Fruugo, hmmmmmmm

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
pierredutch
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 dec 2014 16:51

Fruugo, hmmmmmmm

Ongelezen bericht door pierredutch »

Hallo beste mensen,

Ik heb een Grohe keuken kraan besteld bij Fruugo en via Klarna (nog niet) betaald.

Nu heb ik een of andere Chinese habibababa kraan gekregen, dus geen Grohe, zoals geadverteerd.

Ik voel me dus bedrogen en wil deze kraan terug sturen, maar dat is duurder dan de kraan zelf was.

Hebben jullie advies voor mij?

J. Deltoer
Berichten: 3111
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Fruugo, hmmmmmmm

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Wanneer een artikel non conform is, je daarop beroepen en dan mag je het kosteloos opsturen of ze mogen het zelf ophalen. Klarna informeren en niet betalen, dispuut laten aanmaken.

Seinhuis
Berichten: 2378
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Fruugo, hmmmmmmm

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Neem met de webshop contact op dat u het verkeerde product ontvangen hebt. Neem ook contact op met Klara dat er een geschil is (zie www.klarna.com/nl/klantenservice/ik-heb ... k-betalen/ hoe).

Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... n-verwacht staat dat u recht hebt op een gratis oplossing. Lees ook www.consuwijzer.nl/online-winkelen/drop ... je-bestelt.

Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl indien er geen oplossing aangeboden wordt.

BL2
Berichten: 4851
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Fruugo, hmmmmmmm

Ongelezen bericht door BL2 »

Tsja, waarom koop je zo'n kraan niet gewoon in Nederland bij een bouwmarkt of andere leverancier maar in China.
Misschien een paar euro goedkoper, maar het serviceniveau is er ook vaak naar.

Zou me hier maar op beroepen, of je verlies nemen:
"De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening, tenzij een artikel met gebreken of beschadigd is geleverd"

PGros
Berichten: 1143
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Fruugo, hmmmmmmm

Ongelezen bericht door PGros »

Op de website zoekend maar 1 kraan gevonden de Grohe Minta Kitchen Sink Tap en deze is van het merk: Wuhing
Als je dat ziet staan weet je al dat het niet van het merk Grohe is. En verkocht door: Shen Zhen Shi Shuang Xiang Ke Ji You Xian Gong Si
Kijk voor je de aanbieding in je mandje gooit.

juliomariner
Berichten: 4864
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Fruugo, hmmmmmmm

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dan heb je niet goed gezocht. Er staan toch meerdere op waarvan wordt beweerd merk Grohe echter ook een aantal warvan in de titel merk Grohe staat maar in de omschrijving merk yoekituky.

Morgan le Fay
Berichten: 527
Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42

Re: Fruugo, hmmmmmmm

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Staat toch duidelijk dat het geen Grohe kraan is
Omschrijving is vertaald :
Grohe Minta Kitchen Sink Tap, Single-control keukenmixer, :mrgreen:

rwolters
Berichten: 1591
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Fruugo, hmmmmmmm

Ongelezen bericht door rwolters »

Ook slim dat ze hun Europese kantoor buiten de EU hebben. Wel goeie prijzen trouwens… “Grohe” kranen die nog goedkoper zijn dan Ikea kranen. Wat een oplichters zijn die reguliere verkopers…. [/sarcasm off]

Nijogeth
Berichten: 10045
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Fruugo, hmmmmmmm

Ongelezen bericht door Nijogeth »

juliomariner schreef:
15 aug 2023 18:47
Dan heb je niet goed gezocht. Er staan toch meerdere op waarvan wordt beweerd merk Grohe echter ook een aantal warvan in de titel merk Grohe staat maar in de omschrijving merk yoekituky.
En laat die kranen nu net gebaseerd zijn op de Grohe kranen, mogelijk uit dezelfde fabriek.

Ik vraag me wel af of TS al heeft gekeken wat de kraan doet. Misschien is het wel exact dezelfde maar met een andere naam.

juliomariner
Berichten: 4864
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Fruugo, hmmmmmmm

Ongelezen bericht door juliomariner »

De kans is groot dat je niet de kraan op de afbeelfing tiegestuurd krijgt maar een slechte chinese kopie.

Plaats reactie