Sluikreclame zapp kids top 20

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Altijdzin
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 aug 2022 21:46

Sluikreclame zapp kids top 20

Ongelezen bericht door Altijdzin »

In de uitzending van vanmorgen ziet men vele kinderen, zonder enig merkkleding te dragen.

Maar dan komt thimo van haaren in gesprek. Met zijn MALELIONS trui sterk in beeld voor 5 minuten, laat hij aan alle kids zien dat hij wel geld heeft voor merk kleding.

Of of of.... is dit vooropgezet en nemen ze de kleine boete van de rcc gewoon voor lief.

Diep diep diepe schaamte voor avrotros. Deurbeleid voor merkkleding voor kleine kids lukt ze wel. Zelf lukt ze t niet

Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Sluikreclame zapp kids top 20

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat is een deurbeleid voor merkkleding voor kinderen?

Erthanax
Berichten: 9701
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Sluikreclame zapp kids top 20

Ongelezen bericht door Erthanax »

Nu heeft u hier die merknaam ook nog eens genoemd. Ik zou bijna gaan kijken of ze iets leuks hebben voor mijn kleinkinderen.

Ik ben het overigens grotendeels met u eens en ik houd ook niet van sluikreclame en productplacement, vooral niet als het op kinderen is gericht.

Tegenwoordig worden bij de NPO logo's op kleding vaak afgedekt. Dat kan wel eens zinvol zijn, maar bij het programma Baardmannetjes maakten ze het wel erg bont; zelfs het grote VW-logo op het iconische en dus zeer herkenbare camperbusje werd "geblurd", opdat de kijkers maar geen idee zouden hebben van het merk.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Sluikreclame zapp kids top 20

Ongelezen bericht door witte angora »

Altijdzin schreef:
11 mar 2023 10:23
Maar dan komt thimo van haaren in gesprek. Met zijn MALELIONS trui sterk in beeld voor 5 minuten, laat hij aan alle kids zien dat hij wel geld heeft voor merk kleding.
Naja, dan kunnen de kids altijd nog een baantje zoeken. Werk zat op het ogenblik. Of bedoel je dat niet?

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Sluikreclame zapp kids top 20

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Merkkleding, wat een aparte naam eigenlijk. Bijna alle kleding is wel van een merk.

Ruud.A
Berichten: 225
Lid geworden op: 29 jan 2023 19:34

Re: Sluikreclame zapp kids top 20

Ongelezen bericht door Ruud.A »

U zou natuurlijk gewoon een klacht tegen de AVROTROS in kunnen dienen.
En dat iedere keer dat ze dit doen.
Als het de eerste keer een overtreding is, is het dat de tweede keer ook, en de derde...

Plaats reactie