Stijging eigen risico en zorgpremie

Geef jouw mening over het laatste zorggerelateerde nieuws.

Stijging eigen risico en zorgpremie

Berichtdoor Zorg.nu » 11 sep 2017 15:14

Het eigen risico in de zorg stijgt volgend jaar naar 400 euro. Ook de premie gaat omhoog is de verwachting. Patiëntfederatie Nederland noemt de stijging onaanvaardbaar. 'Mensen kunnen de zorgkosten vaak nu al niet meer ophoesten. Het eigen risico verhogen en tevens de zorgverzekering laten stijgen, leidt tot mijden van zorg', stelt de organisatie. Lees hier het hele bericht.

Wat vind jij van het zorgbeleid dat de overheid voert? Laat het ons weten!
Zorg.nuverified

Re: Stijging eigen risico en zorgpremie

Berichtdoor trudy.bosveld » 12 sep 2017 11:52

Dit is echt onaanvaardbaar de directeuren varen er wel bij het is gewoon handel geworden over de ruggen van chronisch zieken en gehandicapten die er niet om gevraagd hebben om ziek of gehandicapte te worden.
We moeten massaal stoppen met verzekeren en of betalen dan wordt alles wel teruggedraaid. In wat voor maatschappij leven we dit is onmenselijk we worden behandeld als een eindje hout door de politiek! Het zijn stuk voor stuk grote leugenaren!
trudy.bosveld

Re: Stijging eigen risico en zorgpremie

Berichtdoor Trienekezorg.nu » 12 sep 2017 13:21

Schrijnend .... ik ben chronisch ziek, krijg een uitkering van € 925,- per maand. En ik ben niet de enige!
Krijg gelukkig wel zorgtoeslag. Maar ik kan mijn geld maar één keer uitgeven. Puzzelen wat wel en niet kan. Ik heb niet gevraagd om ziek te worden. Ik wou dat ik nog gewoon kon werken en een salaris kreeg. De financiële zorgen doen mijn gezondheid geen goed.
Trienekezorg.nu

Keer terug naar Nieuws