LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen chello

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
enrico

opzeggen chello

Ongelezen bericht door enrico »

wie zou zo vriendelijk kunnen zijn om mij te helpen met brief op te stellen om mijn chello abonement op te zeggen ik ben zelf namelijk helemaal niet goed in dat oort brieven als vast dank enrico

Grace

Re: opzeggen chello

Ongelezen bericht door Grace »

Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten. Het schijnt nogal problematisch te zijn om het op te zeggen.
Grace,

powerrr

Re: opzeggen chello

Ongelezen bericht door powerrr »

Je kunt een brief van Words gebruiken, ik heb chello er een keer over gebeld en je moet een reden opgeven waarom je met je abonnement wilt stoppen, ook maken ze dan een afspraak om je modem te komen ophalen... ik weet niet of dat goed gaat , hier heb ik (nog) geen ervaring mee..

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: opzeggen chello

Ongelezen bericht door pallu »

Ik heb in het verleden per brief opgezegd wel aangetekend
had dit gedaan op het mopment dat zij haar prijs hadden verhoogd zonder dit mij van te voren te melden, wel uittreksel uit voorwarden meegezonden.
Dat was geen probleem, maar pas op dan proberen ze je toch nog te belazeren door het modem te berekenen, maar ik had degene die het ophaalde wel laten tekenen dat het allemaal in orde was.
Uiteindelijk is alles goed gekomen maar wel op letten geblazen.

andre rozendaal

Re: opzeggen chello

Ongelezen bericht door andre rozendaal »

Ik heb net 2 weken geleden chello opgezegd en geen probleem ondervonden.
Als eerste ben ik naar de UPC winkel gegaan en opgezegd, na enkele weken heb ik daar ook de modem afgeleverd. Tot zover geen probleem en er werd ook niet gevraagd waarom ik chello ging opzeggen.

andre

#_#
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 okt 2003 14:08

Re: opzeggen chello

Ongelezen bericht door #_# »

Bewaar het inleverbewijs van je modem goed! en laat me even weten of je je borg terugkrijgt.

Gesloten