LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alle De Croosjes weg

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
PLUKKER

Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Hè, zijn nou alle topics van De Croos weg? Andere baas bij de TROS of zo? Kon toch geen kwaad? Nou ja, niet dat ik ze ooit las, maar wie weet hoeveel gedupeerden er hoop uit putten...

PLUKKER - gaat de De Croosjes missen

JAn Verbeek

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door JAn Verbeek »

Eindelijk! Werd gek van die vent. Geloof me, dit soort figuren houdt een hoop mensen van de site vandaan.

Goeie actie, Tros. !!

Ted

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Ted »

Och ben ik niet met je eens.

Ted

Radar

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumbezoekers,

De topics van de heer de Croos zijn niet verwijderd, maar verplaatst naar diversen - algemeen.

Redactie TROS Radar

schaker

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door schaker »

Haal je hart dus op .....

jan

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door jan »

eindelijk verplaatst.
had niks tegen de gedichten maar kan nu zelf bepalen wanneer en waar ik die lees.
en s nachts kan hij onze onderwerpen niet meer verdringen
eindelijk.

Ingrid

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Ingrid »

Ik heb gekeken bij diversen maar kan het niet vinden ?? Bij diversen staat niets.

Ingrid.

Sara Etty

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Oh jawel hoor Ingrid, bij diversen drijven de de Croosjes in hun nieuwe omgeving dicht aan het oppervlak.

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Sara jouw vriendje is er weer ga je er niet op in ?

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Ik bedoel niet meneer de Croos die staat onder diversen bovenaan. Maar die ene die graag afspraakjes maakt.

willem.

Sara Etty

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Goh Willem,

Even voor de duidelijkheid. Blijkens jouw posting is in jouw belevingswereld iedere man die met mij een afspraakje wil te kwalificeren als mijn vriendje???

Luc

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Luc »

Sara, wat is nou je antwoord op de vraag van Willem...?

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Ha Sara natuurlijk niet gekke meid Maarten is jouw vriendje en die andere wilde jouw vriendje worden. Maar dat lukte hem voor geen meter. Was wel lol overigens.

Willem.

Sara Etty

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Goh Willem, nu is Maarten mijn vriendje... als ik het aan jouw belevingswereld overlaat heb ik straks een heel mannelijk harem...

Hi Luc, wat denk je zelf?

Groet, Sara

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Als je op dit forum geregeld afscheid neemt met Liefs Sara en het is aan Maarten gericht. Dan is het dus niet je buurman:) Van mij mag je een harem vol hebben hoor Sara, dat is dan jouw beslissing. Zelf geef ik de voorkeur aan een milder gestemde vriendin.

Willem.

Sara Etty

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Hi Willem,

haha, buurman verdient geen liefs dus? Liefs is gewoon liefs, en liefs kan weer van alles zijn, of juist heel weinig. Een harem gevuld met mannen lijkt mij persoonlijk een absolute nachtmerrie. Zeker gezien het gemiddelde aanbod... maar dat terzijde.

Groet, Sara

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Hi Sara,

Liefs kan van alles zijn, je hebt wederom gelijk en een harem vol met vrouwen lijkt me ook niets. Dus taai ik maar af.

Willem.

Sara Etty

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Hi Willem, ook daar kan ik me alles bij voorstellen, een harem vol mensen m/v is denk ik per definitie een nachtmerrie.

Willem

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Willem »

Sara als ik jouw inlevingsvermogen had, was ik allang gestoord.

Willem.

Sara Etty

Re: Alle De Croosjes weg

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Goh, wat treurig. Maar in dat geval moet je het inleven maar laten. Al is de vraag wel wat gestoorder maakt, veel inlevingsvermogen, of weinig tot geen...

Gesloten