Al schreef:Hoi! Wat apart om te zien dat jullie negatief zijn over advantix!
Ik heb het pakketje in ieder geval vandaag ontvangen maar twijfel nu wel heel erg of ik het moet gebruiken..voor ontwormen gebruik ik milbemax! ook vrijdag besteld bij medicanimal!

Gewoon je DA vragen wat het beste is. Die heeft persoonlijk met jou en je hond te maken.

Susan_Al
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mar 2014 18:19

Re: beste antivlooi voor pups

Ongelezen bericht door Susan_Al »

bedankt ciske, ik ga dan gewoon voor advantix zoals aanbevolen.

wittibrunel
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2014 20:44

Re: beste antivlooi voor pups

Ongelezen bericht door wittibrunel »

advantix bestaat zeker en is een heel goed product
allen ... ik denk niet dat het voor pups kan

er zijn zoveel pups (en volwassen hondjes) te adopteren. Ik vind het heel spijtig dat er nog mensen zijn die een hond kopen .. daardoor alleen blijft de mis behandeling van de diertjes bestaan .. broodfok .. het woord zegt genoeg...

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: beste antivlooi voor pups

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

wittibrunel schreef:advantix bestaat zeker en is een heel goed product
allen ... ik denk niet dat het voor pups kan

er zijn zoveel pups (en volwassen hondjes) te adopteren. Ik vind het heel spijtig dat er nog mensen zijn die een hond kopen .. daardoor alleen blijft de mis behandeling van de diertjes bestaan .. broodfok .. het woord zegt genoeg...
Niet alle pups zijn broodfok,en iemand neemt een hondje,die hij of zei graag kan vormen of...
Veel mensen die overdenken asiel,ik ook maar durfde het niet aan,ten eerste veel te grote honden voor mij...
Dus broodfok stop je alleen als mensen de koppie erbij houden ipv impuls aankoop..

En of iemand een pup,asiel hond neemt is ieder voor zich..

Gesloten