Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Moneyman
Berichten: 30204
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ssenseipowers schreef:
09 mar 2023 13:08
Ik wilde eigenlijk inzicht krijgen in het hoe en waarom.
Dat snap ik, maar dat ga je natuurlijk nooit krijgen.

Ssenseipowers
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 mar 2023 09:33

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Ssenseipowers »

Moneyman schreef:
09 mar 2023 13:14
Ssenseipowers schreef:
09 mar 2023 13:08
Ik wilde eigenlijk inzicht krijgen in het hoe en waarom.
Dat snap ik, maar dat ga je natuurlijk nooit krijgen.
Exact mijn punt, daarom zitten we met zijn allen te gissen.

Moneyman
Berichten: 30204
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Moneyman »

Da's leuk, maar wat wil je dan bereiken met dit topic? Marktplaats gaat écht niet zijn algoritmen en afwegingen openbaar maken, zodat jij je onschuld kunt aantonen.

Ssenseipowers
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 mar 2023 09:33

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Ssenseipowers »

Moneyman schreef:
09 mar 2023 13:44
Da's leuk, maar wat wil je dan bereiken met dit topic? Marktplaats gaat écht niet zijn algoritmen en afwegingen openbaar maken, zodat jij je onschuld kunt aantonen.
Ja, ben zelf meer van de mascottes. En van marktplaats verwacht ik inmiddels niks meer, daar hebben ze het helaas zelf naar gemaakt.
Ben daarentegen wel benieuwd naar andere verhalen van lotgenoten en wellicht dat ze tips and tricks hebben.

Ssenseipowers
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 mar 2023 09:33

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Ssenseipowers »

Nou, helaas reageren ze echt nergens op. Staaltje machtsmisbruik. Jammer, het is ontzettend onterecht. Alleen iemand te pakken krijgen die bereid is wat verder te kijken is onmogelijk gebleken. Dit topic zal vast nog gevuld worden met andere gedupeerden.

Jonas1991
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 mar 2023 10:19

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Jonas1991 »

Ik ben ook geblokkeerd, misschien wel 20 keer met marktplaats contact gehad maar de medewerkers willen je gewoon niet helpen. Er word doodleuk gezegd u kunt geen gebruik maken van onze diensten, bam medewerker verlaat de chat.

Ik heb meer als 15 jaar en meer als 20 postieve beoordelingen op marktplaats en nog nooit 1 ding fout gedaan of geantwoord naar andere gebruikers.

Nu denk ik wel waar het aan ligt, ik werk als ICT'er en ben altijd verbonden op VPN en wellicht hierdoor worden mijn accounts geblokkeerd.
(heb via een andere netwerk en pc een account aangemaakt dit werkt goed maar zodra ik via mijn eigen netwerk inlog, word ik meteen op de blok gegooid)

We leven in 2023, het kan niet zo zijn dat als je verbonden bent via VPN datje hierdoor geblokkeerd word (trouwens via mijn eigen netwerk zonder VPN word ik ook geblokkeerd)

Moneyman
Berichten: 30204
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jonas1991 schreef:
13 mar 2023 10:28
Nu denk ik wel waar het aan ligt, ik werk als ICT'er en ben altijd verbonden op VPN en wellicht hierdoor worden mijn accounts geblokkeerd.
Dat lijkt me nogal duidelijk. Marktplaats staat er al vele jaren om bekend VPN-accounts te blokkeren. Twee seconden googelen had je dat kunnen leren (als had je dat als ICT-er ook zelf kunnen bedenken).
Jonas1991 schreef:
13 mar 2023 10:28
We leven in 2023, het kan niet zo zijn dat als je verbonden bent via VPN datje hierdoor geblokkeerd word
Natuurlijk kan dat wel zo zijn. Vrijwel alle fraudeurs maken gebruik van VPN, dus dat dat één van de grote triggers is bij de gebruikte algoritmes is niet gek.

Cro
Berichten: 2080
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Cro »

Jonas1991 schreef:
13 mar 2023 10:28
Ik ben ook geblokkeerd, misschien wel 20 keer met marktplaats contact gehad maar de medewerkers willen je gewoon niet helpen. Er word doodleuk gezegd u kunt geen gebruik maken van onze diensten, bam medewerker verlaat de chat.

Ik heb meer als 15 jaar en meer als 20 postieve beoordelingen op marktplaats en nog nooit 1 ding fout gedaan of geantwoord naar andere gebruikers.

Nu denk ik wel waar het aan ligt, ik werk als ICT'er en ben altijd verbonden op VPN en wellicht hierdoor worden mijn accounts geblokkeerd.
(heb via een andere netwerk en pc een account aangemaakt dit werkt goed maar zodra ik via mijn eigen netwerk inlog, word ik meteen op de blok gegooid)

We leven in 2023, het kan niet zo zijn dat als je verbonden bent via VPN datje hierdoor geblokkeerd word (trouwens via mijn eigen netwerk zonder VPN word ik ook geblokkeerd)
Wat voor VPN gebruik je? Een commerciële aanbieder of host je zelf een VPN Server op een VPS met een exclusief voor jou gereserveerd IP adres dat alleen door jou gebruikt wordt?

In het eerste geval is het vrij logisch dat zoiets een trigger is, immers het gros van de criminelen en fraudeurs zal ook gebruik maken van deze commerciële VPN aanbieders.

Het 2de geval zal een stuk minder algoritmes triggeren, maar is vaak natuurlijk wel een stuk duurder en je moet het zelf onderhouden.

Methusalah
Berichten: 1191
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Methusalah »

Jonas1991 schreef:
13 mar 2023 10:28
Nu denk ik wel waar het aan ligt, ik werk als ICT'er en ben altijd verbonden op VPN en wellicht hierdoor worden mijn accounts geblokkeerd.
(heb via een andere netwerk en pc een account aangemaakt dit werkt goed maar zodra ik via mijn eigen netwerk inlog, word ik meteen op de blok gegooid)
Stel aan je zelf de vraag. Zou jij een verkoper vertrouwen die opzettelijk probeert te verbergen waar hij leeft?

Want zo simpel is het eenmaal. Logischerwijs is dat iets wat vaker door oplichters wordt gedaan dan eerlijke verkoper. En dat geld echt niet alleen voor Marktplaats. Genoeg diensten die daar een probleem mee hebben.

Ssenseipowers
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 mar 2023 09:33

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Ssenseipowers »

Methusalah schreef:
13 mar 2023 15:01
Jonas1991 schreef:
13 mar 2023 10:28
Nu denk ik wel waar het aan ligt, ik werk als ICT'er en ben altijd verbonden op VPN en wellicht hierdoor worden mijn accounts geblokkeerd.
(heb via een andere netwerk en pc een account aangemaakt dit werkt goed maar zodra ik via mijn eigen netwerk inlog, word ik meteen op de blok gegooid)
Stel aan je zelf de vraag. Zou jij een verkoper vertrouwen die opzettelijk probeert te verbergen waar hij leeft?

Want zo simpel is het eenmaal. Logischerwijs is dat iets wat vaker door oplichters wordt gedaan dan eerlijke verkoper. En dat geld echt niet alleen voor Marktplaats. Genoeg diensten die daar een probleem mee hebben.
Ik kan me voorstellen dat ICT-ers toegang krijgen tot andere (klant) netwerken al dan niet via VPN. Je wijzigt dan regelmatig van IP adres. Maar dat zou ik zelf een hele slechte trigger vinden. Zoals eerder gezegd zou markplaats naar het totale plaatje moeten kijken. Dat lijken ze niet te doen want anders blokkeer je geen gebruikers met goede beoordelingen. En zelfs dan, dat ze op basis van algoritme je blokkeren, vervelend, maar begrijpelijk, maar dat ze daarna weigeren er dieper naar te kijken, dat is voornamelijk het vervelende.

Overigens ziet de verkoper nooit je IP, via VPN of niet.

Methusalah
Berichten: 1191
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Methusalah »

Ssenseipowers schreef:
13 mar 2023 16:31
Methusalah schreef:
13 mar 2023 15:01
Jonas1991 schreef:
13 mar 2023 10:28
Nu denk ik wel waar het aan ligt, ik werk als ICT'er en ben altijd verbonden op VPN en wellicht hierdoor worden mijn accounts geblokkeerd.
(heb via een andere netwerk en pc een account aangemaakt dit werkt goed maar zodra ik via mijn eigen netwerk inlog, word ik meteen op de blok gegooid)
Stel aan je zelf de vraag. Zou jij een verkoper vertrouwen die opzettelijk probeert te verbergen waar hij leeft?

Want zo simpel is het eenmaal. Logischerwijs is dat iets wat vaker door oplichters wordt gedaan dan eerlijke verkoper. En dat geld echt niet alleen voor Marktplaats. Genoeg diensten die daar een probleem mee hebben.
Ik kan me voorstellen dat ICT-ers toegang krijgen tot andere (klant) netwerken al dan niet via VPN. Je wijzigt dan regelmatig van IP adres. Maar dat zou ik zelf een hele slechte trigger vinden. Zoals eerder gezegd zou markplaats naar het totale plaatje moeten kijken. Dat lijken ze niet te doen want anders blokkeer je geen gebruikers met goede beoordelingen. En zelfs dan, dat ze op basis van algoritme je blokkeren, vervelend, maar begrijpelijk, maar dat ze daarna weigeren er dieper naar te kijken, dat is voornamelijk het vervelende.

Overigens ziet de verkoper nooit je IP, via VPN of niet.

Een VPN is zelden een Nederlands IP adres. En helemaal een ITer weet dondersgoed wat de nadelen van een VPN kunnen zijn. En het gaat er om dat Marktplaats het wel ziet en dus de maatregelen treft omdat dat nu eenmaal een rode vlag is.

Ze kijken al naar het totale plaatje en daarop maken ze hun afweging. Wat jij wil is dat ze verder gaan kijken dan dat plaatje (door bijvoorbeeld contact op te nemen met de verkoper) maar dat gaat simpelweg niet gebeuren want daar hebben ze de capaciteiten niet voor. Er worden dagelijks soms wel honderden accounts verwijderd en duizenden advertenties (Ik heb er gewerkt in het fraudeteam, ik weet waar ik het over heb).

Ssenseipowers
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 mar 2023 09:33

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Ssenseipowers »

Methusalah schreef:
13 mar 2023 17:23
Ssenseipowers schreef:
13 mar 2023 16:31
Methusalah schreef:
13 mar 2023 15:01


Stel aan je zelf de vraag. Zou jij een verkoper vertrouwen die opzettelijk probeert te verbergen waar hij leeft?

Want zo simpel is het eenmaal. Logischerwijs is dat iets wat vaker door oplichters wordt gedaan dan eerlijke verkoper. En dat geld echt niet alleen voor Marktplaats. Genoeg diensten die daar een probleem mee hebben.
Ik kan me voorstellen dat ICT-ers toegang krijgen tot andere (klant) netwerken al dan niet via VPN. Je wijzigt dan regelmatig van IP adres. Maar dat zou ik zelf een hele slechte trigger vinden. Zoals eerder gezegd zou markplaats naar het totale plaatje moeten kijken. Dat lijken ze niet te doen want anders blokkeer je geen gebruikers met goede beoordelingen. En zelfs dan, dat ze op basis van algoritme je blokkeren, vervelend, maar begrijpelijk, maar dat ze daarna weigeren er dieper naar te kijken, dat is voornamelijk het vervelende.

Overigens ziet de verkoper nooit je IP, via VPN of niet.

Een VPN is zelden een Nederlands IP adres. En helemaal een ITer weet dondersgoed wat de nadelen van een VPN kunnen zijn. En het gaat er om dat Marktplaats het wel ziet en dus de maatregelen treft omdat dat nu eenmaal een rode vlag is. [/q]

Ze kijken al naar het totale plaatje en daarop maken ze hun afweging. Wat jij wil is dat ze verder gaan kijken dan dat plaatje (door bijvoorbeeld contact op te nemen met de verkoper) maar dat gaat simpelweg niet gebeuren want daar hebben ze de capaciteiten niet voor. Er worden dagelijks soms wel honderden accounts verwijderd en duizenden advertenties (Ik heb er gewerkt in het fraudeteam, ik weet waar ik het over heb).
Ik ben geblokkeerd zonder hier zelfs gebruik van te maken. Gewoon vanaf mijn vaste thuis ip adres.

Ik kan me niet voorstellen dat wanneer ze werkelijk naar het totale plaatje zouden kijken ze voorbij gaan aan de beoordelingen van kopers en verkopers. Daarmee hebben ze feitelijk niet genoeg vertrouwen in hun eigen beoordelingen systeem. Als een account 150 beoordelingen heeft waarvan overwegend 5 sterren, wat zou hun het al dan niet wijzigende IP unnen schelen? Het zwaartepunt zou m.i. moeten liggen bij de uiteindelijke koop en verkoop, als dat goed gaat ben je een goede gebruiker en moet je niet geblokkeerd worden. En in het geval van incidenten waarbij een koper of verkoper contact zoekt met marktplaats moet er hoor en wederhoor plaatsvinden. Wat het nog zuurder maakt is dat het de echte oplichters geen strobreed in de weg legt. Die zwemmen zich wel door de mazen heen. Nogmaals, atoombom voor een mug, zo zie ik het.

Nijogeth
Berichten: 10045
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Je had toch 2 accounts? Dan ben je er helemaal terecht af gegooid.

Methusalah
Berichten: 1191
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Methusalah »

Ssenseipowers schreef:
13 mar 2023 17:52



Ik kan me niet voorstellen dat wanneer ze werkelijk naar het totale plaatje zouden kijken ze voorbij gaan aan de beoordelingen van kopers en verkopers. Daarmee hebben ze feitelijk niet genoeg vertrouwen in hun eigen beoordelingen systeem. Als een account 150 beoordelingen heeft waarvan overwegend 5 sterren, wat zou hun het al dan niet wijzigende IP unnen schelen? Het zwaartepunt zou m.i. moeten liggen bij de uiteindelijke koop en verkoop, als dat goed gaat ben je een goede gebruiker en moet je niet geblokkeerd worden. En in het geval van incidenten waarbij een koper of verkoper contact zoekt met marktplaats moet er hoor en wederhoor plaatsvinden. Wat het nog zuurder maakt is dat het de echte oplichters geen strobreed in de weg legt. Die zwemmen zich wel door de mazen heen. Nogmaals, atoombom voor een mug, zo zie ik het.


Aangezien oplichters accounts hacken, overkopen of aanmaken en pas na jaren gaan gebruiken, zeggen die beoordelingen en leeftijd helaas niets over de betrouwbaarheid als er ook tekenen zijn van mogelijke fraude. Juist dan is het heel vreemd als er in eens een vreemd IP verschijnt.

Marktplaats probeert te voorkomen (en doet dat ook dagelijks vanwege dit soort acties) dat mensen worden opgelicht. In jouw voorbeeld zou dat allemaal mosterd na de maaltijd zijn want het voorkomt niets. Jouw opmerking dat ze echte oplichters geen strobreed in de weg leggen is natuurlijk onzin. Die ervaren namelijk exact wat jij nu hebt ervaren.


Ik denk dat je niet goed begrijpt hoe veel werk dit is. Dagelijks worden er ongeveer 200000 advertenties geplaatst. Als 1 procent al onbetrouwbaar is (en het is meer dan 1 procent) heb je het al over 2000 controles (per dag), voordat ze kunnen over zouden kunnen gaan tot blokkeren. Daar hebben ze bij lange na niet genoeg mensen voor. Daarom deze algoritmes.

Ja, helaas zit er wel eens een onschuldige tussen maar dit is een van de voorbeelden waar 'voor het groter goed' zeer toepasselijk is.

Ssenseipowers
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 mar 2023 09:33

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Ssenseipowers »

Methusalah schreef:
13 mar 2023 19:50
Ssenseipowers schreef:
13 mar 2023 17:52



Ik kan me niet voorstellen dat wanneer ze werkelijk naar het totale plaatje zouden kijken ze voorbij gaan aan de beoordelingen van kopers en verkopers. Daarmee hebben ze feitelijk niet genoeg vertrouwen in hun eigen beoordelingen systeem. Als een account 150 beoordelingen heeft waarvan overwegend 5 sterren, wat zou hun het al dan niet wijzigende IP unnen schelen? Het zwaartepunt zou m.i. moeten liggen bij de uiteindelijke koop en verkoop, als dat goed gaat ben je een goede gebruiker en moet je niet geblokkeerd worden. En in het geval van incidenten waarbij een koper of verkoper contact zoekt met marktplaats moet er hoor en wederhoor plaatsvinden. Wat het nog zuurder maakt is dat het de echte oplichters geen strobreed in de weg legt. Die zwemmen zich wel door de mazen heen. Nogmaals, atoombom voor een mug, zo zie ik het.
Ja, helaas zit er wel eens een onschuldige tussen maar dit is een van de voorbeelden waar 'voor het groter goed' zeer toepasselijk is.
En dat begrijp ik ook heel goed hoor. Maar als onschuldige die gewoon van 1 IP komt en alleen maar goede beoordelingen heeft tot aan het moment dat ik ben geblokkeerd kan ik het moeilijk verkroppen. Een foutje ok, maar ze weigeren het ook te herstellen. Dat is gewoon een indirecte veroordeling. Ze zeggen steeds: "Oh, wat jammer. Sorry. Je blijft geblokkeerd."

Ik heb ook niet het idee dat ze verder kijken dan hun neus lang is. Ik ben dan waarschijnlijk de dupe van een gebrek aan mankracht.

Jonas1991
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 mar 2023 10:19

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Jonas1991 »

VPN of geen VPN, er zijn ook mensen die zonder VPN zijn geblokkeerd. (ook in mijn eigen omgeving) Dus ik snap jullie reacties allemaal niet.
De meeste oplichters weten niet eens wat een VPN is, dit zijn gewoon kneuzen die een marktplaats account hebben en zoeken naar makkelijk geld.

Een echte fraudeur gaat zich niet op mp bezig houden met enkele tientjes of honderd euro's, maargoed.

Wanneer je iemand blokkeert op basis van VPN bijvoorbeeld dan moetje dit in de voorwaardes zetten, anders heb je geen recht van spreken.
Ik bepaal zelf wel of ik VPN gebruik of niet, zolang dit niet in de voorwaardes staat ben je niet gegrond iemand toegang te weigeren.
Daarbij weten wij allemaal niet 100% of dit uberhaupt door VPN komt !

Ik zit al 10 jaar op marktplaats met VPN, en nu opeens uit het niets ben ik geblokkeerd, en ja hoe moeilijk het ook is, soms heb je marktplaats nodig.
Los daarvan, wanneer ik mp contacteer willen ze me niet eens helpen, en een soort voorgeval is al eens voorgekomen: https://www.nu.nl/tech/6044836/duizende ... laats.html

We kunnen elkaar blijven vinger wijzen over hoe goed we het allemaal weten, of we kunnen de krachten bundelen en hiervan werk maken..

Moneyman
Berichten: 30204
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jonas1991 schreef:
14 mar 2023 09:19
VPN of geen VPN, er zijn ook mensen die zonder VPN zijn geblokkeerd. (ook in mijn eigen omgeving) Dus ik snap jullie reacties allemaal niet.
Het is toch vrij simpel: er zijn legio redenen die kunnen leiden tot een blokkade. VPN is er slechts één van.
Jonas1991 schreef:
14 mar 2023 09:19
De meeste oplichters weten niet eens wat een VPN is, dit zijn gewoon kneuzen die een marktplaats account hebben en zoeken naar makkelijk geld. Een echte fraudeur gaat zich niet op mp bezig houden met enkele tientjes of honderd euro's, maargoed.
Onzin, natuurlijk. De praktijk bewijst jouw ongelijk: er wordt immers iedere dag volop gefraudeerd. Jouw definities zijn daarbij niet van belang.
Jonas1991 schreef:
14 mar 2023 09:19
Wanneer je iemand blokkeert op basis van VPN bijvoorbeeld dan moetje dit in de voorwaardes zetten, anders heb je geen recht van spreken. Ik bepaal zelf wel of ik VPN gebruik of niet, zolang dit niet in de voorwaardes staat ben je niet gegrond iemand toegang te weigeren.
Natuurlijk bepaal jij zelf of je VPN gebruikt - maar dan niet klagen als Marktplaats óók zelf bepaalt of ze je toelaten. En misschien moet je de voorwaarden wat beter lezen: in artikel 6 heeft Marktplaats zich het recht toegekend om deze afwegingen te mogen maken. En dat is ook vrij logisch: zij zijn immers verantwoordelijk voor het goed en veilig functioneren van de site.
Jonas1991 schreef:
14 mar 2023 09:19
We kunnen elkaar blijven vinger wijzen over hoe goed we het allemaal weten, of we kunnen de krachten bundelen en hiervan werk maken.
Wat stel je je daarbij voor, als je "er werk van gaat maken"?

Ssenseipowers
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 mar 2023 09:33

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Ssenseipowers »

Moneyman schreef:
14 mar 2023 09:30
Jonas1991 schreef:
14 mar 2023 09:19
VPN of geen VPN, er zijn ook mensen die zonder VPN zijn geblokkeerd. (ook in mijn eigen omgeving) Dus ik snap jullie reacties allemaal niet.
Het is toch vrij simpel: er zijn legio redenen die kunnen leiden tot een blokkade. VPN is er slechts één van.
Noem er eens een paar. Want alle voor de hand liggende redenen gaan voor mijn situatie niet op. Toch geblokkeerd.

Jonas1991
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 mar 2023 10:19

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Jonas1991 »

Jonas1991 schreef:
14 mar 2023 09:19
De meeste oplichters weten niet eens wat een VPN is, dit zijn gewoon kneuzen die een marktplaats account hebben en zoeken naar makkelijk geld. Een echte fraudeur gaat zich niet op mp bezig houden met enkele tientjes of honderd euro's, maargoed.
Onzin, natuurlijk. De praktijk bewijst jouw ongelijk: er wordt immers iedere dag volop gefraudeerd. Jouw definities zijn daarbij niet van belang.

zucht
Jonas1991 schreef:
14 mar 2023 09:19
Wanneer je iemand blokkeert op basis van VPN bijvoorbeeld dan moetje dit in de voorwaardes zetten, anders heb je geen recht van spreken. Ik bepaal zelf wel of ik VPN gebruik of niet, zolang dit niet in de voorwaardes staat ben je niet gegrond iemand toegang te weigeren.
Natuurlijk bepaal jij zelf of je VPN gebruikt - maar dan niet klagen als Marktplaats óók zelf bepaalt of ze je toelaten. En misschien moet je de voorwaarden wat beter lezen: in artikel 6 heeft Marktplaats zich het recht toegekend om deze afwegingen te mogen maken. En dat is ook vrij logisch: zij zijn immers verantwoordelijk voor het goed en veilig functioneren van de site.

volgens mij heb jij je leesbrilleke niet op, ik zie niks over een VPN. En daarbij het is onzin watje zegt maar goed.


Lees eens voor de gein onderstaande reacties, achja het zal wel aan ons (gebruikers) liggen.
https://nl.trustpilot.com/review/www.marktplaats.nl


Denk dat deze discussie zinloos is op deze website, mensen proberen hoogleraar te spelen terwijl ze in feiten net niks weten.
Ik heb het geprobeerd om voor me zelf en andere naar een oplossing te werken maar helaas.

Lowieze
Berichten: 6635
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Mijn Marktplaats-account is zomaar geblokkeerd

Ongelezen bericht door Lowieze »

@jonas1991. Reageert u nu op uw eigen reacties??

Plaats reactie