LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
resp001391585
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2004 08:32

UPC

Ongelezen bericht door resp001391585 »

UPC blijft bezig! :x

Mijn kabelabonnement opgezegd omdat steeds minder zenders steeds meer kosten. Een maand opzegtermijn en eind april de brief verzonden.
Niet het poststempel telt maar de stempel van UPC's postkamer.
3 mei binnengekomen en dus wordt de opzegging pas van kracht per 1 juli!
"Staat in de algemene voorwaarden", heet het, die ik nooit heb ontvangen en ik nu alsnog kan krijgen!
Uiteraard is dit het slotstuk van mijn ellende bij UPC en hoop ik ze nooit meer ergens voor nodig te hebben: ik kan die naam niet meer horen!

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

oh oh oh, wat zijn mensen toch blij dat ze kunnen klagen.
Is overal zo dat de stempel van ontvangst van het bedrijf geldt als opzegdatum.
Wanneer je niet het risico wilt lopen om nog een maand langer te betalen verstuur je zo'n brief ook niet aan het eind van een maand.
Doe dit halve wege de maand ofzo....
Maar nee, mensen houden nu eenmaal van klagen over hun eigen domheid. :evil: :twisted:

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: :lol: :lol:

Kevvin

Re: UPC

Ongelezen bericht door Kevvin »

Bovendien staat dit draadje op de verkeerde plaats. Nu kunnen wij ook allemaal gaan klagen, dat het echt belachelijk is dat iemand een klacht op een totaal verkeerde plek in het forum plaatst.

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

je bedoelt de 2 m verlossen van upc

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zou gewoon dei laatste maand NIET betalen. In de algemene voorwaarden staat helemaal niet dat het poststempel van UPC gehanteerd worden. In de algemene voorwaarden staat dat de opzeg termijn 1 maand en dat bij prijstigingen zelfs direct kan worden opgezegd.

Dat de postkamer van UPC zo traag is, hoef jij NIET te betalen.
NIET betalen dus!!!
Laat dat incasso buro maar komen!!!

UPC zuigt en niet zo'n beetje ook.

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

De post wordt bij binnenkomst gestempeld, dus niet bij behandeling.
En je moet als klant natuurlijk altijd rekening houden met de post.
Zo 1 a 2 dagen.
Dus als je de brief op de 30ste of 31ste stuurt, dan weet je toch, dat je te laat zal zijn voor die betreffende maand.
Wankers!!!!

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

het zegt ook genoeg over de gevoelens die upc veroorzaakt

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Hmzz mischien Dhr Musselman / Tempelman van UPC/Chello op de hoogte brengen van de aktiviteiten van zijn personeel op dit forum.

Wordt die ene PC van de Helpdesk-frusten :evil: waarmee ze hier posten tenminste offline gehaald :lol:

Gesloten