Pagina 1 van 1

Geen restitutie door Booking.com

Geplaatst: 30 nov 2023 11:40
door Bekka01
Geachte lezer,
Graag jullie advies in de volgende kwestie met booking.com.

Ik heb in januari van dit jaar een hotel geboekt via booking.com. in juni kreeg ik een email van booking.com dat het hotel was geannuleerd en ik op zoek moest naar een ander hotel. Booking.com zou een deel van de kosten vergoeden, maar tot op heden talloze mails en 2 brieven geen schriftelijke reactie ontvangen. Het hotel heeft ondanks de factuur met 4 kamers en 8 volwassenen netjes aangeleverd. In de bijlage is netjes alles gespecificeerd. Echter booking.com valt over het feit dat alles op 1 factuur staat o.v.v. van 2 (personen) en dat is natuurlijk vreemd maar 2 personen vermelden en voor 4 kamers betalen voor 8 personen ontbijt en 8 personen toeristenbelasting zoals vermeld op de bijlage geeft weinig inzicht van meedenken met de klant door booking.com. nog weigeren zij zelf contact te leggen met het hotel. Ik vraag de lezers wat kan ik nog meer doen?

Re: Geen restitutie door Booking.com

Geplaatst: 30 nov 2023 21:39
door Seinhuis
Waarom is het hotel geannuleerd?

Heeft u betaalt met uw creditcard, neem dan contact op met uw creditcard maatschappij. Doe een beroep op aflevering garantie.
Hebt u een rechtsbijstandverzekering, neem dan met hun contact op voor hulp.
Ook kunt u naar een incassobureau of deurwaarder gaan.

Re: Geen restitutie door Booking.com

Geplaatst: 30 nov 2023 22:40
door Mk
Hi, ik begrijp je verhaal niet. Als het hotel geannuleerd heeft dan krijg je je geld toch terug? Of heeft booking beloofd een deel van de kosten van het hotel dat je als vervanging hebt geboekt, te betalen? En doen ze nu moeilijk omdat de boeking bij het andere hotel voor een ander aantal personen/kamers lijkt te zijn?