LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klagen bij DSI

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Anoniem

Klagen bij DSI

Ongelezen bericht door Anoniem »

Ik heb het klachttraject bij het DSI inmiddels vervolgd. Conform het reglement van het DSI dient de zaak niet meer aanhangig te zijn bij een andere instantie. Ik heb er dan ook voor gekozen om mij op de website van SLV af te melden. Wie kan mij een reëel antwoord geven of ik hier verstandig aan doe door het DSI over mijn individuele totstandkoming van mijn contract te laten oordelen? Of is het beter de juridische actie van SLV af te wachten? Ik weet het onderhand echt niet meer en sta voor suggesties open.

Jan

Re: Klagen bij DSI

Ongelezen bericht door Jan »

Zelf beslissen kan een ander niet voor je.

Ragrin

Re: Klagen bij DSI

Ongelezen bericht door Ragrin »

Dit heb ik ook overdacht, maar het starre en problematische van al deze instanties is dat iedereen zich afdekt, en je geen weg terug meer hebt blijkbaar. Wanneer je dat slechte Dexia aanbod tekende moest je afzien van alle rechten tot procederen, De DSI eist dat geen anderen aan je zaak mogen werken, terwijl het toch allemaal om dezelfde dingen gaat n.l. dat we bedonderd zijn door een groep verkopers met vlotte babbels. Leaseverlies schrijft nu ook dat als je alsnog tekent voor dat matige Dexia aanbod je jezelf ook bij hun af moet melden. Het lijkt eigenlijk wel een doolhof, met dat verschil dat je dan altijd nog terug kunt lopen om een andere uitweg te zoeken.
Ikzelf ben nog altijd aangesloten bij Leaseverlies en mijn vrouw, die nog steeds boos op me is vanwege deze netelige affaire, bij Eegalease. Welke club nu beter is weet niemand, en zal achteraf pas blijken. Ik voel aan mijn water, zal ik maar zeggen, dat ik nog steeds de goede beslissing heb gemaakt, al kan het lang duren.

klaas

Re: Klagen bij DSI

Ongelezen bericht door klaas »

Je moet eerst een avocaat in de hand nemen en daarna je bij DSI melden want ook dexia stuurt een avocaat naar de dsi .................
Maar ook de dsi kan er niet meer omheen de dagen van dexia zijn geteld

Gesloten