LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] site legio

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Nel

site legio

Ongelezen bericht door Nel »

Hallo
Sinds kort is de legio site vervangen door de Dexia site. Ik kan niet meer de waardebepaling doen van mijn kontrakt. Steeds komt er een foutmelding dat het maand. bedrag niet juist is. Handleiding al bekeken maar dit lost het probleem niet op. Hebben al meer mensen dit opgemerkt?En ook dit probleem. Dexia is weer lekker bezig!

rob v.d.

Re: site legio

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Bij mij doet ie het wel (en ik was niet blij verrast door hetgeen ik zag). Zet je niet per ongeluk een komma tussen de euro's en de centen? Je moet een punt zetten! Lukt het niet, houd dan de cursur even de letter 'i' boven het inschrijfbedrag, of klik op 'handleiding' in de rechterbovenhoek.

rob v.d.

Re: site legio

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Een kleine verschrijving helaas: ........ 'houd dan de cursor even boven de letter 'i' ....'

hvd

Re: site legio

Ongelezen bericht door hvd »

Ik heb hetzelfde ondervonden, doch u moet eens informeren wanneer Legio (Dexia) uw aandelen heeft aangekocht. Dit is niet altijd de datum van uw contract.

arina

Re: site legio

Ongelezen bericht door arina »

Voor Nel : Ga naar "handleiding" helemaal onderaan,
kijk naar de tabel van Dexia, vul het bedrag in dat
ze aangeven wat het dichtst bij jouw maandbedrag komt,
dan doet de berekening het waarschijnlijk wel.
succes

wg

Re: site legio

Ongelezen bericht door wg »

Bij mij werkt de berekening ook niet heb het al
zo vaak geprobeerd maar krijg steeds een foutmelding.
wg

mary

Re: site legio

Ongelezen bericht door mary »

als je contract verlopen is, kun je de waarde niet meer zien., Het staat er in een regeltje onder, maar je kunt wel tot een aantal jaren terug invullen welk contract je hebt. Stom, weer een sufferd die dit bij Dexia aangemaakt heeft. Ik wil ook graag weten hoe ik er voor sta, maar omdat mijn contract verlopen is kan dat niet meer.

Hebben jullie trouwens gelezen bij reclameborden van de C1000 dat je lego stukken krijgt bij het aankopen van legio producten?????

prosara

Re: site legio

Ongelezen bericht door prosara »

Ja ik zag het vamorgen in de hal van Dexia hangen. Grappig hé. Maarre je gaat je schuld toch hoop ik wel afbetalen hé.

Gesloten