Pagina 1 van 1

Canal +

Geplaatst: 26 mei 2003 22:47
door Margot Janssen
Als je Canal + afzegd, binnen de genoemde tijd,kost het je een maand meer kosten om van ze af te zijn. Daarna moet je de decoder opsturen naar canal+, deze kosten worden van je borgsom afgetrokken. Maar nu komt het, je krijgt nog enkele tijd later een rekening van bijna zestig euro! Toen we belden bleek dit voor de decoder te zijn, die wij al verzonden hadden, een misverstand? ( ja,ja) Oppassen dus als je Canal + opzegt, wie heeft dit nog meer meergemaakt?

Re: Canal +

Geplaatst: 27 feb 2004 09:44
door jose ruskus
:lol: canal+ :lol:
het is volgens mij een bedrijf wat slapend rijk denk te worden.
en het lijkt hen nog te lukken ook.

ik heb opgezegt door te bellen.
want dat ging zei hun medewerker.
nou gaat dat dus niet maarja wie ben ik (een dom blondje). :oops:
dit hele geintje heeft me een vermogen gekost aan bellen .
voor een adres dus om op te zeggen.
dit heb ik nooit gehad maar wel een vette rekening van totaal 667€.
en dit per direct betalen .

dus mijn wijze raad is .
1 begin niet aan canal+.
2 als je al de klos bent zeg dan schriftelijk op en geloof hun personeel niet waneer ze zeggen dat het ook telefonisch kan.
3 neem de tijd als je hun belt want gemiddelde wacht tijden zijn ongeveer 45 min

ik ben de klos bij canal+.
zorg dat ook jij geen slachtoffer word van hun gerommel


groetje jose

Re: Canal +

Geplaatst: 05 mar 2004 15:32
door Eric Hartmans
Ongelofelijk.. Ben 2 jaar geleden verhuisd en heb hen drie keer gebeld om het adres te wijzigen. Telkens kreeg ik te horen dat ik dit schriftelijk moest doen. Ik heb dus telkens een brief aan hen gestuurd naar de door hen opgegeven postbus, maar telkens hadden ze de brief niet ontvangen.Nou, ik geloofde het wel. Bellen kost 0,20 ct per minuut.. Ik ontving Canal+ en de gegevens haalde ik wel uit mijn eigen televisiegids.
Na de vakantie in 2003 bleek dat ik niet of nauwelijks meer naar Canal+ keek. Dus ik weer gebeld en er werd gezegd dat ik dit schriftelijk moest doen en aangetekend moest versturen. Samen met de medewerkster het adres nogmaals doorgenomen. Op 3 november verstuurd. En ja hoor, in januari deed Canal+ het niet meer. Wel een afschrijving van 31,-. In februari, weer een afschrijving. Dus ik maar weer de telefoon ingeklommen. Ze hadden mijn aangetekende brief niet ontvangen want het was de verkeerde postbus!!!
Ik kon niet doorverbonden worden en, de helpdeskmedewerkster zei het niet maar, ik kon de boom in. Er was niet geregistreed dat ik gebeld had en tevens waren er ook van mijn adres wijziging niets terug te vinden. Wel paste ze direct mijn adres aan. (Kon plotseling dus wel telefonisch...!!!)
TPG gebeld, maar die kunnen alleen tracken en tracen waar de aangetekende brief gebleven is tot twee maanden. Nu sturen zij mij een formulier toe zodat de zoektocht kan gaan beginnen...
Ik ben het met deze gang van zaken helemaal niet eens, maar ik kan verder niets beginnen... Tros Radar.. Kunnen jullie aan het fenomeen Canal+ weer eens wat aandacht schenken ? Wellicht dat dat de klantvriendelijkheid wat meer ten goede komt..

Re: Canal +

Geplaatst: 31 mei 2004 23:38
door Gast
ja mijn ouders hebben dat vroeger zoiets ook meegemaakt
na zoveel werd werd je eigenaar en mocht je de decoder houden
nou mooi niet. ho precies in elkaar zat weet ik nie meer maar het was
ook veel gezeik en heen en weer gebel
gewoo kl*te canal +

Re: Canal +

Geplaatst: 01 jun 2004 23:57
door Gast
Wij waren ook jaren lid van canal plus tot ze op een ander kanaal gingen en wij maar bellen ,en hun maar doorgeven hoe we het moesten doen.Uit eindelijk niet gelukt.Ik heb toen gebeld en op gezegd.Ik dacht de decoder is van mij nu.Ik kon het vergeten en moest hem opsturen.Koste een hap geld op de koop toe.We vonden het niet netjes
Nog geen maand later kreeg ik een aanbieding voor de helft van de prijs.Nu ik heb ze gezegd dat ze van mij in de boom mocht klimmen.Dus nooit meer lid.Ik voelde mij heel erg bedonderd.
moos -nel

Re: Canal +

Geplaatst: 03 jun 2004 16:44
door michelsmit
Ik ga binnenkort ook mijn abonnement opzeggen en zeg dus schriftelijk, aangetekend mijn abonnement op.

Zo kunnen ze daar nooit zeggen dat ze de brief nooit hebben ontvangen.

Ik beieindig hierna mijn automaitshce incasso en wanneer ze toch het lef hebben om geld van mijn giro af te schrijven dan storneer ik dat direkt. Canal plus biedt overigens al tijden niet meer datgene wat ze pretendeerden. De films zijn al lang op video en DVD uit en dan zendt Canal+ ze een keer uit. Het is alleen sport dat volgens mij de redacteuren bekoort. Nu houdt ik wel van sport maar voor het geld dat ze bij Canal+ vragen wil ik meer dan sport. Overigens studio sport is gratis en voor een filmpje kun je net zo goed naar de videotheek. Dan krijg je wat je wenst en dat is volgens mij een stuk goedkoper.

Re: Canal +

Geplaatst: 25 jun 2004 19:24
door magna
Weet toevallig iemand wat het adres is van canal+ waar de aangetekende opzegbrief naartoe moet :?:

Re: Canal +

Geplaatst: 25 jun 2004 19:28
door Gast
tik bij google of een andere zoekmachine canal plus in en je komt erachter.

Re: Canal +

Geplaatst: 25 jun 2004 19:32
door magna
ben de hele dag al aant zoeken geweest maar nog geen adres kunnen vinden via zoekmachines gast

Re: Canal +

Geplaatst: 26 jun 2004 11:22
door michelsmit
Het adres van Canal+ is.
postbus 990
1200 AZ
Hilversum
t.av. dhr P.Bal

Hier moet de aangetekende brief met de opzegging naar toe.

Re: Canal +

Geplaatst: 23 jul 2004 19:14
door Gideon_
Keb ook wel is problemen gehad met canal+. Over de 50 euro aan telefoon kosten ( terwijl het een nummer is dat 25 cent per minuut kost ( reken maar uit ) )

Maaar.. dit geld heb ik gewoon terug gekregen na een brief met 'bewijs' dat de kosten zo extreem hoog waren.

Dus ik zou zeggen, probeer het aan te geven als je extreem hoge kosten heb, en wie weet krijg je het terug ( Alles ;) )