Dertig dagen uitprobeergarantie slaapkussen Medicatia klopt niet

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Joshua1
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2022 17:01

Dertig dagen uitprobeergarantie slaapkussen Medicatia klopt niet

Ongelezen bericht door Joshua1 »

Ziet er allemaal heel netjes uit en recenties zijn ook heel goed maar zodra je merkt dat het kussen keihard wordt in een frisse slaapkamer door het traagschuim wat er gebruikt wordt en het kussen terug probeert te sturen dan blijkt er niemand thuis.
Of je nu medicatia-nl.com of Medicatiawinkel.com of misschien nog andere websites waar ik exact dezelfde reclame zag.
Er komt geen reactie. Zat ook helemaal geen orderbevestiging of retouradres in de verpakking.
Er staat op het etiket wel een retouradres op maar dat wordt door DHL afgeraden om naar terug te sturen zonder eerst de verkoper te raadplegen. Retouradres is E-commerce Retailer Bantian Street Longgang District.
Ik durf het zo niet terug te sturen.
Ik kwam eerder dit retouradres ook tegen bij handschoenen maar die heb ik niet terug gestuurd want koste meer dan het opleverde.
Hebben jullie hier ervaring mee en hoe dit het best aangepakt kan worden.
Groetjes Jos

WillemvanLombrecht
Berichten: 45
Lid geworden op: 10 nov 2021 14:22

Re: Dertig dagen uitprobeergarantie slaapkussen Medicatia klopt niet

Ongelezen bericht door WillemvanLombrecht »

Hierbij geldt hetzelfde als bij 50% van de berichten over webshops op dit forum: verdiep je eerst in de website. Als ik op medicatiawinkel.com kijk dan zie ik geen informatie bij klantenondersteuning, verzendingsbeleid en terugbetalingsbeleid. Bovendien is de helft van de website in gebrekkig Nederlands, vaak in het Spaans. Hier moet u dus überhaupt geen bestelling plaatsen en als u dit toch doet accepteren dat u waarschijnlijk nooit contact met deze mensen krijgt. Ook is terugsturen vaak niet alleen moeilijk, maar ook duur en tijdrovend. Kortom: doe eerst wat onderzoek naar het bedrijf voordat je er besteld.

rvjapio
Berichten: 1003
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Dertig dagen uitprobeergarantie slaapkussen Medicatia klopt niet

Ongelezen bericht door rvjapio »

U kunt het kussen voorverwarmen in een warmere ruimte.

henk51
Berichten: 1678
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Dertig dagen uitprobeergarantie slaapkussen Medicatia klopt niet

Ongelezen bericht door henk51 »

Toen ik inlogde op deze site gingen in de hele buurt de alarmbellen af. Voldoed 100% aan een dropshipper artikelen staan voor kleine prijzen op Ali. Denk advertentie Facebook.Maar ja de van voor prijzen , en recensies vanaf april vorig jaar op een website welke pas bestaat.Terug sturen kost alleen maar meer geld.

Joshua1
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2022 17:01

Re: Dertig dagen uitprobeergarantie slaapkussen Medicatia klopt niet

Ongelezen bericht door Joshua1 »

Ok duidelijk leermoment. had ook niet de illusie dat ik er nog wat van terug zou zien.
Dus kussens maar in zomer gebruiken.

Moneyman
Berichten: 30203
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Dertig dagen uitprobeergarantie slaapkussen Medicatia klopt niet

Ongelezen bericht door Moneyman »

Joshua1 schreef:
16 feb 2022 19:00
Ziet er allemaal heel netjes uit...
Ik denk dan altijd: "wát zag er dan netjes uit"? Die site zit vol alarmbellen.

Gesloten