PostNL - Niet thuis bij bezorging pakket

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ZeerPrivé
Berichten: 5517
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: PostNL - Niet thuis bij bezorging pakket

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Zelf ophalen? Dus 100 auto's op de weg om 100 pakketten op te halen? Of 1 bestelbus op de weg met 100 pakketten?

Lowieze
Berichten: 6635
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: PostNL - Niet thuis bij bezorging pakket

Ongelezen bericht door Lowieze »

WeerIemandanders schreef:
10 aug 2023 13:47
Ik zeg ook niet dat mensen dan naar de fysieke winkel moeten gaan, maar misschien bestellen op internet en zelf ophalen.
Ik vond het vroeger overigens gezelliger lekker een dag shoppen bij een winkelcentrum of een gezellig praatje op de markt. Is er nog wel maar toch anders.
Ik denk ook niet dat ze zo snel stoppen met bezorgen, maar hoe meer mensen op internet shoppen en thuis laten bezorgen, hoe drukker ze het krijgen, hoe drukker het op de weg wordt, hoe meer ergernis in het verkeer en in de straten met oponthoud door een bestelbus in de straat en hoe meer klachten dat het niet op tijd is. Steeds meer mensen willen er niet voor thuis blijven en hoe meer vertraging. Dat moeten we dan maar voor lief nemen denk ik zo.
Is dat zo dat steeds meer mensen er niet voor thuis willen blijven? Ik neem aan dat ze hun pakketjes dan op een afhaalpunt laten bezorgen.

Nevyn
Berichten: 1295
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: PostNL - Niet thuis bij bezorging pakket

Ongelezen bericht door Nevyn »

Heb een container bij de voordeur staan onder de brievenbus en ring bel, bordje er boven dat pakketten waar geen handtekening voor nodig zijn hierin mogen
Werkt als een tierelier

ZeerPrivé
Berichten: 5517
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: PostNL - Niet thuis bij bezorging pakket

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Nevyn schreef:
10 aug 2023 15:00
Heb een container bij de voordeur staan onder de brievenbus en ring bel, bordje er boven dat pakketten waar geen handtekening voor nodig zijn hierin mogen
Werkt als een tierelier
Dan woon je waarschijnlijk niet in de grote stad en ook niet 10 hoog.

WeerIemandanders
Berichten: 287
Lid geworden op: 09 mei 2023 14:01

Re: PostNL - Niet thuis bij bezorging pakket

Ongelezen bericht door WeerIemandanders »

ZeerPrivé schreef:
10 aug 2023 13:52
Zelf ophalen? Dus 100 auto's op de weg om 100 pakketten op te halen? Of 1 bestelbus op de weg met 100 pakketten?
Ik pleit voor het laatste maar dat is nu dus bij heel veel mensen geen succes blijkt.

Plaats reactie