LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cashbackactie Philips Soundbar

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Vonnie03
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2016 13:22

Cashbackactie Philips Soundbar

Ongelezen bericht door Vonnie03 »

Heb eind januari 2016 een soundbar gekocht. Omdat Philips een cashbackactie had, er een van Philips gekocht.
Online voor de actie aangemeld, kreeg mail met referentienummer terug; alle benodigde formulieren, aankoopbon en code opgestuurd per post (je kon online of per post opsturen) binnen de termijn van de actie. Brief persoonlijk afgegeven bij postagentschap, omdat er, door al die formulieren, meer frankering nodig was.
Had voor de zekerheid nog mail gestuurd dat ik de stukken verzonden had.
Het kon wel 60 dagen duren wanneer het bedrag (gaat in mijn geval om 30 euro) op de rekening zou staan. Indiening per post nog langer.
Tot op heden niets ontvangen, ik dacht ik bel maar eens....
Men wist te vertellen dat alles goedgekeurd was; waarom er nog niets overgemaakt was, moest nagevraagd worden (via chat bij bureau). Antwoord: er was geen brief met de gevraagde formulieren ontvangen, dus jammer dan. En het was al te lang geleden om coulance toe te passen. Ik gaf aan dat ik een mail gezonden had waarin ik aangegeven had dat ik de stukken verzonden had, tja, die is ook niet aangekomen.....
Lekker zo'n actie... Ik ben erg benieuwd of er meer deelnemers aan deze cashbackactie soortgelijke ervaringen hebben?

Gesloten