Blokkering van verkoopplatform Vinted

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Blokkering van verkoopplatform Vinted

Ongelezen bericht door Moneyman »

itsme123 schreef:
11 dec 2023 19:09
Hoi,ik heb een blokkade gekregen op Vinted ,het ging om een haarserum wat netjes vacuüm hermetisch gesloten en verpakt en nieuw is
Ik denk dat ze dat in strijd achten met hun regel.
niet toegestaan: artikelen die niet voldoen aan de hygiënenormen of die gezondheids- of veiligheidsrisico's kunnen inhouden
Je zegt dat je de echte reden niet krijgt. Dat klinkt vooral alsof je de gegeven reden niet accepteert. Maar de vraag is natuurlijk: welke reden geven ze?

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Blokkering van verkoopplatform Vinted

Ongelezen bericht door rwolters »

Lisa29 schreef:
07 mei 2022 17:51
Dan kijken we blijkbaar naar iets anders. Het gaat mij om de uitzending van Radar, hopelijk werkt deze link : https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... ar-checkt/

Wat ik gezien heb ging wel degelijk om het merk. Plus dat ik op andere social media meer dan 1 melding heb gezien van mensen die dure merkkleding opstuurden. De ontvangende partij zei dat het nep was, werd geloofd door Vinted en hoefde niks terug te sturen. Waardoor de verkopende partij ondanks bewijzen van echtheid toch achter het net viste. Op Trustpilot heeft Vinted 1,4 sterren met 84% zeer slecht. Dat zegt natuurlijk niet alles maar er staan wel soortgelijke verhalen op als TS omschrijft.
De vraag is nu of TS echt gedupeerd is of moedwillig nepkleding verkoopt. Dat maakt namelijk wel verschil in de beoordeling van de blokkering.
Het kan natuurlijk ook gewoon echt nep zijn. Maar dat de verkoper oprecht dacht dat het echt was.

stijndehulst1
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2023 18:21

Re: Blokkering van verkoopplatform Vinted

Ongelezen bericht door stijndehulst1 »

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een klacht over Vinted. Mijn account is namelijk uit het niet permanent geblokkeerd. Dit was het account 'lattemacchiato777', je mag op Vinted namelijk niet je naam in je username gebruiken.

Ik verkoop al jaren kleding op Vinted, meestal wat goedkope merken en zelden een wat duurder merk. Ik heb zelfs alleen maar 5-sterren recensies (60 stuks).

Een paar weken geleden, opende ik de app Vinted, en was mijn account uit het niets permanent geblokkeerd. Er stond dat ze mijn account verdachten van frauduleuze activiteiten. Hier is totaal geen sprake van en ik wil alleen maar een klein zakcentje bij verdienen.

Als ik hier bezwaar tegen maak, krijg ik alleen maar geautomatiseerde berichten. Ik heb meerdere berichten, maar niemand kan mij helpen. Ik baal hier vreselijk van.

Ik hoop echt dat mijn account kan worden hersteld en dit probleem opgelost wordt.

Akkerdak
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2023 16:36

Re: Blokkering van verkoopplatform Vinted

Ongelezen bericht door Akkerdak »

Ook geblokkeerd op Vinted. In geen geval was ik me bewust van mijn frauduleuze advertentie. Maar deze werd wel als zodanig aangemerkt. Alleen automatische berichten dat ik geblokkeerd ben. Geen hoor of wederhoor. Geen tweede kans. Het Nederlandse rechtssysteem is milder.
Mag een bedrijf dit doen?

Bettyboobs
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2024 23:32

Re: Blokkering van verkoopplatform Vinted

Ongelezen bericht door Bettyboobs »

Vinted is een vreselijk incompetent Selling website

Ik plaats een originele jas van Moncler met foto s van de tags binnen in de jas zelfs met een qr code die leid naar de originele websitebezoek van Moncler

Ik werd direct geblokkeerd e-mail gestuurd naar [email protected] nogmaals alle labels in de mail en krijg na 3 dagen een standaard mail dat ze er geen informatie over geven

Echt walgelijk en dan de reactie s dat mensen via Vinted nep hebben gekocht
ik ga nu maar eens kijken of ik de nepperds eruit kan filteren en er officieel melding van maken dat Vinted nep artikelen verkoopt!

DeZevendeHenk
Berichten: 793
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Blokkering van verkoopplatform Vinted

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Ben ik de enige die denkt dat Vinted gewoon niet een soort Marktplaats wil worden met veel te veel handelaren en sjacheraren en niet bang is mensen die niet aan hun doelgroep profiel voldoen actief te ontmoedigen?

Plaats reactie