Tijdelijk noodfonds energie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
InaIsaak
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2023 10:36

Tijdelijk noodfonds energie

Ongelezen bericht door InaIsaak »

Ik heb in maart een aanvraag gedaan bij het tijdelijk noodfonds energie voor mijn moeder van 91. Ze heeft alleen AOW.
Inmiddels is het november en na herhaalde vragen bij het tijdelijk noodfonds en haar energieleverancier is er nog niks bekend.
Mijn vraag is of dit bij meer aanvragen het geval is en of er misschien een instantie is waar ik een klacht hierover kan indienen.
Hartelijk dank!

Lowieze
Berichten: 6642
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09
Beste antwoord
Gekozen door InaIsaak

Re: Tijdelijk noodfonds energie

door Lowieze » 12 nov 2023 12:28

U kunt uw klacht hier indienen https://nl.trustpilot.com/review/noodfondsenergie.nl, maar met een oplossing zullen ze niet komen helaas.
rvjapio2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 apr 2023 10:03

Re: Tijdelijk noodfonds energie

Ongelezen bericht door rvjapio2 »

Het noodfonds energie is een initiatief van de gasbedrijven. Daar legt de overheid nog 28 miljoen bij. Hun aanvraagformulieren kostten mij ongeveer een middag, maar na drie weken kreeg ik keurig 100 euro gestort.

Lowieze
Berichten: 6642
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Tijdelijk noodfonds energie

Ongelezen bericht door Lowieze »

U kunt uw klacht hier indienen https://nl.trustpilot.com/review/noodfondsenergie.nl, maar met een oplossing zullen ze niet komen helaas.

jonis
Berichten: 2764
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Tijdelijk noodfonds energie

Ongelezen bericht door jonis »

Alleen aow?
Ook energietoeslag van gemeente aangevraagd?

InaIsaak
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2023 10:36

Re: Tijdelijk noodfonds energie

Ongelezen bericht door InaIsaak »

Ja, deze heeft ze netjes ontvangen.

jonis
Berichten: 2764
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Tijdelijk noodfonds energie

Ongelezen bericht door jonis »

Ik weet van een collega, die ik op noodfonds heb gewezen, dat een 1ste aanvraag was afgewezen. Dat wordt in elk geval wel duidelijk gecommuniceerd. Hiertegen is bezwaar gemaakt en alsnog gekregen, maar vlotjes is anders, ging veel tijd overheen.

Plaats reactie