Uitzending gemist in NPO-app

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Roy-NVnh
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2023 22:38

Uitzending gemist in NPO-app

Ongelezen bericht door Roy-NVnh »

Ik wil Radar graag kijken via de NPO app maar krijg de laatste tijd steeds het bericht dat het alleen via de NPO plus abonnement te kijken is. Hebben meer mensen daar last van? Het is immers een uitzending van publieke omroep.

ZeerPrivé
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Uitzending gemist in NPO-app

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ook de publieke omroepen zijn gek op geld. Dus er komen steeds meer (met name populaire) programma's die alleen bij de betaalde versie te zien zijn. Nee, ik heb er geen last van, kijk niet naar Radar.

Je kan hier (nog??) gratis kijken https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/
Laatst gewijzigd door ZeerPrivé op 03 okt 2023 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9800
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Uitzending gemist in NPO-app

Ongelezen bericht door kuklos »

Roy-NVnh schreef:
02 okt 2023 22:40
Hebben meer mensen daar last van?
Ik deel je mening over dit onderwerp.

Erthanax
Berichten: 9728
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Uitzending gemist in NPO-app

Ongelezen bericht door Erthanax »

Op mijn telefoon kan ik met de gratis app (zonder abonnement dus) gewoon afleveringen terugkijken, ook die van vorig seizoen.

Het lijkt erop dat er bij u iets fout gaat, maar wát, dat weet ik niet. Heeft u dit probleem ook bij andere programma's? Op welk apparaat staat bij u de app? Heeft u de laatste versie?

ZeerPrivé
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Uitzending gemist in NPO-app

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Poeh hé je moet er wat voor over hebben om e.e.a. te checken. Speciaal even de NPO app op mijn t.v. geinstalleerd, kan gewoon met de gratis versie kijken naar de uitzendingen van Radar. Ze hebben er wel reclame bij gegooid, waarschijnlijk kun je reclamevrij kijken als je de Plus versie neemt.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Uitzending gemist in NPO-app

Ongelezen bericht door Jablan »

Was het niet zo, dat je uitzendingen tot een week later gratis kunt terugkijken en na die 7 * 24 uur betaald via NPO Plus?

Lowieze
Berichten: 6632
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Uitzending gemist in NPO-app

Ongelezen bericht door Lowieze »

Jablan schreef:
03 okt 2023 16:42
Was het niet zo, dat je uitzendingen tot een week later gratis kunt terugkijken en na die 7 * 24 uur betaald via NPO Plus?
Via de app NPO Start kan ik, onbetaald, alle uitzendingen van Radar terugkijken vanaf november 2022.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Uitzending gemist in NPO-app

Ongelezen bericht door Jablan »

Dat is tot een jaar geleden, mooi.

Zou er een splitsing zijn naar soort programma? Radar wel, maar dramaseries weer niet?

Lowieze
Berichten: 6632
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Uitzending gemist in NPO-app

Ongelezen bericht door Lowieze »

Jablan schreef:
03 okt 2023 17:36
Dat is tot een jaar geleden, mooi.

Zou er een splitsing zijn naar soort programma? Radar wel, maar dramaseries weer niet?
Dat verschilt heel erg per serie. Sommigen zijn alleen via NPO Plus te zien, van anderen kun je soms de laatste aflevering en soms de laatste 3 afleveringen onbetaald zien.

ZeerPrivé
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Uitzending gemist in NPO-app

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lowieze schreef:
03 okt 2023 17:33
Jablan schreef:
03 okt 2023 16:42
Was het niet zo, dat je uitzendingen tot een week later gratis kunt terugkijken en na die 7 * 24 uur betaald via NPO Plus?
Via de app NPO Start kan ik, onbetaald, alle uitzendingen van Radar terugkijken vanaf november 2022.
Maar dan wel met reclame. Met Plus abo zal dan wel reclamevrij zijn.

Lowieze
Berichten: 6632
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Uitzending gemist in NPO-app

Ongelezen bericht door Lowieze »

ZeerPrivé schreef:
03 okt 2023 18:24


Maar dan wel met reclame. Met Plus abo zal dan wel reclamevrij zijn.
Dat weet ik niet, ik kijk nooit naar Radar :mrgreen:

ZeerPrivé
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Uitzending gemist in NPO-app

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

@lowieze: jij ook al niet? :mrgreen:

Om even terug te komen op de vraag: het klopt dus niet wat TS beweert.

rwolters
Berichten: 1581
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Uitzending gemist in NPO-app

Ongelezen bericht door rwolters »

Jablan schreef:
03 okt 2023 17:36
Dat is tot een jaar geleden, mooi.

Zou er een splitsing zijn naar soort programma? Radar wel, maar dramaseries weer niet?
Hangt er helemaal van af hoe het met de rechten is geregeld. Als een omroep een serie heeft aangekocht (kan ook een serie zijn die door derden in opdracht van een omroep is gemaakt) met alleen rechten voor lineaire tv en betaalde streaming dan kan je het niet gratis bekijken in de NPO app. Maar als de makers het prima vinden dat het ook gratis kan worden bekeken dan kan dat ook. Soms zie je ook een tussenvorm: in de Plus variant kan je een hele serie bingen, in de gratis variant komt er iedere week een aflevering bij. Als je lang genoeg wacht kan je gratis een hele serie bingen.

Ron5300
Berichten: 294
Lid geworden op: 20 jul 2023 16:15

Re: Uitzending gemist in NPO-app

Ongelezen bericht door Ron5300 »

De NPO heeft verschillende apps NPO start en NPO plus de NPO plus app is de betaalde versie en NPO start de gratis versie en daar zijn alle op tv uitgezonden programma's terug te kijken.
Blijkbaar heeft u de NPO plus app ge installeert en niet de NPO start app.

Plaats reactie