LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen bij huisje novasol

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
binq
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jan 2016 13:24

problemen bij huisje novasol

Ongelezen bericht door binq »

In september 2015 hebben we twee weken een huis in Denemarken gehuurd via Novasol. Het zou ivm ziekte van mijn man vermoedelijk de laatste vakantie zijn die we samen zouden hebben. Hij wilde graag nog een keer naar Denemarken en we hadden een huis pal aan het strand geboekt zodat hij de zee zou kunnen zien zonder al te veel te hoeven lopen.
Bij aankomst bleek het huis smerig, de zithoek volledig kapot. Op de banken kon niet worden gezeten die vielen zowat uit elkaar en ook de fauteuils waren kapot. We hebben 14 dagen aan de keukentafel moeten zitten. Hierover meerdere keren geklaagd bij Novasol. Eerst bij het sleuteladres, later bij de tussenpersoon in Nederland (die alles heeft geprobeerd om een oplossing te vinden) en ook bij het plaatselijke bureau. Pas een dag voor het einde van de vakantie kwamen twee medewerkers van Novasol langs die overigens alleen Deens spraken dus moeilijke communicatie. Bij terugkomst thuis klacht ingediend maar steeds kregen we te horen dat Novasol het te druk had om te antwoorden. Uiteindelijk in maart 2016 na dreiging met juridische stappen een reactie. We kregen het geld terug dat wij voor de schoonmaak hadden betaald. Niet meer dan billijk we troffen immers een smerig huis aan. Maar verder gingen ze niet. Veel heen en weer gemail heeft uiteindelijk opgeleverd dat ze 100 euro restitutie boden voor een vakantie die 2000 had gekost. . Ik ben zo boos want het is al een keer eerder geweest dat aan een huis van Novasol van alles mankeerde. Kortom ik zal NOOIT meer iets met Novasol te maken

Gesloten