Geen contact met Succesgids over uitgesteld UPW-evenement met Tony Robbins

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Sherry82
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2022 08:23

Geen contact met Succesgids over uitgesteld UPW-evenement met Tony Robbins

Ongelezen bericht door Sherry82 »

In 2019 heb ik via Succesgids kaarten gekocht voor het 3-daagse evenement van Tony Robbins genaamd UPW in (Unleash the Power Within 2020). Deze zou plaatsvinden in mei 2020 in Birmingham UK, maar vanwege Corona uitgesteld. In de tussentijd werden we zoet gehouden met online events. Die zouden naar eigen zeggen van Succesgids dezelfde waarde en kwaliteit hebben als het live event.

Nu 2 jaar later hebben we nog niets van Succesgids vernomen over een nieuwe datum voor het live event. Er is 0,0 communicatie geweest over de stand van zaken. Duizenden mensen uit Nederland, België en Groot Brittannië hebben bij Succesgids kaarten en hotels geboekt. Daarnaast heb ik ook al vliegtickets geboekt, waarvoor ik nu een voucher heb liggen.

Ticket voor UPW €1380
Hotelkamer €800
Vliegticket €290

Het begint erop te lijken dat we aan het lijntje worden gehouden en vanuit Succesgids komt geen enkele reactie! Ze beantwoorden geen mails en in hun Facebook groep hebben ze gepauzeerd.

Het UPW event in 2020 zou de laatste zijn waarbij Tony Robbins himself fysiek aanwezig zou zijn.. dat roept nu ook weer vragen op. Mocht er nog een event komen, krijgen we dan enkel een hologram van hem te zien?

Het is heel simpel:
1. Gaat UPW door? En wanneer?
2. Komt Tony nog fysiek op podium
3. Zo niet, hoe krijgen we ons geld terug???

Ik hoop hier nog meer mensen te spreken die hetzelfde ervaren!!

Groet
Laatst gewijzigd door Radar op 06 jun 2022 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel veranderd voor duidelijkheid

Seinhuis
Berichten: 2378
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Geen contact met Succesgids over uitgesteld UPW-evenement met Tony Robbins

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Niemand op dit forum weet of een festival wel of niet doorgaat en welke artiesten op zullen treden. Overweeg om uw geld terug te vragen.

U kunt bij ECC laten adviseren hoe u het geld terug krijgt. Vermoedelijk kan ECC ook adviseren voor conflicten in Verenigd Koninkrijk (https://www.eccnederland.nl/nl/over-ecc/ecc-netwerk). Omdat Succesgids in Nederland gevestigd is kan u ook contact opnemen met www.juridischloket.nl. Neem in alle gevallen contact op met uw rechtsbijstandverzekering. Indien betaald met creditcard neem dan contact op met uw creditcard maatschappij.

Helaas is het niet mogelijk om kosten voor hotel en vlucht terug te krijgen indien dit apart geboekt is. Indien dit als pakketreis is geboekt dan is dit misschien wel mogelijk.

Methusalah
Berichten: 1191
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Geen contact met Succesgids over uitgesteld UPW-evenement met Tony Robbins

Ongelezen bericht door Methusalah »

Vraag alsjeblieft je geld terug. Mensen zo als Tony zijn profiteurs die je een niet bestaand 'recept voor succes' willen verkopen voor belachelijk veel geld. Het beetje kennis dat ze hebben kan je ook uit een zelfhulpboekje uit de bieb halen. En dan nog heb je er waarschijnlijk niet zo veel aan.

Hier mijn tip voor succes: Motivatie is alles.

Maar begrijp ook dat er andere factoren zijn zoals, geluk, afkomst, geld, mogelijkheden, verkoopbaarheid, etc etc...

Moneyman
Berichten: 30204
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Geen contact met Succesgids over uitgesteld UPW-evenement met Tony Robbins

Ongelezen bericht door Moneyman »

fonsflons schreef:
08 jun 2022 16:22
Oh, ik heb hier altijd zo'n kriebels bij. Ik ken persoonlijk iemand die hier enorm mee bezig is en allemaal diploma's heeft gehaald om ook zelf presentaties te geven. De club van 1 miljoen dit, en 5 miljoen dat. Gozer heeft geen cent te makken, maar heeft lezingen (tegen betaling) over hoe ook jij rijk kunt worden. Zijn insta staat vol met foto's van zijn succesvolle leven (waarvoor hij al zijn geld uitgeeft om auto's te huren, voor huizen van wildvreemden poseert, zichzelf op een strand in een exotisch oort photoshopt etc.)

En er zijn legio (online) mensen die hem adoreren over hoe succesvol hij is en hoe graag ze dat ook willen. Zijn missie is dus om zoveel mogelijk mensen te overtuigen dat hij succes heeft, en betalen om hem dat te horen zeggen.
Fake it till you make it, zeg maar. Je moet het maar kunnen.

Erik88
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 dec 2017 10:59

Re: Geen contact met Succesgids over uitgesteld UPW-evenement met Tony Robbins

Ongelezen bericht door Erik88 »

Afgelopen jaar meer dan € 5.000 uitgegeven via/aan Succesgids. Met veel genoegen. Dit jaar 1x geld teruggevraagd en gekregen.

Rutgerderijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2022 12:47

Re: Geen contact met Succesgids over uitgesteld UPW-evenement met Tony Robbins

Ongelezen bericht door Rutgerderijk »

Hi Sherry82, wij hebben met een groep van 8 dezelfde situatie en willen ook ons geld terug. Zullen we even contact gegevens uitwisselen en vervolgstappen bepalen? Kan jij me een PM of iets dergelijke sturen? Dan geef ik je mijn mailadres. Hoor graag, groet!

Sarah83
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2023 13:48

Re: Geen contact met Succesgids over uitgesteld UPW-evenement met Tony Robbins

Ongelezen bericht door Sarah83 »

Hallo,
Ik heb ook kaarten voor UPW live in Birmingham wat dus eigenlijk in 2020 zou plaatsvinden. Als het goed is heeft iedereen die tickets had gekocht nu een mail met de opties die er zijn maar daar zit natuurlijk geen optie bij om je geld terug te krijgen alleen om de tickets op een andere naam te zetten maar ik ben bang dat ik ze niet verkocht krijg en ik wil gewoon mijn geld terug. Al is het dan niet meer voor het hotel (€845) dan wel op zijn minst voor de twee Golden tickets (€1299) en dat waren dan de 'goedkoopste' tickets. Ik zou graag in contact komen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten als ik. Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie dat aan pakken en misschien staan we samen sterk(er)??

Deverweij
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 okt 2017 21:23

Re: Geen contact met Succesgids over uitgesteld UPW-evenement met Tony Robbins

Ongelezen bericht door Deverweij »

Hallo,

Ik ben voornemens om naar Tony Robbins te gaan in juli. Eventueel kan ik een hotelboeking overnemen. Ook heb ik een kennis die nog op zoek is naar een toegangsbewijs.

Een email kun je sturen naar [email protected].

Groet!

Seinhuis
Berichten: 2378
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Geen contact met Succesgids over uitgesteld UPW-evenement met Tony Robbins

Ongelezen bericht door Seinhuis »

De gedachte samen staan we sterker klopt meestal niet. U moet individueel het probleem oplossen.

Bij verplaatsing en annuleringsverzekering heeft u recht op geld terug https://www.consumentenbond.nl/juridisc ... t-afgelast. Natuurlijk mag u op vrijwillige basis een andere tegemoetkoming kiezen.

Indien u uw geld terug wilt kunt u een mail sturen.

Indien u geen reactie krijgt, of uw geld niet terug krijgt, neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl voor verdere afhandeling.

Of neem contact op met uw creditcard maatschappij, doe een beroep op aflevering garantie indien u met uw creditcard betaald heeft.

Ook kunt u bij een deurwaarder vragen om de ticketverkoper te dagvaarden.

Vermoedelijk heeft u alleen recht op geld terug van het hotel indien u het hotel en concert in 1 boeking geboekt hebt (in 1 betaling). Indien u 2 boekingen betaald hebt dan niet, het hotel kon uw kamer leveren.

Plaats reactie