Vervangend product niet hetzelfde?

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
WillB
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2023 09:02

Vervangend product niet hetzelfde?

Ongelezen bericht door WillB »

Ik heb online een topkoffer besteld voor mijn scooter. Voor de veiligheid had ik gekozen voor eentje met remlicht.
Toen ik deze geleverd kreeg, bleek deze ook uitgerust te zijn met een afstandsbediening om het slot te bediening. Ik vermoedde dat dit zo hoorde, dus had ik dezelfde besteld voor mijn vrouw.
Nu blijkt dat 1 van de 2 na een half jaar is gaan lekken, waardoor het slot sluiting krijgt. Ik heb mij gemeld bij de online shop en heb een nieuwe gekregen, maar zonder elektrisch slot met afstandsbediening.
Ik heb gemeld dat ik een ander koffer heb ontvangen en dat deze niet klopt, maar volgens hun klopt dit wel. En waarschijnlijk heeft een medewerker van hun tot 2x toe het verkeerde product destijds geleverd.
Heb ik op de garantie recht op een vervangend product van hetzelfde model of moet ik accepteren dat ik door hun dubbele fout nu een model krijg wat minder functioneel is?

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Vervangend product niet hetzelfde?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar u had toch in principe een koffer besteld en betaald zonder die functie?

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Vervangend product niet hetzelfde?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

U krijg een vervangend product van hetzelfde model als u heeft besteld, dat is toch prima?

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Vervangend product niet hetzelfde?

Ongelezen bericht door BL2 »

Wees blij, elektronische sloten van dit soort koffers, net als de nieuwe elektronische sloten van OV-fietsen geven alleen maar problemen.

1JanV
Berichten: 411
Lid geworden op: 27 jul 2012 09:23

Re: Vervangend product niet hetzelfde?

Ongelezen bericht door 1JanV »

dus u heeft wel de topkoffer gekregen met remlicht? en die werk nog wel?

Plaats reactie