Pagina 1 van 1

Slechte ervaring met bestedealvandaag.nl / mijndiscount.nl

Geplaatst: 21 okt 2020 13:33
door dik.van-appeldoorn
Wie heeft er nog meer (slechte) ervaring met de acties en/of producten van bestedealvandaag.nl (alias o.a.mijndiscount.nl) ?
Ik heb bij beide bedrijven een actie 3 halen-1 betalen besteld, maar beide keren maar 1 artikel geleverd omdat ik "de actiecode" niet of niet goed had ingevuld ?! Daardoor konden ze niet anders dan er maar 1 sturen en als je je geld terug wil, dat kan wel maar dan moet je eerst het product op eigen kosten terugsturen naar de leverancier (lijkt in China)
Zou mooi zijn als er meer klachten zijn, dan kunnen we er misschien iets aan doen.

Re: Slechte ervaring met bestedealvandaag.nl / mijndiscount.nl

Geplaatst: 21 okt 2020 15:36
door NeoDutchio
Ook al zijn er meerdere klachten, dan nog staat uw klacht op zich. Maar ja, waar hebt u gekocht? De verkoper laat zich voorkomen als een bemiddelaar. Geen KVK, geen adres, geen naam en contact via een formulier. Hoe vaak moet er nog in de media komen waarop te letten bij het online kopen? U loopt toch ook niet een smoezelig winkeltje binnen zonder naam op de gevel, zonder een verkoper te zien en dan het eerste de beste artikel pakken om te kopen?

Zonder te weten wie de persoon achter de webshop is kunt u niet. Jammer, leergeld.

Re: Slechte ervaring met bestedealvandaag.nl / mijndiscount.nl

Geplaatst: 21 okt 2020 15:37
door Sira
Beide sites zijn niet vindbaar, althans, bij mijndiscount.nl kom ik op knalacties.nl en dan meteen klantenservicepagina.
Geen koopjes te vinden, geen KvK-nummer, geen contactgegevens, telefoonnummer etc. etc.

Ik vrees dat de vogel al gevlogen is.

U kunt beter rechtstreeks bij AliExpress kopen. Daar hebt u er echt 3 voor de prijs die mijndiscount.nl of bestedealvandaag.nl voor 1 rekent.

Re: Slechte ervaring met bestedealvandaag.nl / mijndiscount.nl

Geplaatst: 21 okt 2020 16:21
door berndv
dik.van-appeldoorn schreef:
21 okt 2020 13:33
Zou mooi zijn als er meer klachten zijn, dan kunnen we er misschien iets aan doen.
Wat had u in gedachten om te doen? Aangifte? Kan natuurlijk altijd, ook als u alleen bent.

Als het probleem is dat de actie niet duidelijk uitgelegd is/was, dan kunt u "ze" wellicht wel aanspreken hierop. Daarvoor zou u moeten aantonen dat de actie niet duidelijk was. Maar dan nog is het een civiele kwestie, die u evengoed alleen kunt voeren. Ik heb "ze" bewust tussen aanhalingstekens gezet, want de vraag is wie "ze" zijn.

Als het probleem is dat u in het geval van herroepen het artikel naar China moet sturen, dan vrees ik dat u niet heel veel kunt.

Re: Slechte ervaring met bestedealvandaag.nl / mijndiscount.nl

Geplaatst: 21 okt 2020 16:26
door hebra98
Dit zie ik op SIDN :

Domeinnaam mijndiscount.nl
Status actief
Houder Mo Abdi, Trendnu

En dan...


Domeinnaam trendnu.nl
Status actief
Houder Mohammed Abdouli, Trendnu

Wellicht kan deze info helpen?

Re: Slechte ervaring met bestedealvandaag.nl / mijndiscount.nl

Geplaatst: 21 okt 2020 16:37
door hebra98
Dit is een doorlopend oplichterstreintje, volgens mij.
Als je trendnu.nl intikt kom je uit op nulux.nl
als je mijndiscount.nl intikt kom je op knalacties.nl uit

Het zijn allemaal google domains en lijken me allemaal fake namen.

Ze laten een domein ploffen en starten elders weer opnieuw
Vermoedelijk met facebook promoties.

Op de nulux.nl staat:
NIET IN GEBRUIK
Opening Soon
Be the first to know when we launch.

Spread the word
Boefjes...

Re: Slechte ervaring met bestedealvandaag.nl / mijndiscount.nl

Geplaatst: 21 okt 2020 19:09
door juliomariner
Ach ja allemaal volgelingen van profeet Jozua van de dropshitacademy