LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ragrin

Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door Ragrin »

Helaas weer niet zo'n grote opkomst. Is het schroom? Tijdgebrek? Angst voor..... Wie kan het zeggen. Kan er ook aan liggen dat het matig bekend is bij gedupeerden. Ik was er wel en nog zo'n 150 ? personen. Aan het weer lag het niet. Het geheel liep gemoedelijk, waar bij zeer hartelijk dank aan de mensen van Payback, die het geheel over rolletjes lieten lopen, incl. de politiebegeleiding.
Agnes Kant, lid van de 2e kamer hield een betoog dat geen ruimte liet voor twijfels, nl dat we in ons recht staan en bedonderd zijn door het leaseconcept. Bedankt Agnes!!!
Vanavond dus debat hierover in de 2e kamer. Met het koffertje waarin zo'n 1100 petities zaten moet toch e.e.a. goed komen voor ons. Wanneer je wat foto's wilt zien van deze dag: klik deze URL aan en je bent welkom...
http://nl.msnusers.com/0014ipa1gr8oejqhqptcpimis2
p.s. werkt aanklikken niet, dan deze URL selecteren,
Kopiëren in het adresgedeelte van je brauser en druk op enter, succes ermee, Ragrin

Boudewijn

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door Boudewijn »

Het verbaasd me niets met zo'n Vereniging als Pay-back met hun griezelige uitstraling, jullie bezorgen de stichtingen Lease en Eegalease en hun aanhangers alleen maar een slechte naam door deze negatieve publiciteit.

Hopelijk hebben jullie het nu eindelijk eens door en stoppen jullie met deze anti-propaganda.

Laat de Stichtingen hun werk doen en net zoals mevrouw Sara Etty schreef hier bereiken we niets mee. Dus doek jezelf op en hou de eer aan jezelf.

Bedankt.

P.Mul

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door P.Mul »

helemaal mee eens er moet rust komen dus PBack of rustighouden of moven.

Ragrin

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door Ragrin »

Zoals met zoveel dingen in het leven kan alles op vele manieren benadert worden. Het gaat om het eindresultaat.
Natuurlijk doen Eegalease en Leaseverlies prima werk voor ons, maar Payback benadert e.e.a. veel direkter en schudt in elk geval de media en politiek wakker.
Laat alle drie bestaan, volgens mij vullen ze elkaar prima aan in dit leaseverlies drama is mijn visie. Ragrin

Luc

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door Luc »

Jaja... er worden mensen zenuwachtig...

*grijns*

rob v.d.

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Volgens mij klopt de gegeven URL http://nl.msnusers.com/0014ipa1gr8oejqhqptcpimis2
van geen kant .... Kijk er nog eens naar, Ragrin.

Ragrin

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door Ragrin »

Zal ik doen, ik merk ook dat ik veel mails binnenkrijg tot autorisatie om deze MsN site te bekijken, moet het toch anders zien aan te bieden want bij mij reageert die site ook wonderlijk in de zin van dat die volgens MsN verdwenen zou zijn. Wie van de internet wizkids kan me vertellen foto's te plaatsen op een website, daar heb ik me nog niet in verdiept.....

Overigens Luc...inderdaad worden er mensen zenuwachtig van dit spookachtige gedoe. Hele gezinnen, maar ook Dexiabestuurders, en hopelijk ook de eigenlijke aanrichters bij de Aegon, het balletje zal hopelijk uiteindelijk toch daar terechtkomen..Ragrin

L. Blok

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door L. Blok »

Beste Ragrin,

Als je de foto's zou willen opsturen naar mij dan wil ik ze wel op mijn home page zetten.

m.v.g. L. Blok

Luc

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door Luc »

Hoi Ragrin,

Ik reageerde op dat bericht van P. Mul.

Ralph

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door Ralph »

Ragrin, idee: een (foto)account op www.dawebcity.com

Su6

Mazzeltov;

Ralph

L. Blok

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door L. Blok »

Beste Ragrin,

Nog even een aanvulling op mijn voorgaande bericht.

Mijn home page is de page die ik speciaal heb gemaakt als aanvulling van het forum van Radar en Payback en waar ook de conceptbrieven van Sara Etty op staan.

m.v.g. L. Blok

Anita

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door Anita »

Boudewijn??
Hoezo griezelig?? Graag uitgebreider...
Ik vind nog steeds niets griezeligs aan mijzelf en aan de rest van de actieve leden van payback. Maar ik wil van jou wel horen wat wij dan moeten veranderen. Wij worden zelfs door kamerleden gebeld met het verzoek om te gaan demonstreren zodat we aandacht krijgen... Ik weet niet waar jij al die 'wijsheid' vandaan haalt, maar je lult uit je ...
Die negatieviteit is voor Dexia, en dat is ons behoorlijk gelukt, dat bedrijf moet ook negatieve reclame hebben voor die onsmakelijke wandaden die die hier in Nederland brengt.
Ik hoop dat je me een duidelijker antwoord wilt geven hierop, dan kunnen we daar ook nog aan werken.
Vergeet niet dat wij dit voor alle gedupeerden doen in onze vrije tijd. En reken erop dat er ontzettend veel van onze tijd in gaat zitten en veel geld, dat wij uit eigen zak betalen!! Maar goed, de beste stuurlui staan aan wal.

Vr.gr. Anita

Anita

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door Anita »

Boudewijn???? JOEHOE?? waar ben je??
Graag reactie.

Groetjes Anita

Ragrin

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door Ragrin »

Zo, daar ben ik weer even, ik ben bezig met een andere website via Clubs.nl. Bedankt meneer Blok, maar door de hoevelheid foto's ben ik bang dat uw digitale postbus verstopt raakt. Mijn bedoelng is absoluut niet een andere club of vereniging op te richten tegen dit lease-leed dat ons treft, maar een site erbij lijkt me welkom aangaande dit hekele onderwerp dat het gehele volk treft, toch?
Iedereen en elke stichting zoals Eegalease, Leaseverlies en niet te vergeten Pay-back die gisteren een goed staaltje liet zien van aktiviteit richting politiek dit keer, is toe te juigen tegen deze bedriegers. Ragrin

Ragrin

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door Ragrin »

De eerste poging is mislukt om een website te starten met alle foto's die ik maakte tijdens Pay-back bijeenkomsten. Nu richte ik een website op bij Clubs.nl en deze werkt wel. klik op onderstaande hyperlinkwanneer je interesse hebt.Je wordt dan automatisch lid van de club!

http://www.clubs.nl/community/lidworden ... RWD5LW8X0N

Let op! Als je nog nooit op Clubs bent geweest, dan moet je je éénmalig registreren. En daarna kun je ook zelf clubs oprichten of lid worden van meerdere clubs. Lees er meer over op http://www.clubs.nl.

Ik doe geen poging de zoveelste club of stichting in het leven te roepen aangaande dit lease-leed dat zich over ons uitgespreid heeft, nee.......een fotosite met reactie mogelijkheden slechts. Een foto zegt soms meer dan duizend woorden tenslotte. Ook vind ik dat op allerlei manieren duidelijk gemaakt mag worden in de Nederlandse samenleving wat er gebeurd rond deze wurgcontracten, succes ermee, Ragrin

PLUKKER

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Te gek geregeld Ragrin...! Alleen... Ik kom er niet op!? Bestaat de club al, of moet 'ie nog geactiveerd worden? Nou ja, ik hoor het wel, bedankt voor de moeite.

PLUKKER - ziet graag de plaatjes bij het verhaal

L. Blok

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door L. Blok »

Ragrin,
Helaas kan ik er ook niet opkomen, ondanks dit ik mij geregistreerd heb. Het is ook een vrij omslachtige procedure om je te registreren, zeker als je er dan nog niet op kan komen.
Als je me nu even gemaild had hoe groot de file was dan had hij waarschijnlijk direct al op mijn home page gezet kunnen worden.

m.v.g. L. Blok

Margriet

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door Margriet »

Ragrin het is bij mij ook niet gelukt om op de site te komen.Groeten Margriet.

Ragrin

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door Ragrin »

Beste allemaal, probeer het nog een keer, ik veranderde er iets aan, en zag toch al dat er enkele mensen geregistreed waren, lukt het echt niet, beste meneer Blok mail ik u de omvang van alle foto's en zal ze bj u op de site plaatsen.
Het gaat wel om 86 foto's van de demonstratie in Amsterdam en 35 foto's van Den Haag, SVP probeer de voorgaande URL nog een keer, succes, Ragrin...

http://www.clubs.nl/community/lidworden ... RWD5LW8X0N

PLUKKER

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Hoi Ragrin,

Alles leuk en aardig, PLUKKER is nu lid van de club, maar waar zijn nu die foto's?

PLUKKER - heeft nog steeds geen beelden gezien van de demonstratie

Gesloten