LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Henk Stam
Berichten: 74
Lid geworden op: 08 sep 2004 16:43

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Henk Stam »

Volgens mijn informatie is een bedrag rond € 1200 correct.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Hans A »

Zijn dit de kosten voor de rechtzaak en komen hier de advocaatkosten nog bij?
Is het mogelijk om Dexia voor alle schade aansprakelijk te stellen en zo ook de advocaatkosten op Dexia te verhalen?
Heb zojuist een rechtswinkel gebeld en die zeggen van wel.
Weet iemand meer?

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Joshua »

Antwoord is volgens de mij bekende zaken tegen dexia

Ja
Alle kosten die gemaakt moeten worden om de schade te beperken en in verweer tegaan of voor het halen van je recht zijn opeisbaar

De rechter KAN beslissen de in het ongelijk gestelde partij alle kosten bij vorraad te betalen.

Dexia doet dit ook!

zie topic http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=20342
Ik ben benieuwd naar de ervaringen in rechtzaken en de uitspraak
Er zijn reeds uitspraken waar Dexia volledig is veroodeelt tot het betalen aan haar klant. incl juridische kosten reiskosten etc.

Graag uw reactie in vermelde topic staat los van onderwerp in deze topic.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door croosjes »

Dit is ongeveer de basis van verschillende advocaten ""huurkoop""een proces wordt door een advocaat met verschillende kosten opgebouwd.
Laat je zelf niet het idee geven dat dit voor iedere advocaat geldt.



€ 700,00 Kantonrechter



Ik wil geen één advocaat schade toe brengen,maar het gaat er om ""het idee"" dat de gedupeerden de kans krijgen om het in te kunnen schatten wat ongeveer een proces kost.De juisten kosten kunt u uiteraard het beste met uw gekozen advocaat bespreken,want dat is degene die uw proces begeleid.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Piet »

Kun je als Eegaleaser wachten tot 2007 en alle termijnen en restschuld betalen aan dexia, dan kun je bij de Stichting Eegalease blijven.

Heb je problemen met der resterende termijnen of ben je niet in staat je restschuld te betalen of wil je niet meer betalen omdat je belazerd ben door dexia en eindelijk een keer je geld terug wilt zien?
De rechter is op 25 augustus duidelijk geweest: HUURKOOP !!!

Kom NU in actie: de meeste advocaten adviseren om niet meer te betalen als je het contract vernietigd hebt.

Doe mee met de groepsactie's waardoor de kosten laag blijven, of ga je in 2007 naar de rechter om je gelijk te halen.
Mijn inschatting is dat dexia dan niet meer in Nederland is en jij je geld uit Belgie moet halen.

Dexia kan blijven procederen dankzij de gedupeerden die blijven betalen.
Overleg met een advocaat over de mogelijkheden te stoppen met betalen!

Neem een beslissing, we zullen het ZELF moeten doen!!

Groeten,
Piet

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door croosjes »

piet,leg mij eens uit het begin proces is goed koop door groepsvorming wat gebeurd er verder als er verloren wordt hogerberoep,hogeraad enz.
Gedupeerden aansporen,advies geven en begeleiden prima,maar de kosten gaan voor er een overwinning geoogst wordt.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door ad snoeren »

kan niet laten om toch verdedigen van Piet om aanval te stoppen want het is zo sterke eendecroos dat er gemakkelijk verdronken door kan woden en hoop nog eens dat er eendjes van komen want die zijn zo lief en schrijf naar en krijg gewoon antwoord geen voor Piet al die kleine letterjes toch word kippig van.


dag hoor Ad. Of com naar club van mij.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door pluutje »

Of ga een computercursus volgen bij Michiel! :)

Succes verzekerd!! :D

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door aert0001 »

beste gedupeerden,

inmiddels al groep nr. 4, er kunnen nog enkele mensen bij!
ga zelf je geld terughalen!


Ton

hphjansen
Berichten: 114
Lid geworden op: 04 jul 2003 12:15

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door hphjansen »

hoezo PAYBACK actie ??
PAYBACK geeft voortdurend nietszeggende"ADVIEZEN" en vindt waarschijnlijk het vermelden van een aantal emaiadressen van contactpersonen een vorm van ACTIE.

Ik heb sterke twijfels omtrent de integriteit van dit soort clubs. Wat wordt er in feite met alle contributies gedaan ??

Tot nu toe heb ik van de STICHTING PAYBACK nog geen enkel INHOUDELIJKE MEDEDELING gezien; het blijft bij klagen over "dat we actie moeten voeren etc. etc.

Waar leidt dat toe ?? Ik zou daar wel eens een gedetailleerd antwoord op willen zien.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 09 Sep 2004 17:26 door croosjes

--------------------------------------------------------------------------------

en die kost €1250,-

dan heb je dus 167 leden nodig om voor één lid de advocaatskosten voor het hoger beroep te kunnen bekostigen croosjes.
En die andere 166 leden betaal je zeker uit eigen zak volgens het systeem van de vereniging?

en Ad, het was leuk geprobeerd, maar zo onnavolgbaar als croosjes het doet dat lukt jou echt niet hoor!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door croosjes »

Ikwaseenbeetjedom,als je niet weet hoe het werkt roep dan ook niet zomaar wat.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

167 * 1250,= dat is ruim tweehonderdenachtduizend Eurootjes croosjes!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door croosjes »

Ikwaseenbeetjedom,wat jij berekend is wel goed,maar het systeem hierachter.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

:lol: :lol: :lol: het mysterieuze systeem :lol: :lol: :lol:

die vereniging van jou croosjes, is die nu nog steeds in oprichting, of is het eindelijk een volwassen vereniging geworden die door de verschillende organisaties als een volwaardig gesprekspartner wordt beschouwd?

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door croosjes »

Ikwaseenbeetjedom,heb jij er wel eens overna gedacht waarom jij zoveel reageert op mij in vergelijking tot andere?er zit iets anders achter dan jij laat blijken,de vereniging in een slecht dag licht te zetten zonder enige geldige reden.""Vereniging in oprichting""O ja nou snap ik het wat jij bedoeld de omschrijving van vereniging Payback,die heb ik al een tijd geleden gevraagd of ze dat wilde verwijderen,het stoort mij niet.Er zitten ook voordelen aan dat bepaalde gedupeerden zich aanmelden voor een functie voor deze ""de vereniging"" maar deze(aantal) wilde gelijk goud zien terwijl alles juist gratis voor de gedupeerden gedaan moet worden.
Door dit haal je de personen er juist uit die zich niet willen inzetten voor de gedupeerden.
Laatst gewijzigd door croosjes op 14 okt 2004 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Omdat je (weer) geen NOOIT antwoord geeft.

dit topic heet overigens niet 'hoe belangrijk is croosjes' maar

PAYBACK aktie voor Eegaleasers

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Iwebd.

Ik heb het maar opgegeven omdat het geen zin heeft.
Ik ga maar verder met hem toch wel aardig te vinden. Veel kwaad kan het volgens mij niet wat ie doet. Of ik moet me vergissen, Ik ben tensotte geen psychiater. Die zou op dit forum af en toe trouwens kunnen smullen van wat er zoal geroepen wordt. Ik wacht gewoon de volgende datum af van de kantonrechter en heb daar verder geen inbreng meer.Dus verenigingen telefoon maatschappijtjes enz, doe er uw voordeel mee door vooral op de nadelen te letten.

Lfs Ad

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door croosjes »

Ikwaseenbeetjedom,heb jij er wel eens overna gedacht waarom jij zoveel reageert op mij in vergelijking tot andere?er zit iets anders achter dan jij laat blijken,de vereniging in een slecht dag licht te zetten zonder enige geldige reden.""Vereniging in oprichting""O ja nou snap ik het wat jij bedoeld de omschrijving van vereniging Payback,die heb ik al een tijd geleden gevraagd of ze dat wilde verwijderen,het stoort mij niet.Er zitten ook voordelen aan dat bepaalde gedupeerden zich aanmelden voor een functie voor deze ""de vereniging"" maar deze(aantal) wilde gelijk goud zien terwijl alles juist gratis voor de gedupeerden gedaan moet worden.
Door dit haal je de personen er juist uit die zich niet willen inzetten voor de gedupeerden.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door croosjes »

ad snoeren,ik zal ook niemand kwaad doen daarom waarschuw ik ook zoveel:alleen doen als je er 200% achter staat.

Gesloten