LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom kan ik die stream niet opslaan.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Streamer

Waarom kan ik die stream niet opslaan.

Ongelezen bericht door Streamer »

Met andere lukt het altijd .Opgelicht lukt ook al niet.
Vindt het allemaal zo onzin dat het niet kan want als ik me video aanzet gaat het wel .Ben toch geen speelfilm of muziek aan het downloaden.

Marc
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:18

Re: Waarom kan ik die stream niet opslaan.

Ongelezen bericht door Marc »

Dat veroorzaakt heeeeel veel traffic op de server en het maakt het mogelijk dat derden het bestand gaan linken op hun sites, en dat is niet fijn voor de Tros-server (overbelasting)

Streamer

Re: Waarom kan ik die stream niet opslaan.

Ongelezen bericht door Streamer »

Dat heeft toch niks met overbelasting te maken .Als ik hem nou afspeel of ik ga hem opslaan dat maakt toch niks uit.Je doet toch het nooit allebei.Als ik dat opgeslagen filmpje op een site zet belast je alleen maar de server van je eigen provider volgens mij.
Linken kan je natuurlijk altijd want achter een url komen van een stream is niet zo moeilijk.In me browser kopieren gaat ook.

Kan er maar niet achter komen wat ze er mee hebben gedaan dat het niet lukt.Het was voor iemand met een 56k modem vandaar.

ghgh

Re: Waarom kan ik die stream niet opslaan.

Ongelezen bericht door ghgh »

Er is een programma waarmee dat kan... .... box oid ... google het eens zou ik zeggen..
Ik kwam zelf redelijk snel op dit terecht ; http://www.newfreeware.com/search.php3?q=record+stream

Gast

Re: Waarom kan ik die stream niet opslaan.

Ongelezen bericht door Gast »

je kunt ze hier opde site toch goed bekijken
als je regelmatig filmpjes bekijkt of op het internet zit kun je beter adsl nemen

Gesloten