LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Best Installatiebedrijf, maak er geen gebruik van!

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
gertjan_p
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2015 09:30

Best Installatiebedrijf, maak er geen gebruik van!

Ongelezen bericht door gertjan_p »

Kortgeleden een flink lekkage gehad in mijn woonkamer, dus online gekeken naar iemand die direct zou kunnen kijken. Iedereen maakt gebruik van dezelfde telefooncentrale en ben doorverbonden naar het bedrijf dat op dat moment beschikbaar was. Helaas was dat Best Installatiebedrijf te Grootebroek.
In eerste instantie kwamen er twee personen die direct het dak op zijn gegaan. Het probleem van de lekkage was volgens deze mensen duidelijk en ze hebben een dakpan geplaatst of verplaatst en een stuk lood gelegd. Helaas voor mij hebben men bij de werkzaamheden ook een dakpan doormidden gebroken en gewoon laten leggen zonder er wat van te zeggen. Daarnaast is men een half uur bezig geweest en hebben ze mij een vol uur laten betalen. Na het half uur zijn ze vertrokken en later bleek dat het probleem niet was opgelost, sterker nog de lekkage was alleen maar erger geworden.
Direct belletje gepleegd met Best Installatiebedrijf en aangegeven dat de reparatie niet heeft geholpen. Was vanzelfsprekend geen probleem, kon direct weer iemand komen, en dan ging voor mij het voordeligere tweede uur in. Vriendelijk gevraagd of ik niet nog een half uur werkzaamheden zou krijgen, immers had ik daar al voor betaald, maar de meneer aan de lijn gaf aan dat het zo niet werkte. Op de vraag waarom dan wel niet had meneer geen antwoord.
Inmiddels bleef de lekkage wel doorgaan, dus noodgedwongen medewerker van Best maar weer langs laten komen. Een ander bedrijf zou weer opnieuw de situatie moeten beoordelen.
Nieuwe medewerker had vooral veel commentaar op hoe oud het huis voornamelijk wel niet was (logisch want woning komt uit 1890) en was een uur lang een beetje wat randjes aan het kitten waarvan het zeer onwaarschijnlijk was dat het euvel daarin was gelegen.
Wederom uur moeten betalen en vanzelfsprekend euvel nog niet opgelost, diezelfde avond wederom lekkage.
Dag erop zelf maar het dak op gegaan en binnen half uur probleem gevonden. Zat een duidelijk zichtbare scheur in de goot. Ik ben van mening dat het vreemd is dat ik twee uur heb moeten betalen aan een bedrijf dat dit soort werkzaamheden op dagelijkse basis doet en die kunnen niet bedenken om de goot even te controleren en ik zie het vrijwel direct.

Klacht ingediend met betrekking tot dakpan die is gesloopt en niet vervangen en half uur dat ik heb moeten betalen en niets voor heb gekregen, maar men heeft niet het fatsoen om in ieder geval te reageren.

Leermoment voor mij geweest; ga niet in zee met Best Installatiebedrijf. Onkundig bedrijf en zonde van je geld. Momenteel ben ik bezig om de kwestie richting dit bedrijf verder op te pakken.

Gesloten