LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vobis emmen

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
E. Setz

Vobis emmen

Ongelezen bericht door E. Setz »

Ik heb een zeer slechte ervaring gehad met de Vobis. En wel met de Vobis in Emmen. Ik had daar namelijk op 27 augustus(2002) een usb isdn adapter gekocht van het merk dynalink. Het apparaat ging echter vandaag 17/01/03 kapot hij deed niets meer zelf het lampje van de isdn lijn brande niet. Er vanuit gaande dat dit onder de garantie valt ben ik naar de vobis in emmen toegegaan. Daar zeiden ze dat ze de adapter in zouden nemen om te testen. Ik vroeg of dit ook meteen kon omdat ik het apparaat voor mijn werk elke dag nodig heb.Dit kon echter niet. Toen ik zei dat ik dat geen service vond sprong de verkoper meteen op en zei dat ik niet wist waar ik over sprak en dat dit de normale gang van zaken was. Ik zei daarop dat ik echter de adapter altijd nodig ben en er niet zonder kan en dat ik dus nu genoodzaakt ben een andere te kopen. De verkoper zei daarop dat ik die dan maar beter niet bij hem kon kopen omdat ik de serviceverlening toch niet goed vond. Ik antwoorde daarop dat ik dat ook niet van plan was. Toen werd de verkoper helemaal kwaad en zei dat wanneer tijdens het testen zou blijken dat het apparaat niets mankeerde dat ik dan voor het testen zou moeten betalen. Aangezien ik zeker wist dat het apparaat niet deugdelijk was stemde ik hier mee in. Ik ben vervolgens naar de daarnaast gelegen dynabite gegaan en heb daar een nieuwe isdn adapter gekocht. Toen ik echter thuis (+- 30 minuten later)kwam stond tot mijn grote verbazing op mijn antwoordapparaat het bericht dat de adapter was gecheckt en dat er niets aan de hand is met het apparaat en of ik het apparaat weer zou willen ophalen en het bedrag van 23.95 Euro daarvoor wil betalen. Dit terwijl op het moment dat ik in de winkel was de verkoper geen enkele mogelijkheid zag het apparaat te testen. De betrouwbaarheid van de test trek ik dan ook zeer in twijfel. Ik besloot daarom het betreffende filiaal te bellen na een 10 minuten wachten kreeg ik de betreffende persoon aan de telefoon. Hij deelde mij mee dat hij de adapter meteen had getest omdat hij vond dat ik nogal bij hem in de zaak had staan zeuren. Hierop vroeg ik hem of hij de bedrijfsleider was. Hij antwoorde hierop dat hij zelfs de eigenaar is van de zaak. Toen ik hierop wilde reageren onderbrak hij mij en zei dat ik de adapter kon opahalen en de kosten van 23,95 euro moest betalen of de adapter daar maar moest laten waarna hij ophing. Ik heb de adapter maar niet opgehaald omdat ik niet wil dat deze zaak ook nog maar 1 cent aan mij verdiend.

H. Scheve

Re: Vobis emmen

Ongelezen bericht door H. Scheve »

Klasse klasse klasse en nog eens klasse!!!!!!!!!!!

Gesloten