LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ALSTUBLIEFT KOM 18 JUNI NAAR DEN HAAG!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
yvonne

ALSTUBLIEFT KOM 18 JUNI NAAR DEN HAAG!!!!

Ongelezen bericht door yvonne »

Dit is een mailtje voor alle Legio Gedupeerde, het is heel
belangrijk (sorry als ik zo door hamer), maar kom a.u.b het
kan u een hoop geld en zorgen besparen in de toekomst.
Ik hoop U allen te zien in Den Haag.
Groetjes Yvonne (opblaaskoe)

Willie

Re: ALSTUBLIEFT KOM 18 JUNI NAAR DEN HAAG!!!!

Ongelezen bericht door Willie »

Yvonne wij zijn er ook jij met je koe en wij met onze plakaten geld Wij nemen weer een vrije dag Kan ons dat schelen
Moet iedereen doen
Dus mensen kom 100000 of 200000 mag ook
Kom ALLEMAAAAAAAAAL
Tot woensdag

Ron uit Den Haag

Re: ALSTUBLIEFT KOM 18 JUNI NAAR DEN HAAG!!!!

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Ik ben helaas verhinderd, maar in gedachten (als je er wat aan hebt?) ben ik bij jullie.
Ik hoop dat de politiek een luisterend oor zal zijn, en dat er velen naar Den Haag zullen komen.

Groet, Ron.

Jan-Willem

Re: ALSTUBLIEFT KOM 18 JUNI NAAR DEN HAAG!!!!

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Ron,

Waarom kom je niet ? Je hoeft niet ver te reizen het is bij jou om de hoek??? toch.

J-W

Ragrin

Re: ALSTUBLIEFT KOM 18 JUNI NAAR DEN HAAG!!!!

Ongelezen bericht door Ragrin »

Beste allemaal, ook ik heb er een snipperdag voor genomen en zal er zijn. Belangrijk genoeg lijkt me, zeker nu de politiek er mee gemoeid is. Van Dexia kunnen we niets verwachten, daar ze zelf al dat geleende geld terug moeten betalen aan een of andere bank. Die verkopen hun huid duur, en jagen ons de stuipen op het lijf met hun aanmaningen en incassobureaus, ondanks vernietigingen e.d. onzerzijds. Ze hebben zelfs geen geduld de komende processen af te wachten.
Nu de poplitiek dan maar!!!!! Laat een eis zijn dat ze in elk geval die aanmaningen e.d. stopzetten tot een rechter uitspraak gedaan heeft, dat zou ze sieren in fatsoen. Ragrin

Dubio

Re: ALSTUBLIEFT KOM 18 JUNI NAAR DEN HAAG!!!!

Ongelezen bericht door Dubio »

He Ragrin,

Volgens mij ben jij de eerste, sorry tweede na mij, die begrijpt dat de Dexia-bank het geld van de restschulden zelf ook moet terugbetalen. Mijn complimenten.

yvonne

Re: ALSTUBLIEFT KOM 18 JUNI NAAR DEN HAAG!!!!

Ongelezen bericht door yvonne »

Oh dit is echt heel erg, mijn man stond op de wachtlijst om geopereerd te worden. En wat denk je ja hoor vandaag werd hij gebeld dat hij WOENSDAG geopereerd kan worden. Ik vind
het zo erg dat ik nu niet kan komen. Maar denk zeker aan jullie. Ongeloofelijk he precies deze woensdag.
Ik steun jullie allemaal in hart en ziel.
groetjes van een verdrietige yvonne

Sjaak

Re: ALSTUBLIEFT KOM 18 JUNI NAAR DEN HAAG!!!!

Ongelezen bericht door Sjaak »

Sterkte dan maar woensdag.

Sjaak en Nel.

Klaas

Re: ALSTUBLIEFT KOM 18 JUNI NAAR DEN HAAG!!!!

Ongelezen bericht door Klaas »

Ja, ik hoop dat de demonstratie net zo'n succes wordt als destijds bij dexia ( met 100 man!Dat is minder dan 1 promille van alle klanten!(las ik in de krant). Blijkbaar zijn jullie de enigen die niet doorhebben dat de koersdalingen het gevolg zijn van ons verlies- en dat er van ons best meer onderzoeksplicht vereist kon worden. Dat is in ieder geval mijn mening, en natuurlijk zullen er wel weer rare reacties op komen-dit is niet per se een anti dexia forum, mensen.

succes met de demonstratie

Henk

Re: ALSTUBLIEFT KOM 18 JUNI NAAR DEN HAAG!!!!

Ongelezen bericht door Henk »

Ja, maar een bank merkt het een stuk minder als het financieel wat minder gaat, ze zijn ten slotte een BANK! Als ik straks eind december met een restschuld zit van € 30.000,- kan ik een eigen huis de komende 20 jaar wel op mijn buik schrijven, ik heb met die Dexia-Lijers helemaal geen medelijden, ze kunnen allemaal doodvallen, die Bruneel liefst als eerste. Groeten Henk

Henk

Re: ALSTUBLIEFT KOM 18 JUNI NAAR DEN HAAG!!!!

Ongelezen bericht door Henk »

Ja, maar een bank merkt het een stuk minder als het financieel wat minder gaat, ze zijn ten slotte een BANK! Als ik straks eind december met een restschuld zit van € 30.000,- kan ik een eigen huis de komende 20 jaar wel op mijn buik schrijven, ik heb met die Dexia-Lijers helemaal geen medelijden, ze kunnen allemaal doodvallen, die Bruneel liefst als eerste. Groeten Henk

Frank

Re: ALSTUBLIEFT KOM 18 JUNI NAAR DEN HAAG!!!!

Ongelezen bericht door Frank »

Hallo luitjes,

ik ben op het momentvleeeker aangeschoten. aIk verezuip mijn ellende!

Fenk

Re: ALSTUBLIEFT KOM 18 JUNI NAAR DEN HAAG!!!!

Ongelezen bericht door Fenk »

Zien jullie hetvnog wel zitten?

Cees

Re: ALSTUBLIEFT KOM 18 JUNI NAAR DEN HAAG!!!!

Ongelezen bericht door Cees »

Laten we woensdag niet vergeten dat instellingen als SpaarSelect ook in het complot zitten. Bijgaand de tekst van een ingezonden brief die onlangs is geplaatst in het Leidsch Dagblad.

"De leugens van Spaar Select
Ergerniswekkend is de wijze waarop zakkenvullend Nederland zich probeert schoon te praten. Na Dexia trekt nu ook Spaar Select alles uit de kast om het dreigend onheil te bezweren. In het Leidsch Dagblad van 10 december (‘Stichting Leaseleed opgericht’) wast directeur Bakkers van Spaar Select haar handen in onschuld. Wie getekend heeft is dom geweest en moet bloeden, zo vertaal ik haar commentaar. En natuurlijk heeft Spaar Select nimmer mensen misleid, laat staan voorgelogen.
Hoe anders is de werkelijkheid. Dit heb ik zelf moeten ervaren en velen met mij. De snelle jongens van Spaar Select hebben ons land afgeschuimd, op zoek naar modale inkomens die geen verstand van beleggen hebben maar waar een stukje overwaarde op de woning het familiekapitaal vormt. Hun verhaal klonk goed, twijfelaars werden geroutineerd over de streep getrokken. Natuurlijk was er geen risico, de verkochte producten waren waterdicht. Vakbekwaam werden de bezwaren en vragen weggepoetst. Maar wel snel beslissen natuurlijk, het moment was nu gunstig. Tekent u alvast even? En zo zijn er honderden, wellicht duizenden gezinnen de boot ingegaan. Steevast mensen die geen verstand van beleggen hebben, er nooit mee te maken hebben gehad. Voor wie zelfs de term AEX een abstract begrip is. De goed geoliede babbel, het resultaat van een uitgekiende verkooptraining, deed zijn werk. En de jongens van Spaar Select wilden wel, belust als zij waren op een dikke provisie. De ‘target’ moest gehaald worden. ‘Geen zorgen, mevrouw, meneer, hiermee kunt u niet stuk. Pas als de BV Nederland failliet zou gaan, haha. Nee, uw maandelijkse lasten gaan gegarandeerd niet omhoog en over een poosje blijft er genoeg geld over voor die nieuwe badkamer.’
Zo ongeveer ging dat. Die keurige jongen presenteerde zich als een ‘financieel adviseur’. Pas toen het te laat was zagen we wie hij in werkelijkheid was: een colporteur. Een gladde prater die ons zand in de ogen strooide, onze zorgen wegwuifde, die onze vragen omzeilde en de risico’s niet wilde noemen. Een voorbeeldberekening voor ons specifieke geval? Niet dus. Alleen een vage folder waarin slechts winst werd beloofd maar waarvan je niets wijzer werd en zeker geen reëel beeld werd gegeven. Daar kwam je vanzelf achter toen de zaak in werking werd gezet. Pas toen bleek hoe doortrapt de zaak in elkaar zit. De realiteit? Ruimschoots een verdubbeling van de maandelijkse lasten en de overwaarde van je huis in een depot waaruit binnen nauwelijks twee jaar tienduizenden guldens als sneeuw voor de zon verdwenen. Dat die keuken niet doorgaat, daarmee valt te leven. Maar hoe betalen we de studiekosten voor de kinderen?
Daarover spreekt mevrouw Bakkers niet. Dexia heb ik er ook niet over gehoord. Deze bank heeft een bedrag gereserveerd voor schrijnende gevallen, maar het is op geen stukken na voldoende is om de aangerichte ellende ongedaan te maken. En voor de goede orde: we hebben het over een reservering. Vindt u het goed als ik ook een beetje gereserveerd ben. Spaar Select weet van niets en wijst triomfantelijk naar de bank die haar zorgplicht niet na zou zijn gekomen. Dat klopt weliswaar, maar Spaar Select was het die de producten met leugens en verdraaiing van de feiten heeft verkocht aan onwetende mensen die gewoon een rad voor de ogen werd gedraaid. Misleiding heet dit.
Bij Leaseverlies zal ongetwijfeld een aantal mensen zijn aangehaakt die teleurgesteld zijn omdat de beloofde winst een verlies blijkt te zijn. Dat zijn inderdaad de risico’s van het vak als je met aandelen wat hoopt te verdienen. Maar de wazige en langlopende contracten die Spaar Select onwetenden heeft aangesmeerd gaan veel verder. Hiermee worden mensen, gezinnen, te gronde gericht omdat deze geraffineerde constructies een enorme schuldenlast opbouwen. De stichting Leaseleed heeft dat zeer juist ingeschat.
Maar daar weet mevrouw Bakkers naturlijk niets van. Die gaat ‘s avonds rustig slapen. Deze kapitein van het piratenschip dat Spaar Select heet wil helemaal niet weten wie haar salaris betalen en ten koste waarvan. Zij draagt niet één zwarte ooglap maar twee en is slechthorend bovendien. Mevrouw Bakkers moet zich ook niet verschuilen achter de klachtenregeling van Spaar Select. Die regeling is rond en lijkt verdacht veel op een grote prullenbak: men reageert er domweg niet op.
Cees Bakker
Boskoop"

Frank

Re: ALSTUBLIEFT KOM 18 JUNI NAAR DEN HAAG!!!!

Ongelezen bericht door Frank »

Het lleven is moooiewr als je wat gedrafonken hebt. iIk voel me vervelend.

Gesloten