Pagina 1 van 1

Problemen met Simyo

Geplaatst: 26 okt 2023 14:45
door WilTilburg
Simyo gaf aan dat ik vanwege KPN thuis dubbele data zou krijgen. Juist daarom heb ik voor Simyo gekozen. Bij activeren contract (2 oktober) werd duidelijk dat de dubbele data pas 1 november actief werden. Waardoor ik nu al een aantal keer Mb’s heb moeten bijkopen en zelf voor de kosten moet opdraaien. Simyo geeft aan dat ik bij de order had moeten aanvinken dat ik KPN thuis was en het dan meteen werd geactiveerd. Dit heb ik echter gewoon gedaan dus dat verhaal gaat niet op. Ik ben hier inmiddels over in contact met mijn rechtsbijstand. Mijn tip, ga NOOIT met deze partij in zee!!

Re: Problemen met Simyo

Geplaatst: 27 okt 2023 00:51
door kuklos
Ik heb al jaren Simyo en nooit problemen mee. Dus ik heb een goede ervaring en jij niet. Wat is nu het eindoordeel over Simyo?

Re: Problemen met Simyo

Geplaatst: 27 okt 2023 02:05
door witte angora
Heb je je datalimiet niet te krap gesteld? Ik heb overigens ook geen enkel probleem met Simyo.

Re: Problemen met Simyo

Geplaatst: 27 okt 2023 08:30
door NeoDutchio
WilTilburg schreef:
26 okt 2023 14:45
Bij activeren contract (2 oktober) werd duidelijk dat de dubbele data pas 1 november actief werden.
Gaat dat per kalendermaand?
WilTilburg schreef:
26 okt 2023 14:45
Waardoor ik nu al een aantal keer Mb’s heb moeten bijkopen en zelf voor de kosten moet opdraaien.
In 25 dagen al een aantal keer moeten bijkopen? Dat klinkt meer als een te kleine bundel of teveel verbruik.
WilTilburg schreef:
26 okt 2023 14:45
Simyo geeft aan dat ik bij de order had moeten aanvinken dat ik KPN thuis was en het dan meteen werd geactiveerd. Dit heb ik echter gewoon gedaan dus dat verhaal gaat niet op.
Staat dat ook in de bevestigingsmail met overzicht die u ontvangen heeft?
WilTilburg schreef:
26 okt 2023 14:45
Mijn tip, ga NOOIT met deze partij in zee!!
Mijn tip: als je na 1 klacht direct al besluit nooit met die partij in zee te gaan, dan kunt met geen enkel bedrijf in zee gaan. Geen idee hoe u uw boodschappen doet, maar zelfs over alle supermarkten zijn klachten te vinden. Het gaat er om hoe het opgelost word.