Bij deze wil ik radar vertellen wat wij meemaken met Post.nl
Ongeveer elke 3 a 4 maanden sturen wij een pakket naar familie in Indonesië.
Altijd naar het zelfde adres, dit hebben wij op papier en schrijven we over.
Nooit enige problemen gehad met bezorging.
Nu hebben wij 5 mei een nieuw pakket gestuurd.
In de track en trace hebben we gezien dat in plaats van Indonesië is het pakket naar India gestuurd.
Na enige tijd is het weer terug gestuurd naar Nederland omdat het niet bezorgd kon worden.
30 mei is het weer terug in Nederland en ontvangen door PostNL.
Tot nu toe krijg ik geen bericht waar het pakket is!
Ik heb een paar keer opgebeld.
Als ik opbel en eindelijk contact heb na lange tijd wachten aan de telefoon.
Kan de helpdesk niet helpen, ik moet wachten op de bezorging.
ik vind de bezorging erg lang duren.
Als ik wat bestel op internet krijg ik het pakket na 2 dagen.
pakket postnl gestuurd naar verkeerd buitenland
Re: pakket postnl gestuurd naar verkeerd buitenland
U kunt naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/post/ voor een bindend uitspraak hierover en eventueel de schade die u leidt eisen.
Re: pakket postnl gestuurd naar verkeerd buitenland
Post.nl bellen is een drama!. Dit vorige week ervaren. Ik heb een brief geschreven. Ja, je leest het goed.