LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blue Tooth Hoofdtelefoon

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
jongen114
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 okt 2015 10:56

Blue Tooth Hoofdtelefoon

Ongelezen bericht door jongen114 »

Hallo, na dat ik geen geluid meer kreeg van de laptop via blue tooth naar mijn hoofdtelefoon (Philips) heb ik hem verwijderd bij instellingen en apparaten en geprobeerd om hem weer te laten vinden. Ik krijg de hoofdtelefoon met geen mogelijkheid weer gevonden via blue tooth. Hoofdtelefoon zo ingesteld dat de ledjes blauw en wit knipperen zodat hij het signaal afgeeft om gevonden te worden door de laptop. Maar ik krijg hem met geen mogelijkheid meer gevonden, blue tooth laptop aan, dan wel via instellingen of via configuratiescherm proberen te zoeken, laptop reboot, niets werkt ik krijg hem niet gevonden. Ik heb nu Windows 10, ik heb het internet afgezocht maar kan het niet vinden. Weet iemand wat ik niet goed doe ? Het vreemde is dat hij het de eerste keer wel deed op Windows 10, toen ik hem voor de 2de keer wou koppelen bleef hij op de speakers van de laptop en ging niet naar blue tooth, daarna het verhaal hierboven. Ik krijg het niet voor elkaar hopelijk heeft iemand een tip ?

Gesloten