LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wettelijke garantie termijn

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
d.avex

Wettelijke garantie termijn

Ongelezen bericht door d.avex »

Kort geleden kocht ik een cdrom speler. De cdrom speler werd ver onder de normale prijs verkocht in een normale computer winkel. Ik kreeg echter maar een week garantie. Zoals u al verwacht ging een paar weken later de cdrom speler stuk en nu wil de winkel mij geen garantie geven (logisch). Maar mag deze winkel dat wel? Bestaat niet er niet zoiets als een 'wettelijke garantie termijn' voor elektornica?

Afgezien van het feit dat ik vragen heb bij de garantie termijn, denk ik dat de winkel mij geen nieuwe cdrom speler heeft verkocht, maar een gerepareerde (of gestolen??) aangezien de fabrikage datum "JANUARY 2000" leest en het serie was doorgestreept met een zwarte marker.

arno

Re: Wettelijke garantie termijn

Ongelezen bericht door arno »

ik zou met dit verhaal maar NIET naar de politie gaan

u had deze punten namelijk bij aankoop moeten zien (wat u waarschijnlijk ook heb gezien maar ach de prijs was leuk)

alleen heeft deze meneer misschien wel mijn gestole pc er voor uit elkaar gehaald en dat maakt u schuldig aan heling!!

dus volgende keer even nadenken aub

Gesloten