Pagina 1 van 1

Museumkaart betaald, niet ontvangen

Geplaatst: 22 sep 2022 12:56
door Lea van der Haven
Goedemiddag,
Ik heb al jaren twee museumkaarten, voor mijn man en mijzelf. In juli jl. ontving ik een mail om de kaarten te verlengen. Dat heb ik gedaan op 10 augustus jl. onder betaling van bijna 120 euro. Vervolgens ontving ik de museumkaart niet. Wel een mail op 16 augustus dat de museumkaart zou worden verzonden, maar er kwam niets. Inmiddels ben ik 3 mailberichten verder richting de klantenservice van Museumkaart. Ik krijg daarop geen respons. (alleen een melding dat het bericht is ontvangen). Inmiddels heb ik drie keer gebeld met de klantenservice van Museumkaart, maar ook daar blijf ik in de wacht hangen tot ongeveer een half uur, dan hang ik op. Ik kan ook niet inloggen bij museumkaart.nl. onder vermelding van mijn kaartnummer. Ik krijg daar de melding dat mijn kaarten zijn verlopen.
Ik heb dus nu wel 120 Euro betaald, maar heb geen museum kaarten ontvangen. Ook kan ik op geen enkele wijze contact krijgen met de klantenservice. Graag uw advies wat ik nu kan doen.
Met vriendelijke groeten,
Lea van der Haven
Heerhugowaard

Re: Museumkaart betaald, niet ontvangen

Geplaatst: 22 sep 2022 18:38
door kuklos
Lea van der Haven schreef:
22 sep 2022 12:56
Inmiddels heb ik drie keer gebeld met de klantenservice van Museumkaart, maar ook daar blijf ik in de wacht hangen tot ongeveer een half uur, dan hang ik op.
...............................................
Nogmaals bellen en nu niet meer ophangen. Dat is het beste dat je kan doen.

Re: Museumkaart betaald, niet ontvangen

Geplaatst: 22 sep 2022 20:07
door alfatrion
Ik zou zelf een mail sturen: [email protected].

Re: Museumkaart betaald, niet ontvangen

Geplaatst: 22 sep 2022 20:10
door Lowieze
alfatrion schreef:
22 sep 2022 20:07
Ik zou zelf een mail sturen: [email protected].
“ Inmiddels ben ik 3 mailberichten verder richting de klantenservice van Museumkaart. Ik krijg daarop geen respons. (alleen een melding dat het bericht is ontvangen). “

Re: Museumkaart betaald, niet ontvangen

Geplaatst: 22 sep 2022 23:03
door Seinhuis
Toch is dit niet een rare reactie, mijn ervaring is dat het soms gebeurt dat mensen op beantwoorden drukt en daardoor de mail stuurt naar no-replay@....

Op de website van de Museumkaart staat dat het druk is bij klantenservice, waardoor er een achterstand is. Mijn advies is om te blijven proberen te bellen. Meestal is vlak na openingstijd het rustigste moment.

Re: Museumkaart betaald, niet ontvangen

Geplaatst: 25 sep 2022 16:58
door leonie.carree
Ik heb hetzelfde probleem gehad

Ik heb hulp gekregen via museum kaart op Facebook en blijven bellen.

Het was wel heel vervelend dat ik moest bewijzen dat ik betaald had!!

En nog steeds betalingsherinneringen krijgen

Gelukkig kreeg ik de nieuwe kaart op tijd.

Een vriend kreeg antwoord komt door nieuwe site.

Re: Museumkaart betaald, niet ontvangen

Geplaatst: 26 sep 2022 14:27
door HandigeHarrie
Als er staat dat uw kaart verlopen is, dan is uw betaling niet verwerkt. Dus u kunt een foto maken van uw scherm met die boodschap, en de foto èn de betaaldatum aan de klantenservice mailen met het verzoek z.s.m. de betaling te verwerken en de nieuwe museumkaarten te sturen.