Iemand hier ervaring met Dennis-Design.nl?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Patrick F1
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mei 2023 15:27

Iemand hier ervaring met Dennis-Design.nl?

Ongelezen bericht door Patrick F1 »

Ik heb op 11/02 een bestelling geplaatst bij Dennis-Design.nl maar deze nog steeds niet ontvangen. Krijg alleen maar updates als ik zelf mails stuur. De ene keer waren er te veel bestellingen waardoor de kevering langer zou duren. Een andere keer was er een productie fout ,dan hadden ze het verkeerd verzonden, na lang aandringen op 18 maart eindelijk een trackkingsnr gekregen van een Chinees transport bedrijf. Maar dat blijft ginds op dezelfde datum staan.. mijn geld terug eisen lukt niet. ,wie heeft hier nog ervaring mee?

juliomariner
Berichten: 4864
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Iemand hier ervaring met Dennis-Design.nl?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Tja, weer zo'n zolderkamer dropshipper. Geen identiteit van de verkoper op de site te vinden, geen adresgegevens, geen telefoonnummer, contact alleen via een contactformulier. Standaard 30% korting, nog meer rode vlaggen nodig? Waarom koopt u hier toch?
Op Aliexpress kost dit ding 6,78.

NeoDutchio
Berichten: 12336
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Iemand hier ervaring met Dennis-Design.nl?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Shopify, geen adresgegevens, geen verplicht KVK nummer, geen telefoonnummer. Verder hoef ik al niet te kijken om te weten dat je hier niet zou moeten bestellen. Een zolderkamerhobbiest die binnenkort met deze shop weer verdwenen is om daarna onder een andere naam weer te beginnen.
U hebt een hoop rechten, maar recht hebben is iets anders dan recht krijgen. En dat laatste is vrij lastig als je geen idee hebt met wie je daadwerkelijk zaken gedaan hebt.
U bent de zoveelste in de lange rij consumenten die blind op een willekeurige website koopt. Ook voor u zal het leergeld zijn. Ooit zal er iets binnen kunnen komen, maar de vraag is of dat het juiste is.

Volgende keer dus eerst de identiteit van de ondernemer checken. Zit dat al niet goed in elkaar, dan nooit gaan bestellen.

Patrick F1
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mei 2023 15:27

Re: Iemand hier ervaring met Dennis-Design.nl?

Ongelezen bericht door Patrick F1 »

Ik vraag hier niet om uitgelachen te worden , eerste keer dat ik dit meemaak. Ja ik heb me laten vangen maar om zulke reacties te lezen

Lady1234
Berichten: 27189
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Iemand hier ervaring met Dennis-Design.nl?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U wordt niet uitgelachen. Maar hopelijk overkomt het u niet nog een keer. Dus volg de adviezen op.

juliomariner
Berichten: 4864
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Iemand hier ervaring met Dennis-Design.nl?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Google maar eens op dropshippers en er gaat een wereld voor u open.
Deze "ondernemers" maken een simpele site via shopify en bestellen dan voor u het product bij Aliexpress maar zetten er dan wel een enorme marge op. (ongeveer 1400% in uw geval.) U zult uiteindelijk het artikel wel binnen krijgen. Stuur het in ieder geval niet terug als u het niet meer wilt of de kwaliteit valt u tegen. U zult het namelijk waarschijnlijk naar China terug moeten sturen, echter dat kost echt veel geld en het pakket zal nooit aankomen en dus krijgt u uw geld niet terug. U hebt wel ergens recht op maar zoals Neodutchio al schreef, recht hebben is geen recht krijgen. Heeft u trouwens met Paypal betaald, dan heeft u nog een kleine kans dat u uw geld terug ziet. Meld daar dan een conflikt aan.
We lachen u niet uit maar ik denk dat dit topic nr. 1000 over dropshippers is.

Plaats reactie