Pagina 1 van 1

Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Geplaatst: 29 aug 2021 16:57
door Pallandt
Ik heb 2 restaurant kaarten gekregen. Helaas door de Corona tijd niet te gebruiken.

Voor de restaurantcadeau kaart is dat geen probleem.
Op de website https://www.restaurantcadeaukaart.nl/ wordt aangegeven dat de kaart kosteloos wordt verlengd.

Prima
Maar ik heb ook een kaart van diner cadeau. Die is ook verlopen. Heb al aangegeven dat ik een coulance wil .
Ik krijg geen reactie van dit bedrijf.
Een beetje raar in Corona tijd. Er staat 40 euro op .
https://www.diner-cadeau.nl/

Begin van het jaar kon je de kaart nog verlengen. Maar dit staat niet op de website.

Ook via Twitter reageert deze organisatie niet.


Arie Postma

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Geplaatst: 30 aug 2021 11:46
door Seinhuis
Dat je geen reactie krijg is niet netjes. Maar inmiddels zijn de restaurants lang open. Ik denk dat je geen recht hebt op geld terug.

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Geplaatst: 30 aug 2021 13:18
door mahadma
A: coulance is geen recht, maar een gunst. Als dit anders was zou coulance recht betekenen. Geld terug van een kado kaart gebeurd echt nooit. Even nieuwsgierig: wanneer heeft u de kadobon gekregen?

Dit geprobeerd?

020 - 2610976

[email protected]
maandag t/m vrijdag: 10:00-12:30 & 13.00-17.00

P.S. Dit is precies de reden dat ik geen kadokaarten geef en ook niet wil krijgen.

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Geplaatst: 30 aug 2021 13:23
door HandigeHarrie
Er zijn verschillende soorten geldigheidsduur, mss heb je iets aan de volgende informatie:

https://www.consumentenbond.nl/juridisc ... deaubonnen

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Geplaatst: 30 aug 2021 14:24
door Sira
De restaurantcadeaubon is 2 jaar geldig. U moet hem dus in 2019 (of zelfs eerder) cadeau gekregen hebben. Hebben de gulle gevers u nooit gevraagd hoe het etentje was?

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Geplaatst: 30 aug 2021 14:27
door JSA
Hier idem dito, precies dezelfde ervaring als Pallandt.
Mijn dinercadeaukaart van 35 euro is mijn kerstpakket, ontvangen in december 2019.
In maart 2020 brak Corona uit.
Gedurende 2020 en deel 2021 daardoor geen kans gehad ergens lekker te gaan eten.
Heb de organisatie 2 x aangeschreven om in aanmerking te komen voor hun coulance-regeling, maar het blijft akelig stil aan de overkant.
Weg kerstpakket, waar je een jaar lang hard voor gewerkt hebt.
Schandalig en onbetrouwbaar.
Nooit meer Diner Cadeau voor mij!

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Geplaatst: 30 aug 2021 16:38
door Jefdus
JSA schreef:
30 aug 2021 14:27
Gedurende 2020 en deel 2021 daardoor geen kans gehad ergens lekker te gaan eten.
Bij heel veel restaurants kon je de bon wel gebruiken voor het afhalen van eten. Het is dus niet zo dat er geen mogelijkheid is geweest om ze in te leveren.

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Geplaatst: 30 aug 2021 17:49
door rievon
Ik had 3 cadeaukaarten van GiftForYou die alledrie verlopen waren; eentje zelfs al in 2019. Na een mailtje aan GiftForYou kreeg ik 3 nieuwe cadeaucodes (1.Lekker Borrelen, 2. Lunch en 3.Koffie, Thee & Lekkernij) met een geldigheidsduur van 6 maanden en ook nog totaal kosteloos.
Prima service van dit bedrijf. Zo kan het dus ook.

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Geplaatst: 30 aug 2021 17:56
door Nijogeth
Hoezo konden mensen door corona niet uit eten? De restaurants zijn in 2019 gewoon open geweest en in 2020 van januari tot half maart open geweest en van 1 juni tot half oktober. In 2021 zijn ze alweer vanaf april open en had er dus allang uit eten gegaan kunnen worden. Klagen over het bedrijf is gewoon een beetje triest, als het probleem toch echt bij jezelf ligt. Het bedrijf houdt zich netjes aan de regels en heeft zelfs cadeaukaarten die afliepen tijdens de lockdown verlengd.

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Geplaatst: 31 aug 2021 14:42
door sandrazeegers
ik heb een email gestuurd naar [email protected] die hebben netjes geantwoord en ik heb een nieuwe kaart ontvangen met aftrek van 5 euro kosten

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Geplaatst: 04 apr 2022 16:24
door KarelX
Tsja
Ken het probleem

Ook zo'n - inmiddels nutteloze kaart - in mijn bezit.
Nu alle Corona perikelen (voorlopig) achter de rug zijn en ik eindelijk weer zin heb om uit eten te gaan, blijkt ook mijn kaart niet meer geldig toen ik het saldo wilde opvragen.

Maar kreeg tegelijk bericht dat ik een coulance regeling kon aanvragen.
Top, dat is netjes dacht ik toen nog.

Ter "bevestiging" van de aanvraag kreeg ik een of ander vreemd mailtje en dat het even zou duren

**********************
dkk: incorrectRandomQxPl0YEjXe

reden: Door de diverse Corona lockdowns zo goed als weinig mogelijkheden gehad om de bon te gebruiken.
Nu de boel eindelijk weer allemaal open is en we weer "los" kunnen gaan, is mijn kaart verlopen.

mailadres:

verlopen kaart: 6064

username:
*****************************


Niets gehoord
Nog een keer saldo opgevraagd en bericht dat er al een coulance regeling was aangevraagd en dat ik de reactie nog een keer toegestuurd zou kunnen krijgen. Gedaan en opnieuw zo'n vreemd mailtje.

Inmiddels weer twee weken verder.
Nog altijd geen bericht mbt coulance regeling


Vorige week maandag een mail gestuurd aan [email protected]
Geen reactie (anders dan automatisch verzonden mail dat mijn mail is ontvangen en dat men hun best doet binnen 5 werkdagen te antwoorden)


Als ik ooit nog eens een diner cadeaukaart van iemand krijg, bedank ik vriendelijk.
Naast dat de service waardeloos is, zitten er veels te veel beperkingen op deze kaart

Re: Diner Cadeaukaart verlopen, geen reactie van bedrijf

Geplaatst: 04 apr 2022 17:14
door taxikemperman
Er zijn maar twee beperkingen:
1) je kan alleen bij bepaalde restaurants terecht
2) de kaart is 1jaar geldig. Als je je kaart bij ontvangst registreert, dan krijg je 3 maanden voor verloop een herinnering

En ook tijdens de diverse lockdowns kon u de kaart gewoon gebruiken door het eten op te halen of te laten bezorgen