LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] canaal +/digitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
kaatje

canaal +/digitaal

Ongelezen bericht door kaatje »

Wij hebben slechte ervaringen met canaal+/digitaal voor ons gevoel zijn ze daar alleen maar bezig met hoeveel geld kunnen we binnen halen en niet met problemen van klanten. Afspraken kun je ook maar beter niet maken met medewerkers want die worden toch als niet verklaard (jou woord tegen het hunne) en als je belt duurt het eerst 5 min. voordat je iemand tepakken hebt en dat op het nummer dat 70 cent per minuut kost.

wie heeft nog meer slechte ervaringen misschien ook goede met canaal+/digitaal???

J F K

Re: canaal +/digitaal

Ongelezen bericht door J F K »

Ook ik had gisteren een heel slechte ervaring met het bellen naar de Helpdesk (09009325 / € 0,70 PER MINUUT)
3x heb ik aan moeten horen wat voor films er op Canal+ komen, daarna in de wacht gezet tot ik in de rij kwam te staan met "er zijn nog 5 wachtenden voor u"
3x heb ik het gehaald tot "er is nog een wachtende voor u", daarna werd de verbinding verbroken.
Bij de vierde keer is het mij na het opnieuw doorlopen van de gehele
procedure gelukt om iemand van de Helpdesk te spreken

TOTALE KOSTEN VOOR HET INWINNEN VAN EEN ADVIES € 27,85

DIT IS JE REINSTE OPLICHTERIJ!

IS CANALDIGITAAL ZO COULANT MIJ € 25,-- ALSNOG TE VERGOEDEN.

RADAR, S.V.P. NEEM DE HELPDESK VAN CANADIGITAAL EEN OP DE KORREL!



BIJ VOORBAAT MIJN DANK!

Gesloten