LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] brugman totaal deal

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
frauholle
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2018 16:18

brugman totaal deal

Ongelezen bericht door frauholle »

vorig jaar hebben we bij brugman een badkamer gekocht voor ruim 13.000 euro via hun actie de totaal deal in 2 weken een compleet nieuwe badkamer. eind augustus is de aannemer begonnen en binnen 2 weken was de badkamer zo goed als wat klaar, tot bleek dat de douche deur en wand de verkeerde afmeting had. en toen begon de ellende, er werd een nieuwe besteld en bij levering moest de verkeerde weer mee terug. maar bij de nieuwe zaten niet de bevestigings materialen om de wand en deur te monteren, het bleek dat een u profiel er niet bij zat . deze profiel moest 26 mm breed zijn zodat de wand over deze muur bevestiging paste. vervolgens werd er 2 keer een profiel bezorgt van 35 mm i.p.v. 26 mm. ik heb geprobeerd verschillende keren contact te krijgen met brugman maar die geven niet thuis. wel kreeg ik mail van duschservice dat ze bezig zijn het juiste onderdeel te leveren. ook de aannemer heeft nog verschillende keren contact gezocht met brugman om er een beetje vaart achter te zetten, maar dat heeft ook niet geholpen. onze badkamer zou klaar zijn begin september 2017 maar het is nu 13 maart 2018 en ik heb nog steeds geen douche deur en douchewand, en brugman laat totaal niets van zich horen, al was het maar om sorry te zegggen.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: brugman totaal deal

Ongelezen bericht door Brahms »

frauholle schreef:vorig jaar hebben we bij brugman een badkamer gekocht voor ruim 13.000 euro via hun actie de totaal deal in 2 weken een compleet nieuwe badkamer. eind augustus is de aannemer begonnen en binnen 2 weken was de badkamer zo goed als wat klaar, tot bleek dat de douche deur en wand de verkeerde afmeting had. en toen begon de ellende, er werd een nieuwe besteld en bij levering moest de verkeerde weer mee terug. maar bij de nieuwe zaten niet de bevestigings materialen om de wand en deur te monteren, het bleek dat een u profiel er niet bij zat . deze profiel moest 26 mm breed zijn zodat de wand over deze muur bevestiging paste. vervolgens werd er 2 keer een profiel bezorgt van 35 mm i.p.v. 26 mm. ik heb geprobeerd verschillende keren contact te krijgen met brugman maar die geven niet thuis. wel kreeg ik mail van duschservice dat ze bezig zijn het juiste onderdeel te leveren. ook de aannemer heeft nog verschillende keren contact gezocht met brugman om er een beetje vaart achter te zetten, maar dat heeft ook niet geholpen. onze badkamer zou klaar zijn begin september 2017 maar het is nu 13 maart 2018 en ik heb nog steeds geen douche deur en douchewand, en brugman laat totaal niets van zich horen, al was het maar om sorry te zegggen.
Voor E 13.000,00 kan je ook niet veel verwachten heden ten dage.......
Man, man wat een geld voor een badkamer.
Neem aan dat je al verschillende keren bij het filiaal van aankoop bent langs gegaan de afgelopen 6 maanden. Op een wat drukker moment is het beste, en dan zelf ook wat druk doen.
Moet je eens zien hoe gauw dat stripje is geleverd !

Gesloten