LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de euro is van ons allemaal,alles wordt veel duurder

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
eurohater

de euro is van ons allemaal,alles wordt veel duurder

Ongelezen bericht door eurohater »

sinds de invoering van de euro is bijv kleding 2x zo duur en drank op t terras ook zo kan ik wel ff doorgaan

khebgeengeld

Re: de euro is van ons allemaal,alles wordt veel duurder

Ongelezen bericht door khebgeengeld »

wij kopen geen kleding meer en gaan niet meer uit. Met dank aan de EURO.

Anton

Re: de euro is van ons allemaal,alles wordt veel duurder

Ongelezen bericht door Anton »

Ik ga sinds de invoering van de euro veel bewuster om met geld en probeer zo mijn uitgaven wat te compenseren.
A.H>

jan

Re: de euro is van ons allemaal,alles wordt veel duurder

Ongelezen bericht door jan »

Naar restaurants gaan we maar niet meer en ook kleding koop ik minder vaak. Ik vind de europrijzen erg misleidend.
Jan

ollie

Re: de euro is van ons allemaal,alles wordt veel duurder

Ongelezen bericht door ollie »

Hoe meer bewijs heb je nodig om aan te tonen dat we belazerd worden in prijzen met de euro.

Amsterdam is sinds de invoering van de euro maar liefst 52 plaatsen gestegen in de lijst van duurste plaatsen ter wereld.

Chris
Berichten: 123
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:58

Re: de euro is van ons allemaal,alles wordt veel duurder

Ongelezen bericht door Chris »

Ik ga ook niet meer op stap en ik koop bewuster, en aan het einde van de maand mag ik hopen dat ik wat over hou.

En dan zit ik nog niet eens in de WW of de SOOS.

Ik heb op dit moment melei met de mensen die met weinig moeten rond komen, binnen kort ben ik aan de beurt, als ik geen andere baan kan vinden.
En dan zie ik het somber in.

Hmmm mischien moet ik maar eens gaan emigreren naar noord europa, zweden, noorwegen of finland.
Daar hebben ze een tekort aan ict'ers.
Of china, india, of thailand, hmmmmm zoek het eerst wel ff uit.

Maar goed ik dwaal af, ik denk dat de regering volgend jaar radicaal op hun bek gaat, omdat er nog meer ontslagen bij komen, en daarbij ook nog eens de schoolverlaters.

Wacht eind mei 2004 maar af, mark my words.

Gesloten