Pagina 1 van 1

Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Geplaatst: 12 mar 2021 10:03
door Bob Schurkjens
Dat je wordt afgesloten?

Probeer het anders hier op te lossen:

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/t ... 3ada4d7ec1

Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Geplaatst: 12 mar 2021 10:10
door grun
Met storneren verstoort u processen die veelal automatisch verlopen. Dat moet dan weer met de hand hersteld worden en daar kan het mis gaan. Ook al omdat het abonnementsgeld gestorneerd wordt, terwijl u teveel betaalt voor een reeds afbetaalde telefoon. Mogelijk weet de ene medewerker dan weer niet wat de andere toegezegd heeft, kortom het risico bestaat dat het probleem groter wordt dan kleiner.
Hopelijk leest de T-Mobile klantenservice dit topic ook en kan ze een en ander snel corrigeren.

Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Geplaatst: 12 mar 2021 10:49
door Seinhuis
Dreigen met de geschillencommissie helpt soms ook. Een bedrijf moet een medewerker erheen sturen, wat een hoop geld kost.

Ik denk dat je geen andere opties hebt dan hun in te schakelen.

Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Geplaatst: 12 mar 2021 10:56
door Bob Schurkjens
Als je storneert, kun je niet meer naar de geschillencommissie.

Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Geplaatst: 22 mar 2021 10:14
door tmobilenl
Hi Jose2501,

Graag kom ik persoonlijk met je in contact aangaande je bericht. Kun je mij een privébericht sturen?

Dank alvast.

Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Geplaatst: 23 mar 2021 17:25
door Jablan
* schopje omhoog, zodat José dit ziet *

Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren

Geplaatst: 23 mar 2021 18:21
door Erthanax
Als tmobilenl een pb stuurt aan Jose2501, zou dat een manier zijn om persoonlijk in contact te komen?