DIGID app verplicht bij sommige overheden

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
witte angora
Berichten: 30885
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door witte angora »

Lowieze schreef:
10 aug 2023 18:00
witte angora schreef:
10 aug 2023 17:57
Klopt. Kan het zijn dat jij, in tegenstelling tot Moneyman, te eigenwijs bent om je beeld over anderen een beetje bij te stellen als blijkt dat het toch anders is?
Nee hoor, ik heb een redelijk goed beeld hoe u in elkaar zit. En dat betekent echt niet dat het alleen maar negatief bedoeld is.
De ene mens heeft nu eenmaal meer mensenkennis dan de andere, heeft niets met eigenwijs zijn te maken.
Juist als je mensenkennis hebt weet je dat dingen vaak anders zijn dan ze op het eerste gezicht lijken... :wink:

ZeerPrivé
Berichten: 5517
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Sterker nog: ik heb al jaren voordien bij herhaling gezegd: 'als mensen griep hebben of verkouden zijn, blijf thuis, ga niet buiten andere mensen aansteken'. Daar werd ik min of meer belachelijk om gemaakt, maar het was uiteindelijk exact wat een van de manieren was om Corona te lijf te gaan, weet je nog?
Dat klopt dat je dat gescheven hebt. Maar iedereen weet dat het verkoudheids- en griepvirus via verspreiding gebeurd, niet alleen jij. Maar waarom mensen hier er niet in mee gingen, is omdat je bij geen werkgever hoeft aan te komen met een ziekmelding omdat je verkouden bent. Bij een echte griep, niet wat het gepeupel griep noemt, is het een ander verhaal.

witte angora
Berichten: 30885
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door witte angora »

ZeerPrivé schreef:
10 aug 2023 18:04
Sterker nog: ik heb al jaren voordien bij herhaling gezegd: 'als mensen griep hebben of verkouden zijn, blijf thuis, ga niet buiten andere mensen aansteken'. Daar werd ik min of meer belachelijk om gemaakt, maar het was uiteindelijk exact wat een van de manieren was om Corona te lijf te gaan, weet je nog?
Dat klopt dat je dat gescheven hebt. Maar iedereen weet dat het verkoudheids- en griepvirus via verspreiding gebeurd, niet alleen jij. Maar waarom mensen hier er niet in mee gingen, is omdat je bij geen werkgever hoeft aan te komen met een ziekmelding omdat je verkouden bent. Bij een echte griep, niet wat het gepeupel griep noemt, is het een ander verhaal.
Even blijven bij waar het om ging: de stelling dat ik niet in Corona geloofde. En wat ik schreef: dat dit dus een van de manieren was om Corona te lijf te gaan. Prima dat je het even bevestigt.

angel1978
Berichten: 10990
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door angel1978 »

Moneyman schreef:
10 aug 2023 17:42
Lowieze schreef:
10 aug 2023 17:36
witte angora schreef:
10 aug 2023 17:15
Dan zou je heel anders hebben gereageerd... Geloof me, je denkt dat je heel wat van me weet, maar dat valt eigenlijk heel erg tegen... Sterker nog, je weet feitelijk bijna niks van hoe ik in elkaar steek. :wink:
Nou, u schrijft hier al een hele tijd en dat is allemaal terug te lezen. Dan kun je niet zeggen dat je niet weet hoe iemand in elkaar steekt, soms moet je wat tussen de regels door lezen.
Nou..... dat is toch niet waar.

Er zijn een aantal forumleden die ik in het echte leven ook ken. En stuk voor stuk beoordeel ik ze anders (dat is dus niet hetzelfde als dat ze anders zijn!) dan wanneer ik ze alleen via het forum had gekend. Dat kan ook niet anders, want zelfs als je tussen de regels doorleest, blijft het toch maar tekst.
Nuances en emoties zijn in tekst wat lastig, maar iemand wordt niet ineens een totaal ander persoon met een heel andere mening.
Als dat wel zo is, zou je eens goed naar je eigen mening moeten kijken die je online tentoonspreid of je bent gewoon aan het trollen.

witte angora
Berichten: 30885
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door witte angora »

witte angora schreef:
10 aug 2023 18:03
Lowieze schreef:
10 aug 2023 18:00
witte angora schreef:
10 aug 2023 17:57
Klopt. Kan het zijn dat jij, in tegenstelling tot Moneyman, te eigenwijs bent om je beeld over anderen een beetje bij te stellen als blijkt dat het toch anders is?
Nee hoor, ik heb een redelijk goed beeld hoe u in elkaar zit. En dat betekent echt niet dat het alleen maar negatief bedoeld is.
De ene mens heeft nu eenmaal meer mensenkennis dan de andere, heeft niets met eigenwijs zijn te maken.
Juist als je mensenkennis hebt weet je dat dingen vaak anders zijn dan ze op het eerste gezicht lijken... :wink:
Moest ineens denken aan een vriendinnetje dat ik ruim 35 jaar geleden had. Of beter gezegd: haar vader. Die vertelde dat hij en zijn vrouw al 30 jaar getrouwd waren, maar dat zijn vrouw hem regelmatig in positieve zin bleef verrassen. Qua eigenschappen en vaardigheden dan. :wink:

witte angora
Berichten: 30885
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door witte angora »

angel1978 schreef:
10 aug 2023 18:12
Moneyman schreef:
10 aug 2023 17:42
Lowieze schreef:
10 aug 2023 17:36
Nou, u schrijft hier al een hele tijd en dat is allemaal terug te lezen. Dan kun je niet zeggen dat je niet weet hoe iemand in elkaar steekt, soms moet je wat tussen de regels door lezen.
Nou..... dat is toch niet waar.

Er zijn een aantal forumleden die ik in het echte leven ook ken. En stuk voor stuk beoordeel ik ze anders (dat is dus niet hetzelfde als dat ze anders zijn!) dan wanneer ik ze alleen via het forum had gekend. Dat kan ook niet anders, want zelfs als je tussen de regels doorleest, blijft het toch maar tekst.
Nuances en emoties zijn in tekst wat lastig, maar iemand wordt niet ineens een totaal ander persoon met een heel andere mening.
Als dat wel zo is, zou je eens goed naar je eigen mening moeten kijken die je online tentoonspreid of je bent gewoon aan het trollen.
Maar is die mening wel een mening? Of is er wat anders, dat ook niks met trollen te maken heeft? Bijvoorbeeld frustratie, om wat te noemen? Mensen zijn complexer dan je denkt, neem dat maar van me aan.

Ooit kwam ik bij een goede vriend van me. Een gemeenschappelijke kennis had over me geklaagd: 'WA is zo moeilijk'. Wat antwoordde de goede vriend? 'WA is niet moeilijk, je moet hem alleen even doorhebben. Dan is hij juist hartstikke makkelijk'.

De kennis dacht mij ook te kennen, maar hij kende me juist niet, integendeel.

Lady1234
Berichten: 27192
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar goed. Het ging over Digid. 🤣🤣

PGros
Berichten: 1143
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door PGros »

witte angora schreef:
10 aug 2023 18:22
De kennis dacht mij ook te kennen, maar hij kende me juist niet, integendeel.
Dus iemand kent jou alleen als het met jou idee overeenkomt?

witte angora
Berichten: 30885
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door witte angora »

PGros schreef:
10 aug 2023 18:34
witte angora schreef:
10 aug 2023 18:22
De kennis dacht mij ook te kennen, maar hij kende me juist niet, integendeel.
Dus iemand kent jou alleen als het met jou idee overeenkomt?
Ook weer een verkeerde conclusie. :mrgreen:

Lady1234
Berichten: 27192
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus u hebt een gebruiksaanwijzing. 😁

Lowieze
Berichten: 6635
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door Lowieze »

Lady1234 schreef:
10 aug 2023 19:00
Dus u hebt een gebruiksaanwijzing. 😁
Dat heeft toch iedereen, elk mens heeft zijn eigenaardigheden.

Moneyman
Berichten: 30204
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door Moneyman »

ZeerPrivé schreef:
10 aug 2023 17:48
Maar hoe goed ken je iemand als je hem of haar irl 1, 2 of 3x per jaar ontmoet?
Geen idee waar je deze aanname op baseert…
Lowieze schreef:
10 aug 2023 17:49
Moneyman schreef:
10 aug 2023 17:42

Nou..... dat is toch niet waar.

Er zijn een aantal forumleden die ik in het echte leven ook ken. En stuk voor stuk beoordeel ik ze anders (dat is dus niet hetzelfde als dat ze anders zijn!) dan wanneer ik ze alleen via het forum had gekend. Dat kan ook niet anders, want zelfs als je tussen de regels doorleest, blijft het toch maar tekst.
Dat kan, maar u bent mij niet.
Klopt. Maar jij denkt dat je anderen kunt 100% kunt beoordelen, alleen op basis van wat je op een forum ziet…?
angel1978 schreef:
10 aug 2023 18:12
Nuances en emoties zijn in tekst wat lastig, maar iemand wordt niet ineens een totaal ander persoon met een heel andere mening.
Als dat wel zo is, zou je eens goed naar je eigen mening moeten kijken die je online tentoonspreid of je bent gewoon aan het trollen.
Klopt. Daarom schreef ik ook heel bewust “beoordeel ik ze anders”.

Mensen die denken dat ze andere forumleden volledig kunnen doorgronden op basis van forumbijdragen… dream on… :wink:

ZeerPrivé
Berichten: 5517
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
10 aug 2023 19:00
Dus u hebt een gebruiksaanwijzing. 😁
Ik heb nooit zin om gebruiksaanwijzingen te lezen...

Lowieze
Berichten: 6635
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door Lowieze »

Moneyman schreef:
10 aug 2023 19:01
ZeerPrivé schreef:
10 aug 2023 17:48
Maar hoe goed ken je iemand als je hem of haar irl 1, 2 of 3x per jaar ontmoet?
Geen idee waar je deze aanname op baseert…
Lowieze schreef:
10 aug 2023 17:49
Moneyman schreef:
10 aug 2023 17:42

Nou..... dat is toch niet waar.

Er zijn een aantal forumleden die ik in het echte leven ook ken. En stuk voor stuk beoordeel ik ze anders (dat is dus niet hetzelfde als dat ze anders zijn!) dan wanneer ik ze alleen via het forum had gekend. Dat kan ook niet anders, want zelfs als je tussen de regels doorleest, blijft het toch maar tekst.
Dat kan, maar u bent mij niet.
Klopt. Maar jij denkt dat je anderen kunt 100% kunt beoordelen, alleen op basis van wat je op een forum ziet…?
angel1978 schreef:
10 aug 2023 18:12
Nuances en emoties zijn in tekst wat lastig, maar iemand wordt niet ineens een totaal ander persoon met een heel andere mening.
Als dat wel zo is, zou je eens goed naar je eigen mening moeten kijken die je online tentoonspreid of je bent gewoon aan het trollen.
Klopt. Daarom schreef ik ook heel bewust “beoordeel ik ze anders”.

Mensen die denken dat ze andere forumleden volledig kunnen doorgronden op basis van forumbijdragen… dream on… :wink:
Ik heb het nergens over 100% gehad.

Moneyman
Berichten: 30204
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lowieze schreef:
10 aug 2023 19:03
Ik heb het nergens over 100% gehad.
OK. Ik schreef dat ik mensen anders beoordeel als ik ze ook echt ken. Jij schrijft dan "maar jij bent mij niet".

Hoe kan ik dat ánders uitleggen dan dat je bedoelt dat dat voor jou niet geldt?

ZeerPrivé
Berichten: 5517
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Mensen die denken dat ze andere forumleden volledig kunnen doorgronden op basis van forumbijdragen… dream on… :wink:
Mannen die denken dat ze hun partner volledig kunnen doorgronden op basis van samenleven... dream on.. :wink:

Moneyman
Berichten: 30204
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door Moneyman »

:lol: :lol:

Nijogeth
Berichten: 10044
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Moneyman schreef:
10 aug 2023 17:42
Er zijn een aantal forumleden die ik in het echte leven ook ken.
Pff, zoveel wanbetalers op dit forum 😉

ZeerPrivé
Berichten: 5517
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
10 aug 2023 19:19
:lol: :lol:
Ja, hij is goed, hè? :lol: :mrgreen:

Ik haak af nu, ga ff wat leuks doen. Nee, ik zeg niet wat, wil niet doorgrond worden. :mrgreen:

Erthanax
Berichten: 9728
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: DIGID app verplicht bij sommige overheden

Ongelezen bericht door Erthanax »

Waartoe een vraag over DigiD al niet kan leiden. Dit blijft toch een in vele opzichten interessant forum met dito stamgasten. (En dat bedoel ik niet sarcastisch.)

Plaats reactie