LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Crashtest

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Hans

Crashtest

Ongelezen bericht door Hans »

Helaas zat er een foutje in de uitzending. Er werd medegedeeld dat nog geen enkele auto 5 sterren had behaald, dit is echter niet waar. De veiligste auto is de Renault Laguna, die haalde als enige auto tot nu toe wel degelijk 5 sterren.

Een Alfa 147-rijder (oeps!)

Eric Buschgens

Re: Crashtest

Ongelezen bericht door Eric Buschgens »

Er zaten twee fouten in de uitzending, aangezien de voetgangers veiligheid slechts met de Honda werd gehaald en dat even snel werd aangegeven als zijnde een kleine vergissing.
Bovendien de Laguna-uitkomst is al weken bekend dus had dat alleen nog infowaarde maar geen nieuwswaarde.

Johanna

Re: Crashtest

Ongelezen bericht door Johanna »

JA, maar die Renault zat toch niet in deze test? Volgens mij ging het alleen maar om die 11 getestte modellen. :)

Hans

Re: Crashtest

Ongelezen bericht door Hans »

Het klopt dat de Renault Laguna geen deel uitmaakt van de 11 geteste auto's. De Renault Laguna is eerder dit jaar getest. Maar in de uitzending is gemeld dat nog nooit een auto 5 sterren heeft gehaald. Slechts die melding wil ik even corrigeren.

Het is verder niet echt relevant en ook is het mijn bedoeling niet om de Laguna de hemel in te prijzen. Ondanks het gebrek aan veiligheid van mijn auto (Alfa 147) bij een frontale botsing, zou ik namelijk niet willen ruilen.

Hans

Louise Sloot

Re: Crashtest

Ongelezen bericht door Louise Sloot »

Goedenavond,

Ik heb inmiddels vernomen, dat de Skoda Octavia, ivm de crashtest goed heeft gescoord.
Kunt u mij mededelen, welke plaats hij.zij heeft behaald in welk deelnemersveld.
Ik heb inmiddels gekeken op uw wensite, maar ik kan geen test vinden

met vriendelijke groet:

Louise Sloot

Hans

Re: Crashtest

Ongelezen bericht door Hans »

Je kunt alle tests bekijken op:

http://www.euroncap.com

A.F. Makatita

Re: Crashtest

Ongelezen bericht door A.F. Makatita »

Wat is het resultaat van de crashtest van de volgende auto's?

- Hyundai Excel 1.3 LS
- Kia Shuma 1.5. LS

Alvast bedankt voor uw voorgenomen moeite

dds

Re: Crashtest

Ongelezen bericht door dds »

Wat denk je zelf bij dit soort koekblikjes, je zal wel in kruimeltjes uit elkaar vallen.

Gesloten