LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefonische verkopers

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
vaagje

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door vaagje »

Ik doe precies hetzelfde....onbeschofte mensen bel ik de volgende dag weer op .....ONDER ETENSTIJD
Dat kunnen ze meestal waarderen. :lol:

Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 28 Oct 2004 22:57 door vaagje


--------------------------------------------------------------------------------

Ik doe precies hetzelfde....onbeschofte mensen bel ik de volgende dag weer op .....ONDER ETENSTIJD
Dat kunnen ze meestal waarderen.
Dat doe jij helemaal niet. Jij moet andere mensen gaan lastigvallen en krijg daar dus de tijd niet voor, anders haal je je aantal niet.

Maar jij en je maatje (de reactie van de gast boven je) bevestigen met jullie bijdragen alleen maar dat WIJ hier het goed zien en dat jullie je inderdaad onbeschoft gedragen.

Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

Met de gast boven je bedoel ik de reactie van Lachen met jullie.
Dit om verwarring te voorkomen.

king1000

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door king1000 »

dat is hele stoere praat van deze tel verkopers, echter deze topic is ooit begonnen door een tel. verkoper zelf, al doet hij het voorkomen dat hij een klant is, die liep te huilen dat hij onvriendelijk werd behandeld. dus blijkbaar dat jullie niet allemaal van die "stoere jongens " zijn. Het is trouwens ook HEEL stoer om anoniem te bellen en om die mensen die "vervelend" zijn later nog eens anoniem te bellen is ook heel stoer.
Maar het stoerste is om mensen leipo te noemen en te roepen dat je " er schijt aan hebt". ik lach je uit hahaha!! :twisted:

lachen met jullie

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door lachen met jullie »

Beste King 1000,

volgens mij snap jij het punt dat ik wil maken niet helemaal.. Worden wij als callcenter-agents netjes behandeld, dan doen wij die gene ook geen kwaad.

Dus wat ik wil zeggen is dat je het beste netjes kunt blijven en dat je je niet zo moet laten kennen.

En over het taalgebruik moet je ook niet zo zeuren, want tijdens de vele uurtjes dat ik hebben zitten rondneuzen op dit forum, ben ik wel grover taalgebruik dan dat van mij tegengekomen.

Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

volgens mij snap jij het punt dat ik wil maken niet helemaal.. Worden wij als callcenter-agents netjes behandeld, dan doen wij die gene ook geen kwaad.

Dus wat ik wil zeggen is dat je het beste netjes kunt blijven en dat je je niet zo moet laten kennen.
Dat geldt dus ook voor jullie als jullie onbeschoft worden behandeld.
Als jullie netjes behandeld worden.
Draai je de zaken weer om.
ik WIL NIET gebeld worden door jullie. NOOIT.
Wanneer gaan ****** als jij dat nu eens snappen??????

Ik wantrouw call-agents

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Ik wantrouw call-agents »

Die telefoonterroristen komen allemaal met een geblokkeerd nummer binnen, het is alsof iemand met een masker je iets wil verkopen, lees aansmeren, waar je niet om vraagt. Dit alleen al wekt geen vertrouwen, waarom nu niet met open vizier iemand tegemoet treden.

Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

volgens mij snap jij het punt dat ik wil maken niet helemaal.. Worden wij als callcenter-agents netjes behandeld, dan doen wij die gene ook geen kwaad.
Hee, "Lachen met jullie", je draait de zaken om!!
Ik wil ook niet gebeld worden en zeker niet gekoeieneerd worden door zo'n wietrokende malloot als jij. Als je nu eens wat minder van die joints rookt, dringt het misschien eens tot je door.
Maar goed, je bevestigt inderdaad met je uitspraken dat je je schuldig maakt aan telefoonterreur en daarbij zelfs nog een stapje verder gaat als je niet netjes te woord wordt gestaan. Als je voor mijn voordeur staat en aanbelt en ik wil je niet te woord staan, ga je dan ook mijn ramen ingooien?? Ik vraag nergens om, wil niet geïnformeerd worden over pensioenregelingen of wat je ook maar aan te bieden hebt.

lachen met jullie

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door lachen met jullie »

Kijk, ik heb respect voor jullie als jullie respect voor mij hebben. Zo niet, dan bel ik jullie GVD elke week een keer op onder etenstijd.

Is dat gez.eik nu klaar op deze topic?

Lachen met jullie

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Lachen met jullie »

Gast van 15.51

voor u heb ik een tip bel 0900-6661000 en dan wordt u inderdaad nooit meer gebeld, zelf niet door mij..

En niet zo minderwaardig doen over mij en mijn collegae, want als uw zoon of dochter later gaat studeren en extra wil gaan bijverdienen is de kans groot dat hij ook in een call-center gaat werken. En ik neem aan dat u dan ook niet zo blij bent met dit taalgebruik jegens hem/haar.

Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

en nepperd van 16.27

niet meer mijn naam gebruiken

Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

Zeg lachen, waarom moet IK actie ondernemen om van iets af te komen waar ik niet om gevraagd heb?

Lachen met jullie

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Lachen met jullie »

Als het jullie zo dwars zit bel dan even naar dat telefoon nummer en voor 75 cent/minuut worden jullie nooit meer opgebeld.

Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

Zeg lachen, waarom moet IK actie ondernemen om van iets af te komen waar ik niet om gevraagd heb?
Nogmaals, waarom moet ik actie ondernemen?

lachen met jullie

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door lachen met jullie »

Ik bel wanneer het MIJ uitkomt en IK maak uit wie ik lastig wil vallen en met wat. Dat is een punt wat ik voor hebt op jullie.
Tot maandag rond etenstijd.

Lachen met jullie

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Lachen met jullie »

Willen jullie niet meer gebeld worden? Los het dan op!

Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

Gast van 16.21

Je hebt misschien wel gelijk dat ik eens moet gaan stoppen met blowen maar ja dan is het werk zo *** he, iedere keer weer van die lijers aan de lijn die je afsnauwen.

Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

Willen jullie niet meer gebeld worden? Los het dan op!
Waarom denk je dat ik van die losers als jij onbeschoft behandel als ze mij bellen.

Maar beantwoord de vraag eens, waarom moet IK actie ondernemen als ik niet gebeld wil worden.
Kan je dat of ben je daar gewoon te dom voor?

lachen met jullie

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door lachen met jullie »

Nee, hoor maar ik blijf lachen met jullie want ik verdien gewoon mijn geld met telefoonterreur. Héééééélijk!!

Gast

Re: Telefonische verkopers

Ongelezen bericht door Gast »

Je hebt misschien wel gelijk dat ik eens moet gaan stoppen met blowen maar ja dan is het werk zo *** he, iedere keer weer van die lijers aan de lijn die je afsnauwen
Dan bel je toch niet. Probleem voor jou ook opgelost en kun je weer helder gaan denken en misschien nuttiger werk gaan doen.

Gesloten