LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EA Gamescape Restitutie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Erik2
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2003 14:53

EA Gamescape Restitutie

Ongelezen bericht door Erik2 »

5 Dagen voor het evenement van 12/13 september werd EA Gamescape, een LAN evenement, door de organisatoren ineens verplaatst naar 27/28 maart 2004. Er werd beloofd resitutie te verlenen voor de mensen die hun geld terug wilden.

In deze zaak vertegenwoordig ik een 6-tal vrienden/teamgenoten samen met wie ik naar het evenement zou gaan. Voor hun is de zaak extra schadelijk aangezien zij naast de 50 euro entree ook nog tot 1000 euro aan vliegtickets en treintickets hadden aangeschaft (1 duitser, 2 zweden, 1 brit, 2 nederlanders). In totaal probeer ik het bedrag van 2115 euro terug te vorderen volgens de beloofde resitutie, maar ik ontvang (uiteraard) geen cent. Ik heb meerdere malen (meer dan 7 keer) met de mensen van de organisatie gebeld maar alles loopt uit op uitsteltactieken. Eerst zijn ze de post kwijt, dan moeten ze nog een rechtzaak met EA (Electronic Arts) afwachten. Vervolgens beloven ze dat alles geregeld is en we 'in het betalingssysteem staan' en gebeurt er 3 weken niets.

Mijn vraag is welke middelen ik tot mijn beschikking heb om mijn geld terug te vorderen. Ik heb geen idee van de procedures die ik vanaf hier kan volgen om de organisatie tot dwingen te betalen. HELP!
Naast mijzelf en mijn 5 vrienden/teamgenoten zijn er trouwens nog een X aantal andere gedupeerden die ook geen geld terugkrijgen....

Gesloten